Gå til innhold

Katt som overnatter hos veterinæren for operasjon på morgenen. Bekymret:(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I morgen skal pusejenta mi på to år til veterinæren for å kastreres. Vi har time klokken to, men samboeren, som er den eneste med billappen(og bil) tror ikke han rekker å komme hjem fra jobb til det. Så jeg ringte veterinæren for å høre om det var et annet alternativ, og det eneste var at vi kunne komme med henne til klinikken i kveld, så kunne hun sove der over natten, for så å bli operert i morgen tidlig. Det er jo en grei ordning, men jeg liker det overhode ikke!:( Jeg orker nesten ikke tanken på at hun skal måtte ligge der i et lite bur hele natten i et helt nytt miljø med masse skremmende lukter. For så og operere og våkne helt alene..:(

Hva syns dere at jeg skal gjøre? Skal jeg la henne overnatte på klinikken, eller skal jeg heller prøve å få en ny time på mandag? Sist jeg ringte for å bestille time så sa hun at det ble for sent for oss å komme på en hverdag klokken fem, så fredager er visst det eneste alternativet vårt. Jeg skjønte ikke helt hvorfor det ikke passet med å komme klokken fem på en hverdag, ettersom de stenger klokken ni, men jeg ville ikke diskutere. Uff.. Liker virkelig ikke tanken på at hun skal måtte være alene sånn:( <br /><br /> Anonym poster: 03185f9d5f5677db78ad86a86355b254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Viss dere har mulighet til å gjøre det annerledes enn annen dag, så synes jeg du skulle prøve å flytte timen, siden du ikke liker måten det blir gjort på nå.

Skrevet

De liker helst å ta slike "ikke-haste-operasjoner" tidligst mulig på dag, både for å frigjøre tid i tilfelle det skulle komme inn akutte alvorlige tilfeller, og for å la pasienten få god tid til å våkne før de drar hjem. Komplikasjoner kan og oppstå (om enn uhyre sjeldent) og da er det dumt om det er i løpet av de mest stressende timene på klinikken.

Jeg ville ha ventet om du føler det som du gjør nå. Jeg har pleid å kjøre de (utallige fosterhjemskatter) til klinikken om morgenen (ved åpningstid) og hente de i 16-tiden. Det blir også noen timer i bur, men da er de rimelig dopet, og det er også mange som ser inn til de i løpet av dagen. Jeg er enig i at det ikke er så gunstig for pus å tilbringe natten der om det ikke er helt nødvendig. Det hadde nok gått fint, men som sagt, har du en annen mulighet ville jeg ha benyttet meg av den. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...