Gå til innhold

Vil jeg få mye mer forbedringer ved trening?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! :)

Jeg har gått ned over 10 kg nå, og har ca 10 kg igjen til jeg når målet mitt, 65 kg. (Er omtrent 167 cm høy) Jeg har gått ned i vekt bare ved kosthold, og faktisk et usunt kosthold også. Spiser en del usunne ting, gjerne hver dag, men holder meg til 1400 - 1700 kcal, alt ettersom. Ja, uansett. Jeg mangler å gå ned 10 kg nå, og jeg lurer på om det vil hjelpe meg mye om jeg begynner å trene mer? Tenker ikke på kondisjon, bli sterkere osv nå, kun vektnedgang? Leser noen steder at man bør trene når man skal ned i vekt, mens andre steder leser jeg at det kun går på kostholdet.. er så forvirrende. :(

Og kommer det til å bli vanskeligere å gå ned i vekt ettersom jeg blir lettere? Bør jeg kutte ned på kaloriene etterhvert som jeg går ned?

Anonym poster: 03f15c8a9bb4880410173b74d2f850b5

Videoannonse
Annonse
Gjest *Maja*
Skrevet

Du vil klare å forbrenne mer kalorier når du trener noe som igjen vil føre til mer kaloriunderskudd. En lettere kropp vil også kreve mindre kalorier for å gå ned i vekt.

Om du fremdeles går ned i vekt med det kostholdet du har nå så fortsett med det. Starter du å trene så vil du gå enda fortere ned.

Det som også er cluet med trening ved vektnedgang er jo at en også blir strammere og fastere i fisken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...