^me^ Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 det er en lang historie, så dere får bare problemet: vi har fått 100% barnehageplass til lillegutt, men vi trenger egentlig bare 80%. kan jeg ta han ut de dagene jeg er hjemme som jeg ønsker, eller er vi forpliktet til å ha han 100% i barnehagen da?
Sulosi Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Du disponerer tiden som du vil. Bruk de dagene du trenger og ta fri de dagene som det passer deg. Fra barnehagens side er det ofte greitt å vite på forhånd om dere kommer eller ikke så slipper de å vente på et barn som ikke kommer feks når de skal ut på turer.
^me^ Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2012 ok, det blir heldigvis ikke noe problem da jeg har fri faste dager tusen takk for svar!ble litt lettet nå...
Gjest Magdalene Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Vi har som regel jenta vår hjemme en til to dager i uken, litt avhengig av om det skjer noe spesielt i bhg de dagene jeg har fri. Till tross for at vi har 100% plass. Endret 26. juli 2012 av Magdalene
Leanne Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 du kan ha barnet hjemme, men du må fremdeles betale for dagen.
Redbull Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Jenta vår får 100% fra høsten av, men jeg trenger bare to dager. Så jeg leverer henne når det måtte passe meg, sender bare en melding til bhg om hun ikke kommer og leverer før 10 om hun skal i bhg
Gjest imli Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Har du 100% plass, kan du bruke plassen som du vil, men du må betale for 100%, og du bør/må ringe barnehagen og seie frå at han ikkje kjem denne dagen, eller seie frå dagen før at han ikkje kjem i morgon.
Gjest pysepusen Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Du bruker selvsagt plassen som du selv vil Jeg personlig hadde tatt kontakt med barnehagen og spurt om du kunne få 80% - blir litt billigere Vi ringer om morgenen om han plutselig skal ha fri, men som regel så varsler vi i god tid slik at de kan forberede seg. Det kan jo være at mange barn skal ha fri en dag og da er det jo supert om noen har avspasering til gode
Gjest Purple Haze Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Det er forholdsvis billigere å ha 100% plass framfor 80%. Tror det er omtrent 200 kroner dyrere pr måned med 100% i forhold til 80, og da blir de 4 siste dagene jammen meg billig! Dessuten har man da mulighet til å ha barnet hjemme når man måtte ønske, i stedet for å binde seg opp på en fast fridag. Når du har 100% plass disponerer du plassen som du ønsker.
Gjest imli Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Det er forholdsvis billigere å ha 100% plass framfor 80%. Tror det er omtrent 200 kroner dyrere pr måned med 100% i forhold til 80, og da blir de 4 siste dagene jammen meg billig! Dessuten har man da mulighet til å ha barnet hjemme når man måtte ønske, i stedet for å binde seg opp på en fast fridag. Når du har 100% plass disponerer du plassen som du ønsker. Akkurat det eg skulle til å skrive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå