Gå til innhold

Vitrineskap in eller ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er dette like populært enda, eller er det alternativer for vitrineskap? Hva har dere serviset i?

Anonym poster: d96f1d637e4c2029023878e8fa27dd34

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske in. Vi venter på vårt nå, synes det er hyggelig å kunne stille ut det fine serviset vårt :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er harry.

Anonym poster: 8a112c111ae3453ccfc4ccab1fd23e7f

• Liker 2
Gjest hedgepig
Skrevet

Det er mange fine vitrineskap eller lintøyskap på markedet.

Sjekk ut f.eks. housedoctor.dk evt andre importører, bruk Google og se på bilder;)

Det er mange interiørbutikker som kan bestille til deg om de ikke har på lager.

Før var trenden at man skulle ha hele møbelserier i samme stilen,

mens man nå jakter på litt mer særegne ting:) Hva med ett loppekjøp, eller noe du kan arve?

Puss opp med maling, og frisk opp med en kul farge eller tapeter på bakveggen inni skapet?

AnonymBruker
Skrevet

Leste litt fort - vitenskap in eller ut.

For å snakke om temaet da, så synes jeg du skal kjøpe det dersom du selv synes det er fint og praktisk. Drit i hva som er in. (Og jeg har kjempelyst på vitrineskap selv.)

Anonym poster: 06f4d5eef9079f5b0d2154861a2a8b3c

• Liker 1
Skrevet

Personlig foretrekker jeg ikke glass fordi det i mitt tilfelle iallefall blir alt for fullt i slike skap etter en stund. Derimot har jeg sans for bokskap med glass foran. Det er selvfølgelig for å redusere støvproblemet.

AnonymBruker
Skrevet

Så vidt jeg har skjønt det er trenden at møbler skal ligge langs gulvet og ikke gå så høyt opp på veggen. For kjøkken skal veggen dekkes helt med skap, og det skal være kjøkkenøy eller benk uten overskap, og skap generelt sett skal dekke hele veggen og fremstå som en hel vegg. Dermed er nok ikke vitrineskap in akkurat nå, det selges få versjoner av dem hos de store møbelkjedene. Men så virker det samtidig som om vitrineskap hopper inn og ut av motebildet hele tiden, så om du finner et nøytralt et så skal det nok gå bra i mange år :) Hvis du kjører en hvit-hvit husmor på landet-stil så er jo vitrineskap et must.

Anonym poster: 3f870dd57d3798a5f6b27a3aee29a6a0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er dette like populært enda, eller er det alternativer for vitrineskap? Hva har dere serviset i?

Anonym poster: d96f1d637e4c2029023878e8fa27dd34

Nei det er ikke ut. Det har vært i alle herrens år. Det bare skifter form underveis.

Anonym poster: aff63d4899d143ee2f3b6f68f1248c68

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ut. Kjenner ingen som har det.

Anonym poster: f5411433f5b6b9a6ca833a0d833e9c50

AnonymBruker
Skrevet

Så vidt jeg har skjønt det er trenden at møbler skal ligge langs gulvet og ikke gå så høyt opp på veggen. For kjøkken skal veggen dekkes helt med skap, og det skal være kjøkkenøy eller benk uten overskap, og skap generelt sett skal dekke hele veggen og fremstå som en hel vegg. Dermed er nok ikke vitrineskap in akkurat nå, det selges få versjoner av dem hos de store møbelkjedene. Men så virker det samtidig som om vitrineskap hopper inn og ut av motebildet hele tiden, så om du finner et nøytralt et så skal det nok gå bra i mange år :) Hvis du kjører en hvit-hvit husmor på landet-stil så er jo vitrineskap et must.

Anonym poster: 3f870dd57d3798a5f6b27a3aee29a6a0

Signerer denne. Helst reol over hele veggen. Du kan jo ha serviset inni det da, får jo skapdører i glass til reoler også.

Anonym poster: c527efa9ebd5bc3ebb72eea40c585e7f

Skrevet

Kan ikke fordra våres. Passer ikke inn med resten av stuen i det hele tatt. Men arveobjekt som mannen min arvet av et familiemedlem han var veldig glad i, så kan liksom ikke bare bytte det ut heller :(

Syntes vitrineskap er lite fine. Men det er jo opp til enhver da selvfølgelig. Spørs helt på din smak og din stue om den hadde passet inn.

Skrevet (endret)

Det er kanskje ut i år også blir det inn igjen neste år. Hvis du har lyst på det så syns jeg du skal finne deg et du syns er fint og som passer til der du bor. Kan liksom ikke se for meg at dine trendy venner vil fnise bak ryggen din av vitrineskapet ditt. Og gjør de det er de jo bare dumme og harrye og usikre på seg selv, tror jeg ;)

Serviset mitt har jeg i et vanlig kjøkken-overskap. Finserviset står for tiden på en lagerhylle i en kjøkkenbod. Hadde jeg hatt et vitrineskap for hånden hadde jeg selvsagt puttet finserviset i det :)

Endret av Kosemose
Skrevet

Spiller det noe rolle om noe er inn eller ut? Jeg velger møbler, farger, klær og sko ut fra hva jeg liker og hva jeg mener selv passer best hjemme eller på meg. Liker du vitrineskap, bare kjøp!

• Liker 1
Skrevet

Jeg har to vitrineskap fra Mikaela serijen, som jeg driver å selger for tiden, men lykkes ikke :(

Så begynner å tenke på om det virkelig ikke er in.

Gjest Sobril
Skrevet

Fint hvis skapet er fint og praktisk hvis man har plass til det.

Er mye annet jeg vil kalle harry foran et ordinært vitrineskap ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...