Silfen Skrevet 26. juli 2012 #421 Del Skrevet 26. juli 2012 Hadde det ikke med å ofre til for å få en frodig avling og sånne ting å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #422 Del Skrevet 26. juli 2012 ååååh, ja! Når jeg blir sur og gammal kjerring som denger nabounger, da skal jeg ikke ha gnomer i hagen, men kjempepeniser! You try it, you buy it! Jeg tror det blir flott! 2 meter erigert steinpenis i hagen! Hvem ville ikke ha kjøpt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #423 Del Skrevet 26. juli 2012 Nja, jeg heller mer til å bruke tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #424 Del Skrevet 26. juli 2012 Hadde det ikke med å ofre til for å få en frodig avling og sånne ting å gjøre? Jo, jeg tror det. Jeg så på nyhetene at bæravlingene sliter litt. Bør vi ofre ei geit til Gias fallos? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #425 Del Skrevet 26. juli 2012 Nja, jeg heller mer til å bruke tre. Wood.. Høhøhøhø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #426 Del Skrevet 26. juli 2012 Jo, jeg tror det. Jeg så på nyhetene at bæravlingene sliter litt. Bør vi ofre ei geit til Gias fallos? Bare hvis jeg får tilberede og servere den efterpå. Geitekjøtt er godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #427 Del Skrevet 26. juli 2012 Ja, kanskje jeg bruker litt hardwood. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 26. juli 2012 #428 Del Skrevet 26. juli 2012 Sovende svenske? Nå må du ha litt moro med den svensken. Ta bilder og legg ut! Skal gjøre det i natt. Jeg holder på å fikse karmaen min. Har adoptert en svenske på jobben, han bodde i en bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #429 Del Skrevet 26. juli 2012 Skal gjøre det i natt. Jeg holder på å fikse karmaen min. Har adoptert en svenske på jobben, han bodde i en bil Naaaw, så søtt. Den kan du score på med jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juli 2012 #430 Del Skrevet 26. juli 2012 (endret) Feil tråd. Endret 26. juli 2012 av Gunvald Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest NerdMedSverd Skrevet 26. juli 2012 #431 Del Skrevet 26. juli 2012 Naaaw, så søtt. Den kan du score på med jentene. Jøss. Lyst til å komme å se på svensken min i kveld, Silfen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #432 Del Skrevet 26. juli 2012 Jøss. Lyst til å komme å se på svensken min i kveld, Silfen? Hehe, skal jeg ta med litt sild så den føler seg som hjemme? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 26. juli 2012 #433 Del Skrevet 26. juli 2012 Holder dere fortsatt på???? Åh hjeeeelp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Uanonymbruker Skrevet 26. juli 2012 #434 Del Skrevet 26. juli 2012 Aldrig i den norske kirke. De har tatt all alkoholen ud av vinen. Man får mest ud av å gå til alters hos anglikanerne, de bruker portvin. I katolske kretser varierer det noe, men jeg ved at her i Oslo har man stort sett brukt "Señorita" (kr. 89,90,- på polet). Kjeksene er ikke mye verdt, og det kommer ikke med ost. Da skjønner jeg ikke hvorfor folk vil bli prester, trodde det var gratis godvin og kjeks som var trekkplasteret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 26. juli 2012 #435 Del Skrevet 26. juli 2012 Hva er arnica? Føttene mine har det bedre i dag heldigvis. Litt hovne fortsatt, men det går fint bare jeg går med mine vanlige sko (les: gode og romslige Converse). Men jeg sier så klart aldri nei takk til fotmassasje! Og så over til noe helt annet - det er så fint vær i dag at jeg nesten dør på meg! Varmt, lite vind og soooool. Hadde egentlig planer om å bare hvile i dag, men jeg kan nesten ikke la være å dra på stranda når været er som nå. Tenker å ta meg en tur i kveld, når vannet er varmest og det er litt mindre trengsel. Og utover kvelden forsvinner alle småbarna, noe som vil si at jeg kan få prøvd det kule vann-hoppeslottet som ligger ved stranda uten å måtte ta hensyn til små barn. Yay! Arnica Jeg rett og slett svettet bort i dag da jeg spilte fotball med poden og to av hans venner. Det er vanvittig varmt i solveggen på terrassen også. Skal bli spennende å se hvor mye som er igjen av meg ved leggetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #436 Del Skrevet 26. juli 2012 Altså, jeg blir snart sur om flere skriver hvor fint og flott og varmt det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 26. juli 2012 #437 Del Skrevet 26. juli 2012 Da skjønner jeg ikke hvorfor folk vil bli prester, trodde det var gratis godvin og kjeks som var trekkplasteret. Fri tilgang på korgutter. Mulighet til å være den lokale jesus i nabolaget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 26. juli 2012 #438 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg tror det blir flott! 2 meter erigert steinpenis i hagen! Hvem ville ikke ha kjøpt det? Øhhh... jeg tror jeg skal ha vaginavegg i stedet for solvegg neste gang.... det er fooor varmt i dag... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #439 Del Skrevet 26. juli 2012 Øhhh... jeg tror jeg skal ha vaginavegg i stedet for solvegg neste gang.... det er fooor varmt i dag... :D Jaaah, med sprinklersystem inni. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bandit Skrevet 26. juli 2012 #440 Del Skrevet 26. juli 2012 Jaaah, med sprinklersystem inni. :D Ohhhh yeah... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå