AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Hei! Jeg har gått ned over 10 kg nå, og har ca 10 kg igjen til jeg når målet mitt, 65 kg. (Er omtrent 167 cm høy) Jeg har gått ned i vekt bare ved kosthold, og faktisk et usunt kosthold også. Spiser en del usunne ting, gjerne hver dag, men holder meg til 1400 - 1700 kcal, alt ettersom. Ja, uansett. Jeg mangler å gå ned 10 kg nå, og jeg lurer på om det vil hjelpe meg mye om jeg begynner å trene mer? Tenker ikke på kondisjon, bli sterkere osv nå, kun vektnedgang? Leser noen steder at man bør trene når man skal ned i vekt, mens andre steder leser jeg at det kun går på kostholdet.. er så forvirrende. Og kommer det til å bli vanskeligere å gå ned i vekt ettersom jeg blir lettere? Bør jeg kutte ned på kaloriene etterhvert som jeg går ned? Anonym poster: 03f15c8a9bb4880410173b74d2f850b5
Gjest *Maja* Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Du vil klare å forbrenne mer kalorier når du trener noe som igjen vil føre til mer kaloriunderskudd. En lettere kropp vil også kreve mindre kalorier for å gå ned i vekt. Om du fremdeles går ned i vekt med det kostholdet du har nå så fortsett med det. Starter du å trene så vil du gå enda fortere ned. Det som også er cluet med trening ved vektnedgang er jo at en også blir strammere og fastere i fisken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå