Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Bobler
Skrevet

Er det så bra som alle sier? Hva er det bra for, og er det noe en bør investere i?

Videoannonse
Annonse
Gjest puffy
Skrevet

Super! Bruker den i håndkletørt hår nederst i tuppene, skal være bra mot slitt og skadet hår og det er den :) Anbefaler deg å prøve den ut!

Skrevet

Bruker det i hele håret ( ikke nære hodebunnen) og er godt fornøyd. Lukta er ikke så god synes jeg. Jeg har hatt min store flaske i 9 mnd og først nå er den tom.

Gjest Tidssone
Skrevet

Jeg sverger til hårkuren og leave-in-creme fra Moroccanoil. Selve oljen kan jeg leve uten.

Skrevet

Testet oljen, fikk veldig tungt og fett haar (brukte veeldig lite og ikke i hodebunn). Kanskje jeg skal teste leave-in-cremen/kuren?

Skrevet

Det finnes også en ''light'' versjon av oljen du kan pröve :smilorange:

Jeg sverger selv til oljen, og til alle dere andre med exstensions anbefales den normale håroljen STERKT.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Jeg har ganske glatt hårtype som ikke er så særlig skadet til å begynne med, og helt ærlig var det (for meg) bare silikon tilsatt litt olje og parfyme... med andre ord ikke verdt prisen. Men så er det noen som priser det til himmel sky og er så glad i alt med den, så du kan kanskje bestille en liten flaske og se om du liker den? =)

Gjest Starlit
Skrevet

Håroljen er pleiende for håret, i tilegg til å motvirke floker :)

Men man må ikke bruke for mye av gangen, da det fort kan bli fetende for håret.

Gjest Loverdose
Skrevet

Bruker den selv. Gjør ikke håret mitt fett og gir en fantastisk flott glans og samler tuppene. Greier meg ikke uten den!

Skrevet

Jeg er veldig glad i min! Har nokså "stort" hår som fort blir frizzy, men den er med og demper og gjør at håret mitt er "behersket" litt lengre. Lukter godt gjør den også!

Gjest Bobler
Skrevet

Hvor kan man få kjøpt dette da? Regner med at jeg kan få det billigere enn hos dama som ruinerer klipper meg?

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvor kan man få kjøpt dette da? Regner med at jeg kan få det billigere enn hos dama som ruinerer klipper meg?

Feelunique har det =)

Gjest Starlit
Skrevet

www.blivakker.no eller www.blush.no

Pleier å kjøre kampanjetilbud de ;)

Skrevet

Jeg elsker oljen! Jeg trenger ingen andre produkter, trenger faktisk ikke børste håret lengre heller for håret blir helt glatt, mykt og flokefritt etter lufttørking og olje. Jeg kjøpte 100ml hos frisøren min for 300,-, tror ikke den er så mye billigere på nett?

Gjest airam90
Skrevet

Jeg elsker den, har den i tuppene og litt i hele håret om jeg ønsker en din glans. Håret blir ikke fet av den.

Har alltid slitt med tørre slitte tupper og elektrisk hår. Men etter jeg begynte med den er tuppene mine myke og glatte. Får aldri høre at jeg har slitte tupper hos frisøren lengre! :D

Men jeg bruker også en god sjampo og balsam, samt kurer håret.

Mannen min sliter med tørr og sensitiv hodebunn, så jeg bruker den i hodebunnen han og spesielt rundt kanten der han ofte blir rød og sprukken. Og han har blitt MYE bedre etter jeg begynte å bruke den på han. Han får heller ikke fett hår av den.

Jeg har hatt den lille flasken i hvertfall 6 måneder. Og jeg syns jeg skurver med den :O Men det er mer igjen!!!

AnonymBruker
Skrevet

Testet oljen, fikk veldig tungt og fett haar (brukte veeldig lite og ikke i hodebunn). Kanskje jeg skal teste leave-in-cremen/kuren?

Kjøpte oljen for fire uker siden og syns jeg får mykt hår av den, får i hvert fall ikke fett hår av den - men så bruker jeg ikke så mye av den når jeg bruker den og kun i tuppene.

Anonym poster: dd5da42815095cce49896a1bcbaef213

Skrevet

Jeg har den store flasken, fikk den til jul og har brukt den etter hver vask siden. Har enda mye igjen. Jeg liker lukten, har lært meg til hvor mye mengde jeg trenger og synes håret blir ekstra glansfullt av den. Men den gjør ikke en dritt for håret mitt annet enn glans, noe jeg tror skyldes silikoninnholdet. Kommer til å bruke opp min, for så å prøve å finne en som kanskje tar bedre vare på håret eller bare gjør noe mer enn å gi pent hår der og da.

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det virkelig silikon i oljen?? Noen skrev det nemlig...

Gjest BabyBlue
Skrevet (endret)

Er det virkelig silikon i oljen?? Noen skrev det nemlig...

Det er for det meste bare silikon og parfyme i produktet... oljen, som skal være mirakelet i dette produktet, er ganske langt nede på ingredienselisten.

Les om nøyaktig hva den inneholder HER.

Endret av BabyBlue

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...