AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Hei! Jeg har nettopp kjøpt meg leilighet, og er usikker på hvilken stil jeg skal kjøre. Jeg siktet litt lavere på beliggenhet og størrelse enn økonomien min tilsier, slik at jeg fikk råd til å innrede ordentlig. Jeg bor heller litt mindre i en perfekt leilighet, enn på større plass der jeg trives sånn halvveis Derfor lurer jeg på om dere har noen tips til innredning! Her gjelder alt altså. Slik den ser ut i dag er den helt steril. Alle vegger, tak, karmer, lister og dører er hvite, det er også alt av fastmontert innredning, også frittstående garderobeskap. Kjøkken og stue er åpent, og ca 45m2. Alt av tips om fronter på kjøkkenet til baderomsinnredning, møbler og maling er velkomment. Ps, vi har også en terasse på 20m2, undrer på om jeg skal plassere et 6-seters jacuzzi der, men er mer usikker på den.. Anonym poster: 295b96b5f7b58ede0c1fa9be29c8ee5d
SusanneGullet Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Det kommer jo helt ann på hva du liker. Landstil Shabbu Chic Moderne stil Retro stil Fargerikt Jordfarger Romantisk stil Asia stil Gothicstil Minimal stil Rustic stil Tropisk stil Ja, da er det vel egentlig og bare velge og vrake. Jeg vet ikke hva du liker. Men se opp de forskjellige stilene, så finner du sikkert en du elsker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå