AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Tar denne anonym, skjemmes egentlig over hele greia. Ifm en fest for en stund siden traff jeg en gammel bekjent. Han var veldig aktiv, sa at jeg var pen, hyggelig, han hadde alltid likt meg osv. Jeg avviste han fordi han har dame (litt på/av forhold, vet ikke helt om de er på eller av nu). Men jeg var litt sulteforet på oppmerksomhet så det endte at jeg ble med han hjem og vi hadde sex. Greit nok, det var deilig han var veldig oppmerksom og sa masse tull som at han elsket meg osv. Jeg skjønte selvsagt at det var alkoholen som snakket og at det bare var å ignorere. Dagen etter fikk jeg meldig på fb, han takket for gårdagen og lurte på om vi kunne treffes igjen. Jeg sa at det ønsket jeg ikke, men han fortsatte å sende mld og spørre og etter noen dager ble vi enige om at han skulle komme til meg. Han kom og det var en selsom erfaring. Jeg er ikke vant med sånt i det hele tatt (var i et fast forhold til inntilfor noen år siden), da han kom gikk han "rett på sak" og vi gikk rett til soverommet. Sexen var grei, men det ble litt rart siden vi jo faktisk ikke kjenner hverandre. Det ble litt misforståelser og ting gikk egentlig såpass fort at etterpå følte jeg at han kanskje var skuffa. Jeg var usikker på hva han forventet og han var ikke noe særlig til å fortelle. Vi snakka ei stund før han dro, vi avtalte ikke noen flere møter. Jeg skjønner at det bare er sex og at han ikke føler noe for meg. Men er det for mye forlagt at han sender mld enten på sms eller fb? Forventer ikke noe romantisk kliss, men f.eks "takk for i går, vi sees når vi sees". Etter noen uker sendte jeg et "hei" når jeg så han var pålogga på fb og vi chatta litt om alt og ingenting (vet jeg ikke skulle gjort det!). Etter det: ikke et ord. Så jeg sitter her og føler meg som en dritt. Først og fremst fordi jeg hadde sex med en som har dame (jeg forakter jo egentig folk som er utro og de som er sammen med utro folk). Samtidig tenker jeg at han må være forferdelig skuffet over sexen vi hadde. Eller at han ikke syntes kroppen min var noe særlig. Jeg er sikkert den dårligste i senga i hele Norge, ikke rart han ikke engang gidder å sende meg en liten hilsning. Huff, for noe dritt. Anonym poster: ed76e5fb159d0016f5bd9b657c67749f
-Jiinxs- Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Du burde heller ha skrevet. "Er HAN virkelig så ufølsom", istedenfor å ta alle mannfolk under samme kam. Og ja han var kun ute etter sex så i fra hans synspunk var det ingen følelser inni bildet, antar eg. 4
venus_ Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Er DU virkelig så ufølsom at du har sex med en opptatt mann? 6
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Først og fremst, du er sikkert ikke landets dårligste i senga. Man kan ha dårlig sex, uten at det er en av partenes skyld. Her virker det jo som om du heller ikke hadde tidenes beste opplevelse. Om du ikke var komfortabel med situasjonen (han har dame, rett på sak, dere kjenner ikke hverandre og alt det andre), så kan det være så enkelt som at han har plukket opp at du kke var helt "med" og av den grunn har trukket seg tilbake. Eventuelt så kan han være en drittsekk som var ute etter en ting. Eventuelt kan det ha noe med at han har dame å gjøre. Det du bør gjøre er å skrive det opp på lista over erfaringer, og legge det bak deg. Skjedd har skjedd. Ikke overtenk det i den grad at du lar det gi deg dårlig selvtillit. 1
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Først og fremst, du er sikkert ikke landets dårligste i senga. Man kan ha dårlig sex, uten at det er en av partenes skyld. Her virker det jo som om du heller ikke hadde tidenes beste opplevelse. Om du ikke var komfortabel med situasjonen (han har dame, rett på sak, dere kjenner ikke hverandre og alt det andre), så kan det være så enkelt som at han har plukket opp at du kke var helt "med" og av den grunn har trukket seg tilbake. Eventuelt så kan han være en drittsekk som var ute etter en ting. Eventuelt kan det ha noe med at han har dame å gjøre. Det du bør gjøre er å skrive det opp på lista over erfaringer, og legge det bak deg. Skjedd har skjedd. Ikke overtenk det i den grad at du lar det gi deg dårlig selvtillit. Takk for at du ikke fordømmer meg, har nok stygge tanker om meg selv for tiden. Jeg forventer ikke at han vil møte meg igjen og dersom han mot formodning spør om det kommer jeg til å si nei. Det vii gjorde var galt og jeg vil ikke gjenta det. Men jeg ble bare så skuffet at han ikke engang kunne sende en liten melding. Vi kjenner jo faktisk hverandre. Han vet at jeg ikke er forelsket i han, at jeg ikke vil ha et forhold. Men jeg føler meg som en dust når det ble helt stille fra hans side. TS Anonym poster: ed76e5fb159d0016f5bd9b657c67749f
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 han føler vel at han får fått maks ut av det da, to møter med sex, så skal han vel fortsette i forholdet sitt antakelig, til en annen dame ser interessant på en annen fest Anonym poster: 7231ea9a7f0c0fe49fce9b682e0cee49
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #7 Skrevet 25. juli 2012 Er DU virkelig så ufølsom at du har sex med en opptatt mann? heh, samme tenkte jeg. TS skriver at hun ville ha litt oppmerksomhet, så da lå hun med en opptatt mann. Egoistisk og ufølsomt. Anonym poster: f6c73f9bf03dcf2b5c3912bcda27298d
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 Takk for at du ikke fordømmer meg, har nok stygge tanker om meg selv for tiden. Jeg forventer ikke at han vil møte meg igjen og dersom han mot formodning spør om det kommer jeg til å si nei. Det vii gjorde var galt og jeg vil ikke gjenta det. Men jeg ble bare så skuffet at han ikke engang kunne sende en liten melding. Vi kjenner jo faktisk hverandre. Han vet at jeg ikke er forelsket i han, at jeg ikke vil ha et forhold. Men jeg føler meg som en dust når det ble helt stille fra hans side. TS Anonym poster: ed76e5fb159d0016f5bd9b657c67749f Jeg ser ingen grunn til å dømme deg. Alle kan gjøre en feil, og du ser ut til å angre nok som det er, om ikke andre skal dømme deg i tillegg. Jeg skjønner at det er kjipt. Du har delt en intim erfaring med ham, og når man møter en vegg av stillhet i ettertid, så kan det få tankene til å spinne. Selv om det ikke er følelser med i bildet, så kan man i det minste få litt vondt i stoltheten. Jeg tror det beste du kan gjøre er å heve deg over det, og legge det bak deg. Det er ikke noe galt med deg, kroppen din eller dine generelle evner i senga. Ikke la en dårlig erfaring få deg til å tro det. De fleste har gjort noen feil, de fleste har hatt dårlig sex. Legg det bak deg og gå videre.
Gjest Vampen Skrevet 25. juli 2012 #9 Skrevet 25. juli 2012 heh, samme tenkte jeg. TS skriver at hun ville ha litt oppmerksomhet, så da lå hun med en opptatt mann. Egoistisk og ufølsomt. Anonym poster: f6c73f9bf03dcf2b5c3912bcda27298d Eventuelt menneskelig. At man gjør en feil, betyr ikke at man er blottet for følelser. 3
Gjest grapefrukt Skrevet 25. juli 2012 #10 Skrevet 25. juli 2012 (endret) Han var ute etter å få seg noe = veldig pågående Nå har han fått seg noe = avsluttet sak fra hans side Det lå jo veldig i kortene at han ikke akkurat kom over for å få seg en kopp te, og en som er utro mot kjæresten sin er vel kanskje ikke den man skal forvente mest høflighet av... Forøvrig kan du kanskje være glad for at han ikke tar kontakt, for det virker ikke helt som om du hadde sagt nei til en tredje gang - og det er ikke århundrets glupeste ide å ha sex med en mann som har kjæreste. Endret 25. juli 2012 av grapefrukt
venus_ Skrevet 25. juli 2012 #11 Skrevet 25. juli 2012 Eventuelt menneskelig. At man gjør en feil, betyr ikke at man er blottet for følelser. En drøy feil å gjøre to ganger.. 2
Steinar40 Skrevet 26. juli 2012 #12 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Det er bare en fornuftig ting TS kan gjøre. Og det er å kutte all kontakt. Endret 26. juli 2012 av Steinar40
Gjest Lenni20 Skrevet 26. juli 2012 #13 Skrevet 26. juli 2012 Jeg har opplevd det samme.. sykt rare mannfolk.. og ja, man kan dra de fleste under en kam. unnskyld meg, gutter tåler ikke en DRITT, skuffer vi dem littebitt i senga vil de ikke ha noe med oss å gjøre, ikke nok med at de skal være så faens ego i senga og vi kan ikke si noe.. er det mulig..
Steinar40 Skrevet 26. juli 2012 #14 Skrevet 26. juli 2012 Jeg har opplevd det samme.. sykt rare mannfolk.. og ja, man kan dra de fleste under en kam. unnskyld meg, gutter tåler ikke en DRITT, skuffer vi dem littebitt i senga vil de ikke ha noe med oss å gjøre, ikke nok med at de skal være så faens ego i senga og vi kan ikke si noe.. er det mulig.. Årsaken er nok heller den at disse guttene ikke er interessert i noe annet enn sex.
Facepainter Skrevet 26. juli 2012 #15 Skrevet 26. juli 2012 Vi er ikke ufølsomme bare fordi sex ikke betyr noe.
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #16 Skrevet 26. juli 2012 (endret) Og dette er vel årsaken til at det kryr av guttevalper som renner rundt og skal leke "pickupartists". Han bruker deg (som du forsåvidt også gjorde andre veien i utgangspunktet), men når han driter i deg etterpå trigger han en interesse som gjør at du ikke klarer å unngå tenke på det/han. Hjelper om du faktisk er klar over det. Gjør deg selv en tjeneste. Dette har ikke noe med deg å gjøre - drit i ham, drit i oppførselen. Enten har han dårlig samvittighet ovenfor "dama", eller han gir totalt blaffen - uansett bør ikke det være ditt problem Endret 26. juli 2012 av Guybrush
Gjest Tidssone Skrevet 26. juli 2012 #17 Skrevet 26. juli 2012 Jeg må lese om den der PUA-ordningen. Kanskje jeg har blitt lurt mange ganger?
Gjest Tidssone Skrevet 26. juli 2012 #18 Skrevet 26. juli 2012 Jeg har vært inne på et norsk PUA-forum og ledd meg fordervet. En av gutta der lurte på hvorfor dama hadde avvist ham helt plutselig. Han hadde jo bare lent seg inntil henne bakfra og gnidd kuken sin mot baken hennes. Jeg tror kanskje det er bruk for et bra PUA-forum, sånn at disse guttevalpene lærer seg hva jenter liker.
Guybrush Skrevet 26. juli 2012 #19 Skrevet 26. juli 2012 Jeg har vært inne på et norsk PUA-forum og ledd meg fordervet. En av gutta der lurte på hvorfor dama hadde avvist ham helt plutselig. Han hadde jo bare lent seg inntil henne bakfra og gnidd kuken sin mot baken hennes. Jeg tror kanskje det er bruk for et bra PUA-forum, sånn at disse guttevalpene lærer seg hva jenter liker. "problemet" er jo stort sett at hele greia er lagt opp for ONS - ikke noe mer. Og i tillegg spiller det meste på å plukke opp usikkerhetsmomenter og spille på dårlig selvtillitt og dårlig selvbilde Som det jo kryr av blant jenter dessverre. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå