Sugerøret Skrevet 27. februar 2011 #21 Skrevet 27. februar 2011 I det siste har jeg hatt en del vondt bak det ene øyet. Det ligger på en måte rett bak, ikke i øyet. På samme side har jeg også enkelte ganger kraftig hodepine, konsentrert på et lite område i samme høyde som øyet. Jeg ble sendt til øyelege en stund før jul. Han konkluderte med at jeg har skjeve hornhinner og gav meg brilleseddel. Jeg vil ikke ha briller for jeg ser veldig bra uten på tross av disse hornhinnene. Derfor har jeg ikke hentet dem ut. hDe siste dagene har hodepinen blitt verre, det samme har smerten bak øyet. I tillegg har jeg begynt å blø neseblod hver eneste natt. Men bare på den ene siden av nesen, nemlig på samme side som smertene. Noen som kan forstå seg på dette? ( og ikke si dette med "kom deg til lege" greia, jeg vet hva jeg burde) Det kan høres ut som migrene i øyet.Det kan gi smerter,synsforstyrrelser .Men det finnes en annen type hodepine som heter Klasehodepine .Denne kan gi : tåreflod,rødt øye, sekresjon fra nesen og ikke minst så sterke smerter at du ikke orker å være i ro. Jeg har begge og anbefaler deg en tur til lege og henvisning til Nevrolog
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå