AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 I morgen skal pusejenta mi på to år til veterinæren for å kastreres. Vi har time klokken to, men samboeren, som er den eneste med billappen(og bil) tror ikke han rekker å komme hjem fra jobb til det. Så jeg ringte veterinæren for å høre om det var et annet alternativ, og det eneste var at vi kunne komme med henne til klinikken i kveld, så kunne hun sove der over natten, for så å bli operert i morgen tidlig. Det er jo en grei ordning, men jeg liker det overhode ikke! Jeg orker nesten ikke tanken på at hun skal måtte ligge der i et lite bur hele natten i et helt nytt miljø med masse skremmende lukter. For så og operere og våkne helt alene.. Hva syns dere at jeg skal gjøre? Skal jeg la henne overnatte på klinikken, eller skal jeg heller prøve å få en ny time på mandag? Sist jeg ringte for å bestille time så sa hun at det ble for sent for oss å komme på en hverdag klokken fem, så fredager er visst det eneste alternativet vårt. Jeg skjønte ikke helt hvorfor det ikke passet med å komme klokken fem på en hverdag, ettersom de stenger klokken ni, men jeg ville ikke diskutere. Uff.. Liker virkelig ikke tanken på at hun skal måtte være alene sånn:( <br /><br /> Anonym poster: 03185f9d5f5677db78ad86a86355b254
Inger88 Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Viss dere har mulighet til å gjøre det annerledes enn annen dag, så synes jeg du skulle prøve å flytte timen, siden du ikke liker måten det blir gjort på nå.
Aurora M. Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 De liker helst å ta slike "ikke-haste-operasjoner" tidligst mulig på dag, både for å frigjøre tid i tilfelle det skulle komme inn akutte alvorlige tilfeller, og for å la pasienten få god tid til å våkne før de drar hjem. Komplikasjoner kan og oppstå (om enn uhyre sjeldent) og da er det dumt om det er i løpet av de mest stressende timene på klinikken. Jeg ville ha ventet om du føler det som du gjør nå. Jeg har pleid å kjøre de (utallige fosterhjemskatter) til klinikken om morgenen (ved åpningstid) og hente de i 16-tiden. Det blir også noen timer i bur, men da er de rimelig dopet, og det er også mange som ser inn til de i løpet av dagen. Jeg er enig i at det ikke er så gunstig for pus å tilbringe natten der om det ikke er helt nødvendig. Det hadde nok gått fint, men som sagt, har du en annen mulighet ville jeg ha benyttet meg av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå