Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tidligere brukt headsett fra KOSS (portapro), men etter at jeg har klart å sprenge høytalerne på to slike headsett det siste halvåret, har jeg funnet ut at jeg vil investere i noe annet. Synes i grunnen det er litt ekkelt med headsett på hodet når man svetter mye, så har derfor tenkt å kjøpe ørepropper. Har kjøpt et par sett med vanlige ørepropper, men de sitter ikke på plass i ørene mine i det hele tatt, så vil kjøpe noe som er beregnet til å jogge med.

Har sett litt på sennheiser omx 680 (går rundt øret), sennheiser PMX 680 (går rundt hodet) og sennheiser cx 680 (festes i øret). Når jeg googler disse finner jeg veldig mange delte meninger. Noen synes de fungerer bra, mens andre mener at det bare er noe dritt. Noen her med erfaringer? ellar andre å anbefale?

Endret av Banan
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De du snakker om, er det sportsutgavene til Sennheiser/Adidas, ikke sant? Mener noen av dem kun går på Apple-spillere, og derfor har ikke jeg forsøkt dem. Jeg har derimot fire andre Sennheiser-headset (to in-ear sett, et med sammenleggbare øreklokker og et data-headset) og har ingen planer om å bruke noe annet merke fremover. Syns både kvalitet og lyd er upåklagelig. Det ene in-ear settet har jeg hatt i seks-syv år nå, og det holder fortsatt. Koss-hodetelefonene mine holdt bare et års tid.

Jeg jogger med mine vanlige in-ear plugger, det er en cx-modell, men husker ikke nummeret. De sitter godt i mine ører, men de mangler feste på ledningen. Pga volumkontroll på ledningen veier den litt, og kan veive litt når jeg jogger. Jeg pleier bare å klipse den fast med en hårspenne de gangene jeg føler at den slenger for mye.

Edit: Cx 299, heter de jeg jogger med.

Endret av Thorn
Skrevet

Jeg har noen som er veldig gode, men ganske god bass, men de har ikke den funksjonen til å skifte sang på ledningen, og det MÅ jeg ha da jeg har telefonen inne i en sånn holder på armen. Så jeg bruker de som fulgte med telefonen, og de er ikke helt ideelle, men de faller ikke ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...