carino Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Jeg ønsker at datoen skal vises på bildene jeg tar, er ikke det mulig på denne telefonen? Har hatt det på mine gamle tlf., og er jo da blitt vant med det...
Capricorn Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Du vil at datoen skal komme frem på selve bildet? Har ikke funnet ut av det ennå, men hvis du går på detaljer så kommer dato og klokkeslett frem.
carino Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #3 Skrevet 26. juli 2012 Ja,ønsker dato på selve bildet. :-) Har små barn, da er det så greit å se når bildene blir tatt, uten å måtte gå på detaljer.... Også greit når jeg sender til besteforeldre.. ;-) Har fungert så greit på andre telefoner, sist en HTC... Jeg digger denne nye samsungen,dette med dato er det eneste jeg har å utsette.
Capricorn Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Det går sikkert an. Har ikke lest bruksanvisningen ennå, men skal si fra hvis jeg finner det ut. Hvis ikke så er det jo bare å laste ned en kameraapp som kan det.
carino Skrevet 26. juli 2012 Forfatter #5 Skrevet 26. juli 2012 Si gjerne ifra om du finner en slik app eller en annen løsning på dette, jeg er kjempeinteressert! :-)
ladamafia Skrevet 27. juli 2012 #6 Skrevet 27. juli 2012 https://play.google.com/store/apps/details?id=com.androidvilla.addwatermark&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbmRyb2lkdmlsbGEuYWRkd2F0ZXJtYXJrIl0. kan sette time stamp og andre typer watermark på bilder du allerede har tatt, koster 15kr. er en gratis versjon også, men den lagrer bilder med ræva oppløsning (oppløsning på bilde før time stamp 1952x3264, etter time stamp 478x800). så de 15 kronene er nok veien å gå, om man har planer om å bruke det aktivt, og ikke minst vil ha bilder som er verdt å spare på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå