Gå til innhold

Tatovering

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Pterodactylkake

Jeg har vurdert dette lenge nå, og har lyst på en liten svart pusepus. Men nå er problemet HVOR og om det stedet gjør veldig vondt. Tenkte først ankelen, men min type har der, og sier det er et av de vondere stedene å ta, siden det er lite kjøtt. Har også tenkt på ikke korsryggen men samme nivå, kanskje lavere men ikke helt nedpå rompa også til høyre nesten ute ved hofta. Har aldri sett noen med tatovering der, så jeg lurer på om noen kunne se for seg om det kunne sett bra ut med en liten pus klatrende ppover/nedover der. Så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bøllefrøet

Syns det høres søtt ut med en liten pusekatt klatrende oppover hofta.

Jeg syns IKKE du skal tatovere korsryggen - da vil du ikke kunne få epiduralbedøvelse hvis du en gang skal føde.

Lykke til - jeg tatoverte meg for mange år siden, på ryggen, og jeg syns ikke det var spesielt vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Skal ikke ha på korsryggen men mer på rompa en ryggen om du skjønner, jeg vet ikke hva akkurat DEN delen av skinka høhøhø heter :) Men jo mer kjøtt, jo mindre vondt ikke sant? Har noen noen fine bilder av en slik pus, er det bare til å gi link her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sunshine-t
Syns det høres søtt ut med en liten pusekatt klatrende oppover hofta.

Jeg syns IKKE du skal tatovere korsryggen - da vil du ikke kunne få epiduralbedøvelse hvis du en gang skal føde.

Lykke til - jeg tatoverte meg for mange år siden, på ryggen, og jeg syns ikke det var spesielt vondt.

Dette finnes det unntak på dette. Jeg har tattis på korsryggen og jeg fikk epidural. Jeg spurte om akkurat dette og fikk høre av legen at det kom an på blekket og om legen ville sette bedøvelsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på ankelen hvis du vil ha det der! Ikke tenk på hvor det er vondt og ikke. Jeg tok en på ankelen min. Syns ikke det var ille! Værre å ta piercing :o Da hadde jeg nesten lyst til å grine :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pteroblabla i.i.

Men jeg har funnet hvor jeg vil ha det nå. Men uansett, ikke verre enn piercing syns du? Jeg har i nese og i navle, og har tatt 12 til sammen i ørene... kanskje jeg tåler dette allikevel da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette finnes det unntak på dette. Jeg har tattis på korsryggen og jeg fikk epidural.

Me too. Legen min fikset det ved å sette epiduralen litt høyere enn vanlig. Som du sier, kommer litt an på legen som er på vakt den dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seleena
Jeg har vurdert dette lenge nå, og har lyst på en liten svart pusepus. Men nå er problemet HVOR og om det stedet gjør veldig vondt. Tenkte først ankelen, men min type har der, og sier det er et av de vondere stedene å ta, siden det er lite kjøtt. Har også tenkt på ikke korsryggen men samme nivå, kanskje lavere men ikke helt nedpå rompa også til høyre nesten ute ved hofta. Har aldri sett noen med tatovering der, så jeg lurer på om noen kunne se for seg om det kunne sett bra ut med en liten pus klatrende ppover/nedover der.  Så!

Når man først har bestemt seg for å ta tatovering, så synst eg at då bør man klare smertene uansett. Ein tatovering gjere jo vondt kor enn du tar den.

Om du vil ha på ankelen, men ikkje gjer det der fordi det gjer vondare, så kjem du kanskje til å gå rundt å angre på kvifor du heller tok det på ein plass der du har meir flesk. Les: magen, hofta, rumpa ++

Ta akuratt der du vil og ikkje høyr på kva andre seier. Vi toler smerter ulikt!!

Lykketil !

Ps: har du link til tatoveringen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Men ankelen har aldri vært 1 valget uansett, bare et 3-min forslag oppi hodet mitt...

Har ikke noe link, har tegnet selv, mulig den kommer på nett snart, og kanskje på meg :o

Man er bare nyfyllt 18 en gang i livet og føler seg impulsiv, men allikevel syns jeg dette bør være litt mer gjennomtenkt fra min side, motivet SPESIELT og også plassen.,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

synes du skal ta den der du har lyst, uansett om det er vondt eller ikke. Når du har tatt den skal du ha den der alltid :wink:

Jeg har i korsryggen og på ankelen. Synes jo det ver litt vondt :(

men det er verdt det. Er veldig gald jeg har de, er så fine så :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta på ankelen hvis du vil ha det der! Ikke tenk på hvor det er vondt og ikke. Jeg tok en på ankelen min. Syns ikke det var ille! Værre å ta piercing :o Da hadde jeg nesten lyst til å grine :ler:

Det kommer vel litt an på hvor man piercer seg hen da?

For min egen del kjente jeg knapt at jeg fikk navlen piercet, mens venstre brystvorte....... :o :o :o DET var vondt, det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk reagerer forskjellig uansett hva det måtte være. Jeg skal snart ha en tatovering på korsryggen, men jeg må finne den rette først... En kompis holder på å tegne for meg. To av mine venninner har på korsryggen, hun ene kom seg fint igjennom mens den andre besvimte. Søsteren min klarte å besvime etter at hun hadde tatt piercing i navlen. Selv har jeg 6 i hvert øre, en i leppa og en i nesen, men jeg synes ikke noe gjorde vondt. Den i nesa var vondest å ta, men jeg har tatt der to gang.

Det kommer helt an på smerteterskel og om du er nervøs. Det blir ikke vondere enn du vil at det skal bli. :o

Jeg anbefaler ikke å planlegge sånt på lang sikt om du er nervøs, da er det bedre å ha en tegning på deg og bli tatovert impulst en gang. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pterodactylkake

Det blir nok til uka... forige uke tok jeg navlepiercing impulsivt mens jeg sto og så ei annen venninne ble pierca, så det var ikke avtalt på forhånd i det hele tatt. Så hvis jeg bare finner et fint motiv så blir jeg glad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...