Arwen Skrevet 14. februar 2004 #1 Del Skrevet 14. februar 2004 Når begynner butikkene å selge hagemøbler? Gleder meg så veldig til å kjøpe møbler til vår nye store veranda :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lea Skrevet 14. februar 2004 #2 Del Skrevet 14. februar 2004 Muligens i april/mai. Kanskje hagesentrene begynner noe før, men de pleier ikke å være særlig billige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 14. februar 2004 Nei, huff.. lenge å vente synes jeg, men kunne jo ikke satt det ut før allikevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marianne Skrevet 14. februar 2004 #4 Del Skrevet 14. februar 2004 Plantasjen har jo masse hele tiden. Vi så på masse forrige helg når vi var der ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Chica i.i. Skrevet 14. februar 2004 #5 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg kjøpte hagemøbler i slutten av mars ifjor tror jeg. På Obs bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. februar 2004 #6 Del Skrevet 14. februar 2004 Når begynner butikkene å selge hagemøbler? Gleder meg så veldig til å kjøpe møbler til vår nye store veranda :D Har du tenkt noe på hvordan de skal være? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 14. februar 2004 Forfatter #7 Del Skrevet 14. februar 2004 Nei har faktisk ikke det. Blokka vår har en veldig spesiell farge så er litt usikker. Har lyst på noe som ser pent ut samtidig som det er behagelig å sitte i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 14. februar 2004 #8 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg har ganske nye terassemøbler som jeg ikke er så fornøyd med, har lyst å kjøpe nye så jeg trenger litt inspirasjon. (derfor jeg spurte ) Har fundert på om rotting møbler kunne vært noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mayamor Skrevet 15. februar 2004 #9 Del Skrevet 15. februar 2004 Det beste er vel egentlig å kjøpe dem om høsten når butikken tømmer lagrene sine og gir avslag... Men vi havner i samme situasjonen: overtar huset vårt i mars. Og vi vil jo ha hagemøbler denne sommeren da... Mayamor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #10 Del Skrevet 15. februar 2004 Vi hade faktisk tenkt å kjøpe på salg i høst, men verandaene var ikke ferdige før sent i november og bodene var fulle, så da måtte vi vente til våren - desverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 15. februar 2004 #11 Del Skrevet 15. februar 2004 Joda, men hvilke hagemøbler har dere tenkt på?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 15. februar 2004 Forfatter #12 Del Skrevet 15. februar 2004 Ingen. Har ikke tenkt på noen siden verandaen ble så veldig forsinket. Har tittet litt rundt, men det er selvfølgelig ingen nettsteder som har lagt ut noen bilder enda. Begynte først å tenke på det for et par dager siden og aner ikke hva vi vil ha enda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå