Banan Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 (endret) Jeg har tidligere brukt headsett fra KOSS (portapro), men etter at jeg har klart å sprenge høytalerne på to slike headsett det siste halvåret, har jeg funnet ut at jeg vil investere i noe annet. Synes i grunnen det er litt ekkelt med headsett på hodet når man svetter mye, så har derfor tenkt å kjøpe ørepropper. Har kjøpt et par sett med vanlige ørepropper, men de sitter ikke på plass i ørene mine i det hele tatt, så vil kjøpe noe som er beregnet til å jogge med. Har sett litt på sennheiser omx 680 (går rundt øret), sennheiser PMX 680 (går rundt hodet) og sennheiser cx 680 (festes i øret). Når jeg googler disse finner jeg veldig mange delte meninger. Noen synes de fungerer bra, mens andre mener at det bare er noe dritt. Noen her med erfaringer? ellar andre å anbefale? Endret 25. juli 2012 av Banan
Thorn Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 (endret) De du snakker om, er det sportsutgavene til Sennheiser/Adidas, ikke sant? Mener noen av dem kun går på Apple-spillere, og derfor har ikke jeg forsøkt dem. Jeg har derimot fire andre Sennheiser-headset (to in-ear sett, et med sammenleggbare øreklokker og et data-headset) og har ingen planer om å bruke noe annet merke fremover. Syns både kvalitet og lyd er upåklagelig. Det ene in-ear settet har jeg hatt i seks-syv år nå, og det holder fortsatt. Koss-hodetelefonene mine holdt bare et års tid. Jeg jogger med mine vanlige in-ear plugger, det er en cx-modell, men husker ikke nummeret. De sitter godt i mine ører, men de mangler feste på ledningen. Pga volumkontroll på ledningen veier den litt, og kan veive litt når jeg jogger. Jeg pleier bare å klipse den fast med en hårspenne de gangene jeg føler at den slenger for mye. Edit: Cx 299, heter de jeg jogger med. Endret 25. juli 2012 av Thorn
Gjest Sophie Magdalene Skrevet 28. juli 2012 #3 Skrevet 28. juli 2012 Jeg har disse fra Monster: http://www.monstercable.com/productdisplay.asp?pin=6403 Suverene for meg som sykler til og fra jobb hver dag.
Casall Skrevet 31. juli 2012 #4 Skrevet 31. juli 2012 Jeg har noen som er veldig gode, men ganske god bass, men de har ikke den funksjonen til å skifte sang på ledningen, og det MÅ jeg ha da jeg har telefonen inne i en sånn holder på armen. Så jeg bruker de som fulgte med telefonen, og de er ikke helt ideelle, men de faller ikke ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå