Gå til innhold

Hvordan få en dansk IP-adresse?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

God kveld!

Jeg skal ta en titt på dansk nett-tv, men må ha dansk IP-adresse for å få lov. Noen som har en idiot-steg-for-steg-guide til det (foruten om å faktisk reise til Danmark)?

:)

Anonym poster: c182a7bbf3941447e20559f179ad8605

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Èn metode jeg vet om er å bruke en VPN-tjeneste. Det koster penger da, men trenger ikke å være alt for dyrt.

Det foregår omtrent slik at du kobler deg til en server i det landet du vil ha IP-adresse fra, og så kobler den seg til nettet for deg. Vil du ha dansk IP kobler du deg til en dansk server/router.

Kanskje ikke helt korrekt forklart, men jeg er i hvert fall inne på noe her. Uansett, om du googler VPN finner du flere sider som tilbyr slike tjenester. Det er helt trygt - og lovlig :)

Skrevet

Google dansk proxy, finn ip-adresse og portnummer.

Kontrollpanel-nettverk og internett-alternativer for internett-tilkoblinger-LAN instillinger-huk av for bruk proxy-server-skriv inn ipadresse og portnummer. Mulig du må åpne nettleser på nytt før det fungerer. Internett kan også bli en god del tregere.

Mange proxyadresser fungere ikke i det hele tatt, man må lete en stund for å finne en fungerende en.

• Liker 1
Skrevet

Google dansk proxy, finn ip-adresse og portnummer.

Kontrollpanel-nettverk og internett-alternativer for internett-tilkoblinger-LAN instillinger-huk av for bruk proxy-server-skriv inn ipadresse og portnummer. Mulig du må åpne nettleser på nytt før det fungerer. Internett kan også bli en god del tregere.

Mange proxyadresser fungere ikke i det hele tatt, man må lete en stund for å finne en fungerende en.

Til videobruk er vel slike gratisproxyer stort sett ubrukelige? Hastigheten på dem er vel ikke akkurat noe å hoppe i taket over.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...