Gå til innhold

Plastisk operasjon - 3 operasjoner i samme runde?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ønsker å forandre ganske mye på ansiktet mitt. Jeg har alltid hatt en kul på nesa og poser under øynene. Genetisk begge deler.

Det tredje problemet mitt, nemlig litt innhulede kinn, kan også være genetisk, men jeg mener det kom etter en vektnedgang etter puberteten. (I puberteten gikk jeg mye opp og ned i vekt uten at det satte noen "spor" i ansiktet da jeg var på mitt tynneste). Før hadde jeg bollekinn, nå har jeg mer et søkk inn der det før var fylde...

Kan det bli en for stor endring å operere vekk kulen på nesa, operere vekk posene under øynene OG sette inn silikonimplantater i kinnene i en og samme setting?

Jeg ønsker nemlig bare å bli ferdig med det og tenkte å operere alt på en gang.

Anonym poster: bb868673ae851c4fd4afed0b036050a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uten at jeg har noen som helst peiling eller kompetanse på området, vil jeg tro forandringen blir veldig voldsom. Det er jo noe med det psykiske, for din egen del, også - at noen sliter litt når de ikke "kjenner igjen" sitt eget speilbilde etter operasjon.

I tillegg kan det vel hende en kirurg mener det er for stor fysisk belastning også?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg er enig med lsd, det kan rett og slett bli for mye på en gang. Jeg anbefaler deg å ta nesa først, som er ansiktets sentrum og som kommer til å ha mest drastisk effekt på utseendet ditt og derfor hele ansiktets helhet.

Skrevet

Men tar man nesa blir man sikkert blå rundt øynene, så hadde nok tatt dem i samme slengen om kirurgen mener det går an. Silikon i innhule kinn? Trodde de la innlegg på kinnbeina og ikke i selve kinnet-det må da være veldig merkelig følelse og se underlig ut dersom man lager de rette grimasene?

AnonymBruker
Skrevet

Men tar man nesa blir man sikkert blå rundt øynene, så hadde nok tatt dem i samme slengen om kirurgen mener det går an. Silikon i innhule kinn? Trodde de la innlegg på kinnbeina og ikke i selve kinnet-det må da være veldig merkelig følelse og se underlig ut dersom man lager de rette grimasene?

Det var det jeg tenkte også, at posene under øynene kan slås sammen med nesa for å slippe å være opphovnet og blå i to omganger.

Du har kanskje rett ang. silikonen. Kanskje de bare sprøyter inn eget fett... Isåfall er ikke dette ønskelig, da det er dyrt og varer ikke lenge...

Til dere andre; dere kan ha et poeng. Men jeg ønsker ikke veldig store forandringer. Nesekulen ser man bare fra siden, så speilbildet vil antageligvis ikke bli veldig forandret akkurat på det punktet.

Posene under øynene er derfor det mest åpenlyse. Jeg er i midten av 20-årene men føler meg som en 45-åring.

Anonym poster: bb868673ae851c4fd4afed0b036050a1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler å ta nesa først, da du sannsynligvis kommer til å merke forskjellen mer enn du tror. Når du er såpass ung, kan du kanskje gjennomføre andre prosedyrer under øynene? Vurder det. Angående innlegg i kinnene: det kan se rart ut om noen år. Du er enda ung, og innlegg i kinnene for å få mer fylde pleie de å gjøre på mennesker som er 35 og oppover.

Lykke til!

Anonym poster: 814f14ac71e79a0f7ebacc3fe96fd291

AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler å ta nesa først, da du sannsynligvis kommer til å merke forskjellen mer enn du tror. Når du er såpass ung, kan du kanskje gjennomføre andre prosedyrer under øynene? Vurder det. Angående innlegg i kinnene: det kan se rart ut om noen år. Du er enda ung, og innlegg i kinnene for å få mer fylde pleie de å gjøre på mennesker som er 35 og oppover.

Lykke til!

Anonym poster: 814f14ac71e79a0f7ebacc3fe96fd291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...