TheSunnyGirl Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Det er populært blant oss ungdommer å gå med rutete skjorter, spesielt med hette. Kjøpte nylig en på Carlings, bare på herreavdelingen- for det er jo de som er kulest da rett og slett. Er det rart/teit om jeg er jente og går med denne skjorta fra herreavdelingen? Jeg har sett både gutter og jenter gå med dem da men... Vil høre hva dere mener om det? - Jente 15 år som digger rutete skjorter
Gjest Raindrops Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Spiller ingen rolle hvilken avdeling du kjøpte den på så lenge den ser bra ut. Jeg har klær i skapet fra både barneavdelinger, herreavdelinger og gammeldameavdelinger.
TheSunnyGirl Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2012 Spiller ingen rolle hvilken avdeling du kjøpte den på så lenge den ser bra ut. Jeg har klær i skapet fra både barneavdelinger, herreavdelinger og gammeldameavdelinger. Joda, jeg er enig i det :D tenkte mer på hvis jeg plutselig "alle" guttene går med samme skjorte som meg, hahah Men selv har jeg mange klær fra alle avdelinger...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå