Kraula Skrevet 31. juli 2012 #21 Skrevet 31. juli 2012 (endret) Tror du vil like denne ganske godt: A Fine Frenzy – Almost Lover Goodbye my almost lover Goodbye my hopeless dream I'm trying not to think about you Can't you just let me be' Denne også: As Tall As Lions – Into The Flood The steps between us are starting to show The space between us is starting to grow And I know that you don't see it All this time is ash and sand Running through our hands So what if we don't feel it? Når han har dame: Ke$ha – Stephen (ja, faktisk!), Rye Rye – Never Will Be Mine, Amy Winehouse – Back To Black Ellers: The Black Keys – I’m Not The One, Flight Facilities – Crave You (feat. Giselle) [Radio Edit] (litt mer up-beat, men fortsatt litt lei), The Black Keys – Next Girl Klassisk: The Fray – How To Save A Life, Band of Horses – The Funeral, Til når du vil være litt bitter: Darwin Deez – Bad Day, Kleerup – Thank You For Nothing, Aretha Franklin – Chain Of Fools, Depeche Mode – John The Revelator Så lenge du sier det ofte nok: Crystal Castles – Not In Love, John Legend – Used To Love U Fordi han ikke veit hva han går glipp av: Madonna – She's Not Me Når du trenger litt motivasjon: City and Colour – Hope for Now Når du har gått videre: Kelis – I Don't Think So, Kylie Minogue – Get Outta My Way Husk at du er flott! Katy Perry – Firework, The Weather Girls – It's Raining Men, Lily Allen – Knock 'Em Out, Veronica Maggio – Finns det en så finns det flera EDIT: Her er en spilleliste jeg fant når jeg trengte en av samme type: And love said no Sikkert noe mer der du kan høre på om du trenger Respekt for at du ikke prøver deg på han selv om han har dame. Kjenner dessverre mange jenter som ikke bryr seg om det... Endret 31. juli 2012 av jolia
Jellybean78 Skrevet 31. juli 2012 #22 Skrevet 31. juli 2012 Dette må være den aller mest kjente omtrentlig tror jeg:
Gjest foremma Skrevet 1. august 2012 #23 Skrevet 1. august 2012 (endret) heart skipped a beat - the xx I can't seem to (make you mine) - the clientele Endret 1. august 2012 av foremma
Mermaid Blues Skrevet 6. august 2012 #24 Skrevet 6. august 2012 (endret) Placebo - The Movie On Your Eyelids "I always watch you when you're dreaming Because I know it's not of me I smoke a dozen cancer sticks Imagine there are two or three ways To make you love me And not dream of someone else" Endret 6. august 2012 av Mermaid Blues
Rainbow Skrevet 11. august 2012 #25 Skrevet 11. august 2012 I Can't Make You Love Me - Bonnie Raitt Såvidt jeg kan se virker det som Adele har en versjon av den ute nå.
Kosemose Skrevet 12. august 2012 #26 Skrevet 12. august 2012 "Snø på mars" med Dum Dum Boys, og "en svår och jobbig grej" med Lasse Winnerbeck er vakre sanger om umulig kjærlighet... 1
HeadsVsTails Skrevet 12. august 2012 #27 Skrevet 12. august 2012 Bonehead - Time (I've Been Patient) Tonic - Mr Golden Deal Snow Patrol - New York Trading Yesterday - Shattered (på med hodetelefonene, volum opp og nyt.....) Blyss - Storm (evt Lifehouse som de er nå) (fant foreløpig bare denne versjonen)
Gjest BM2 Skrevet 19. august 2012 #28 Skrevet 19. august 2012 Noen som har?.. gjerne rolige og fine sanger, http://www.lyricstop.com/d/dryyoureyes-thestreets.html Refreng: Dry your eyes mate I know it's hard to take but her mind has been made up There's plenty more fish in the sea Dry your eyes mate I know you want to make her see how much this pain hurts But you've got to walk away now It's over
milja Skrevet 19. august 2012 #29 Skrevet 19. august 2012 Please don't ask me-John Farnham. Please don't ask me what am i thinking It's about you And please don't ask me I never can see you What can i do My first impulse is to run to your side My heart's not free, and so i must hide Please don't ask me What i'm gonna say to you I toss and turn Can't sleep at night It's worrying me, I go to bed Turn out the light But your face i see It only hurts The more i pretend That we could ever Be more than friends Find more similar lyrics on http://mp3lyrics.com/fla Please don't ask me Why I'm so in love with you You could easily make me happy That I know But I try my best to never tell you so I will sing to you my love songs And pretend but I'll keep my secrets right down To the end Please don't ask me why I'm not talking I just can't explain And please don't ask me Why I go walking out in the rain I could not live the lie it would take To have you near would be a mistake Please don't ask me Why I'm still in love with you No please don't ask me
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå