Gå til innhold

en som lærer folk å finne kjærester (dating-adventure).

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har noen av dere prøvd denne siden?

http://www.datingadventure.no/

Har dere fått noe ut av det, og syns dere sjekkekurset var bra?

Anonym poster: bd92e1ef15d9791b484acd6ce4c61df8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

SJU TUSEN KRONER FOR ET SÅNT KURS HAHA! Mannfolk altså.. Rådfør dere heller med mor, søster eller vennine.

Jeg ville ALDRI gått på date med en som har vært på kurs for hvordan han skal sjekke meg opp. Ene emnet i kurset het "jentepsykologi", giidameg...

Gjest avocadoen
Skrevet

Er vi damer så farlige at man må gå på kurs nå da? Vi er ikke så innviklet. Ikke jeg ihvertfall.

AnonymBruker
Skrevet

Det er vel for menn som ikke vet, kan eller tør noe. 7000? koster vel mindre enn det for en veiledningstime??

Anonym poster: edaf36f89a437d8baa683fc51830e186

Gjest Purple Haze
Skrevet

Dette er vel omtrent som å kjøpe slankepiller som skal hjelpe deg ned 20 kilo på en måned. Humbug og kun for å tjene penger på lettlurte mennesker.

Gjest test123
Skrevet

Om det funker burde jo 7000 være verdt det. Man får vel sikkert noe ut av det uansett bare ved å bli tvunget til å snakke med jenter på byen og treffer andre menn i samme situasjon som man kan teame seg opp med, dette kunne man dog fått til gratis om man bare avtalte å møtes utenom kurset.

Forstår godt at noen er villige til å bruke noen kroner og ta sjansen, har mindre forståelse for arbeidsgivere som kaster bort penger på tullekurs.

Skrevet

Tror at dette kurset er mer en rettledning enn en fasit da alle kvinners personlighet er forskjellig. Om det er verdt det er vanskelig å si. For min egen del er nok ærlighet som varer lengst, og den beste metoden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...