Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #1 Del Skrevet 28. mai 2002 Hei jenter! Jeg har vært sykmeldt siden begynnelsen av februar....og regner ikke med å være tilbake i jobb før uti august skal jeg tro fysioterapauten min... Det jeg lurer på er om noen av dere har greie på om man får utbetalt sykepenger hver mnd...altså juni, juli, august osv selvom man har fått utbetalt feriepenger av arbeidsgiver. Jeg skal ikke reise på ferie i sommer pga behandling og får derfor ikke ferie, så tenkte jeg at hvis man da ikke krysser av for at man har ferie på sykemeldingen (siden jeg ikke skal ha det) får man sykepenger som vanlig hver måned da? Klem fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. mai 2002 #2 Del Skrevet 28. mai 2002 ja det er jeg ganske sikker på at du gjør. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gurimalla Skrevet 29. mai 2002 #3 Del Skrevet 29. mai 2002 Ja, så lenge du gjør som du sier her og ikke tar ferie. Når man tar ferie vil sykepengene stanse og det forventes at man lever på feriepengene. Det er ikke noe krav om at man skal ta ferie om sommeren, så du vil få sykepenger fra trygdekontoret i hele perioden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå