Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere

Har noen av dere bleket tennene? Hjemme eller hos tannlege? Jeg vurderer å gjøre det selv (tenker først og fremst SmileLab e.l.) og vil gjerne høre om deres erfaringer og anbefalinger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper meg tannbleking fra eBay, Crest Whitestrips.. Det funker :)

Skrevet

Hei dere

Har noen av dere bleket tennene? Hjemme eller hos tannlege? Jeg vurderer å gjøre det selv (tenker først og fremst SmileLab e.l.) og vil gjerne høre om deres erfaringer og anbefalinger.

Jeg prøvde whitestrips for ett par år siden og det hadde liten virkning på tennene mine, men her i vår prøvde jeg fra dentawhite.no med skinner og det hele, og det funket fjell :)) Anbefales,. og prisen var veldig gunstig også :) Noe som er bra for meg :)

Skrevet

Jeg synes ikke smileLab funker noe særlig.. tennene er kritthvite de første minuttene/timene.. men senere er de tilbake til din samme gamle farge. Du får litt wow reaksjon av resultatet.. men neste gang du ser deg i speilet og ser de ikke er like hvite lenger er skuffende

Skrevet

Jeg synes ikke smileLab funker noe særlig.. tennene er kritthvite de første minuttene/timene.. men senere er de tilbake til din samme gamle farge. Du får litt wow reaksjon av resultatet.. men neste gang du ser deg i speilet og ser de ikke er like hvite lenger er skuffende

Akkurat det inntrykket sitter jeg også med. Jeg er i gang med Smilelab nå, og tenker jeg skal fullføre behandlingen, men tror ikke jeg skal kjøpe det igjen.

Takk for tipsene til dere ovenfor her, de tas i mot med takk :)

Gjest Swipper
Skrevet

Da anbefaler jeg smileaway, billig og veldig effektivt :jepp:

Dette er etter 2 måneder:

http://tinypic.com/v...pic=2u4izro&s=6

Fy flaten så gule dem var før :/ Ikke fint.

+ at jeg bruker pepsodent tannkremen :)

:D Wow, det funket jo også!

Gjest Maneater?
Skrevet

Da anbefaler jeg smileaway, billig og veldig effektivt :jepp:

Dette er etter 2 måneder:

http://tinypic.com/v...pic=2u4izro&s=6

Fy flaten så gule dem var før :/ Ikke fint.

+ at jeg bruker pepsodent tannkremen :)

Hvordan fikk du bestilt?

Skrevet

Har faktisk nettopp starta med Crest Whitestripes, kun brukt det 3 dager og synes å se klar forskjell! Er spent på resultatet etter 7, eventuelt 10 :)

Skrevet

Jeg har prøvd Smile Lab i 13 dager nå, og jeg ser INGEN forskjell. Er ordentlig skuffet, det var jo så mange som sa at det virket. :(

Skrevet

Jeg har brukt Crest Whitestripes Supreme i 5 dager og ser forskjell, betalte ~173kr.

http://www.creststrips.co.uk/

(Jeg bestilte faktisk Premium, men fikk Supreme, derfor avvik i pris iht. hjemmesiden)

Skrevet (endret)

Jeg har brukt smilelab i 4 dager nå og ser forskjell. (Eller innbiller meg at jeg gjør det)

Men hvis whitecrest virker er jo det et myyye bedre kjøp! Er den prisen inkl. frakt? Toll slipper man vel?

Og hvilken av de forskjellige er best? Pro, advanced, premium, superior osv. Sorry, ble litt mye spørsmål:-)

Endret av Wonderbitch

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...