AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #1 Skrevet 26. juli 2012 Kjæresten vil at jeg skal bruke skolepike kostyme, for han tenner tydeligvis på det. Og det er helt greit for meg! Problemet er bare at selvtilliten min er uhyre lav, altså det er så vidt jeg greier å være på toppen når vi har sex. Liker ikke kroppen min og sliter med å se meg selv naken, men er jeg i det rette humøret går det som oftest fint. Dessuten er jeg litt kraftig, har litt for mye fett her og der, men har til gjengjeld stor rumpe og store pupper, så lurer på om jeg kanskje kan se bra ut i et sånt kostyme? Men hvordan skal jeg oppføre meg? Hva skal jeg si og gjøre, uten at det blir alt for kleint..? Noen tips? Anonym poster: d6212b83122fcbc6ffb3e3df7193929d
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #2 Skrevet 26. juli 2012 Tror ikke kjæresten din ville ha ønsket at du skulle ha på deg noe slikt om han ikke mente at du var sexy Vil tro at kjæresten din synes du er sexy akkurat slik du er. Tror ikke han ville ha tent på deg og bedd deg ha på deg et sexy kostyme om han ikke likte det han så. Prøv å ha litt selvtillit, det er prikken over ien, ingenting er mer sexy enn det! Anonym poster: 10b599c7a7851b94e86cbf5031a0463e
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 han vet hvordan du ser ut,han liker det,an vil ha deg i kostyme! hva du skal si... du har ikke gjort leksene dine å vil gjerne gjøre det opp på en annen måte? Anonym poster: 32a62d1932d11acaf0b78299d27fc66c
AnitaB Skrevet 26. juli 2012 #4 Skrevet 26. juli 2012 Dette blir jo bare knall bra TS! Finn en kostyme som du liker. Den trenger på død og liv ikke å være den billigste eller sluttyeste kostymen, finn en som du liker selv. Ta deg et glass eller to med vin også sminker du deg med litt søte røde kinn så blir det så fint så. Det kan være muntlig matteprøve og han tester deg i gangetabellen f.eks (men du feiler bevisst kanskje grasalt på de fleste spørsmålene). Du kan si at læreren din har sent deg til rektor (ham) fordi du har vært ulydig, blitt fersket i røyking bak gymsalen, blitt fersket mens du gjorde et eller annet seksuelt med noen etc etc etc Lykke til!! :-) 2
Smaalenningen Skrevet 26. juli 2012 #5 Skrevet 26. juli 2012 Finn en kostyme som du liker. Den trenger på død og liv ikke å være den billigste eller sluttyeste kostymen, finn en som du liker selv. Ta deg et glass eller to med vin også sminker du deg med litt søte røde kinn så blir det så fint så. Det kan være muntlig matteprøve og han tester deg i gangetabellen f.eks (men du feiler bevisst kanskje grasalt på de fleste spørsmålene). Du kan si at læreren din har sent deg til rektor (ham) fordi du har vært ulydig, blitt fersket i røyking bak gymsalen, blitt fersket mens du gjorde et eller annet seksuelt med noen etc etc etc Herreminhatt! Jeg hadde gått til himmels av kåtskap i en slik situasjon. Ikke noe å si på fantasien din, AnitaB Nå er kanskje ikke mitt førstevalg skolepikeuniform, men et godt rollespill hadde jeg aldri sagt nei takk til. At han ønsker å deg (TS) i denne bekledningen er bare et tegn på at han tenner på deg og synes du er supersexy og at han har lyst til å utforske enda flere sider ved deres felles sexliv. 1
Cindi Skrevet 26. juli 2012 #6 Skrevet 26. juli 2012 Forbered deg mens han er ute du. Så får du tid for deg selv til å dusje, style deg på håret, barbering, sminke, hudkrem med deilig lukt etc. Sett på favorittcd'en din og ta deg et glass vin eller to mens du steller deg. Da føler hvertfall jeg meg litt finere etterpå, når alt er shina og polert Kostyme kan du finne mange steder, bare google litt på nettbutikker. Finnes mange varianter, så du kan finne et som du vil føle deg vel i. Trenger jo ikke være magetopp. Kanskje en fin hvit skjorte, bukseseler og miniskjørt med knestrømper holder? Ikke vær bekymret for at han ikke kommer til å elske det, og at det blir "kleint" for han. Han kommer nok til å bli overekstatisk. Lykke til! Og kos dere (dessuten, så trenger ikke slike situasjoner være så høytidelige, det går helt fint med litt fnising, hehe!) 1
AnitaB Skrevet 26. juli 2012 #7 Skrevet 26. juli 2012 Hahaha Smaalenningen - dette er da bare tørre brødsmuler!! Men mange takk, det var jo hyggelig ;-) Back to topic TS så er Smaalenningen (og et par andre her tror jeg) inne på noe viktig i det at kjæresten har framlagt dette ønsket fordi at han ønsker å se og oppleve nettopp deg i denne settingen. Min erfaring er at det handler veldig lite om hvordan kroppen din er bygget og handler veldig mye om hvordan du ter deg i den. Jeg er kanskje litt for glad i god mat og god drikke og kunne kanskje med fordel tatt av meg en kilo eller to jeg også, men om jeg har litt for mye eller for lite her eller der så har det aldri stoppet meg før. Ta stolthet over det du har og er, og nyt det. Om kjæresten ser at du tar litt eierskap over hele situasjonen og viser at du virkelig nyter den så kan jeg nesten garantere at opplevelsen vil bli helt ekstatisk for ham. Masse lykke til! :-) 1
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #8 Skrevet 26. juli 2012 Han vil tydeligvis se mer av deg så med andre ord liker han deg - han har lyst på deg Å se den man er glad i med lyst og åtrå i blikket som nesten ikke klarer å holde fingrene unna - er det noe bedre for selvtillitten ? Smell på noen Marilyn Monroe filmer og se hvordan hun snakker og oppfører seg - tror det ville fungert fint i en slik setting
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #9 Skrevet 26. juli 2012 Som alle de andre sier her, han hadde ikke bedt deg ta på ett slik kostyme om han ikke allerede tente på deg Og han hadde ikke vært sammen med deg om han ikke fant deg tiltrekkende Og når det kommer til hvordan du skal oppføre deg, ta deg ett par glass vin, smink deg søt og uskyldig, tenk at du bare skal ha det gøy, og moro, ikke tenk at det er seriøst, slapp av, prøv å le litt med tanken, ikke ta deg selv så høytidlig... Ta på deg kostymen, smink deg, ta på noen sko, og si noe sånt som "Unnskyld mister, men jeg tror jeg har vært en slem pike, hva vil du gjøre med det?!" også vil ting gå sin gang Jeg og er litt kraftig, har stor rompe, store bryst, mage og lår, men kjæresten min elsker når jeg klær meg sexy, eller bare lar fantasien rulle uten å nøle, han tenner på at jeg er selvsikker, og at jeg klarer å ikke ta meg selv så høytidlig og det tror jeg nok din kjæreste vil gjøre også Anonym poster: 60f14b24ddb564c6d5854566636b6f1e 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #10 Skrevet 26. juli 2012 Tusen takk for kjempe gode råd og tips alle sammen! Likte veldig godt tipsene dine AnitaB, så skal se om jeg tør! Jeg takler ikke vin, så blir nok heller et eller to drammer for å roe nervene litt. Heldigvis har jeg og kjæresten et veldig godt forhold, så er ikke redd for å dumme meg ut, er mer redd for å ikke være sexy nok. Men får bare prøve! Tusen takk igjen! :D Anonym poster: e1f4795ee6aa811943a522d1f5a6f1de 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #11 Skrevet 26. juli 2012 Liker ikke kroppen min og sliter med å se meg selv naken, men er jeg i det rette humøret går det som oftest fint. Dessuten er jeg litt kraftig, har litt for mye fett her og der, men har til gjengjeld stor rumpe og store pupper Anonym poster: d6212b83122fcbc6ffb3e3df7193929d Svært mange menn liker at kvinner har ordentlig kvinnekropp og ikke noe som ser ut til å være klippet ut av et motemagasin. Litt for mye fett her og der (i forhold til dagens mote) med stor rumpe og store pupper høres helt perfekt ut. Du er helt sikkert råsexy uansett hva du har på deg. <br /><br /> Anonym poster: 0c70803e6a58ee82c860e43a8fe42a8b
Gjest Bandit Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 Mange gode tips her. Med rollespill og sex er det bare å slippe alle hemninger. Han VIL se deg i den settingen. Det kan ikke bli feil. Kos dere masse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå