AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Jeg var ute i helgen, og drakk ganske mye. Møtte en fyr som jeg rotet med for noen år siden, i studiebyen. Vi er fra samme by, og i helgen møttes vi der. Han husket meg ikke, Og det eneste jeg sier er: hæ, husker du ikke meg?? Seriøst husker du meg ikke? Herregud tenk at du ikke husker meg! Osv osv begynte så å prate med kameraten hans, og han benyttet seg av muligheten for å forsvinne i det stille. Skal på byen i helgen igjen, og hva skal jeg gjøre hvis jeg møter han igjen? Gjorde ikke akkurat et bra inntrykk sist helg jeg er ikke keen på han altså, men vil ikke at han skal tro jeg er helt skrudd <br /><br /> Anonym poster: 3df1294a7a492c9f42abbe0f5fa0ddc3
Gjest _Blomsten_ Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Alle dummer seg ut på byen. Ingenting å ta på vei for. Her på forumet finner du mange som har gjort verre ting 3
Gjest LillaGorilla Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Sånt skjer, som noen andre her skrev. Dersom du møter han igjen, så bare oppfør deg normalt. Tror ikke du bør ignorere han, men bare hils på han å gå videre. Det er jo ikke så farlig siden du ikke kjenner han så godt og ikke er keen på han Ikke ta opp igjen samme samtaleemne igjen i alle fall, eller begynn å unskylde deg...
Gjest Pet Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Var det så ille, da? Høres ut som en helt vanlig, full person på byen. Han har nok vært borti fulle folk før, inkludert seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå