Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #401 Del Skrevet 26. juli 2012 Tja, går det helt galt i fremtiden så kan du jo alltids bli prest, hører de har mye god vin og kjeks på bakrommet Haha, jeg har tidvis vært litt bekymret for om jeg har krysset feil på søknadsweben, og begynt på et prestestudie. Og god tilgang på vin og kjeks, så tror jeg at jeg kunne ha lagt opp til en fenomenal gudstjeneste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #402 Del Skrevet 26. juli 2012 Hahaha. sorry at jeg ler, men hah! Jeg ler også, nå. I løpet av våren har jeg vært nærmere tårene. Meeeeen, det er ved et eller annet mirakel overstått og bestått, og i prossen har jeg scoret noen seriøse good will points hos min kristne farmor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #403 Del Skrevet 26. juli 2012 Aldrig i den norske kirke. De har tatt all alkoholen ud av vinen. Man får mest ud av å gå til alters hos anglikanerne, de bruker portvin. I katolske kretser varierer det noe, men jeg ved at her i Oslo har man stort sett brukt "Señorita" (kr. 89,90,- på polet). Kjeksene er ikke mye verdt, og det kommer ikke med ost. Awwwww... Protestantene har en inderlig trang til å fjerne all moroa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #404 Del Skrevet 26. juli 2012 Jeg ler også, nå. I løpet av våren har jeg vært nærmere tårene. Meeeeen, det er ved et eller annet mirakel overstått og bestått, og i prossen har jeg scoret noen seriøse good will points hos min kristne farmor. Slike poeng kommer godt med når testamentet skriver, hoho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #405 Del Skrevet 26. juli 2012 Slike poeng kommer godt med når testamentet skriver, hoho. What? Det har jeg aldeles ikke tenkt på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #406 Del Skrevet 26. juli 2012 Nei, nå som du er i ferd med å bli en god kristen så er det altruisme all the way. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #407 Del Skrevet 26. juli 2012 Awwwww... Protestantene har en inderlig trang til å fjerne all moroa! Ja, de liker ikke å ha det godt. Og så liker de ikke at andre har det godt. Jeg kunde godt likt en vampekjeks med noe god chèvre, og en velplukket vin til. Kan du ikke starte dine egne ritualer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #408 Del Skrevet 26. juli 2012 Nei, nå som du er i ferd med å bli en god kristen så er det altruisme all the way. Hahaha, oh yeeeeeeesh! Jeg har jo absolutt ikke endt opp med å få bekreftet hvor lite religiøs jeg er. Mann som lever inni en hval, you say? Mann som blir godt over 100 år? Brennende busker og straff i øst og vest? Jeg er overbevist! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #409 Del Skrevet 26. juli 2012 Døh, har du ikke sett Pinocchio, eller? Det er plass til båter og alt mulig inni hvaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #410 Del Skrevet 26. juli 2012 Ja, de liker ikke å ha det godt. Og så liker de ikke at andre har det godt. Jeg kunde godt likt en vampekjeks med noe god chèvre, og en velplukket vin til. Kan du ikke starte dine egne ritualer? Det er en glimrende idè! Spørs om jeg ikke må gjøre noe med kirkerommet også. Protestantene har jo også fjernet all blingen. Og eventuelt se litt på moralsynet på sex og moro. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #411 Del Skrevet 26. juli 2012 Døh, har du ikke sett Pinocchio, eller? Det er plass til båter og alt mulig inni hvaler. Stemmer.. My bad! Mulig jeg er litt grinete på kristendommen fordi jeg også har hatt vikinger som pensum denne våren. Jeg er litt snurt over at de satte strek for fallostilbedelsen her til lands. Digre penisstatuer rundt omkring virker jo unektelig mer moro enn idealer som måtehold og dydighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #412 Del Skrevet 26. juli 2012 Ja, pokker heller, vikinger er mye kulere enn en dau kar på et kors. Fallos, come to mama! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #413 Del Skrevet 26. juli 2012 Døh, har du ikke sett Pinocchio, eller? Det er plass til båter og alt mulig inni hvaler. Godt poeng. Dessuden synes jeg ikke man skal diskriminere eller mobbe folk som velger å bo i hval. Lidt respekt får man udvise. Forøvrig er jeg sikker på at salig Jonas ikke bodde i en hval, men en hvalhai. Begrebet "Jonas i hvalfiskens buk" indikerer det. Hvaler er pattedyr, mens hvalhaien er en fisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #414 Del Skrevet 26. juli 2012 Men må han ikke ha blitt tygget litt for å komme inn i en sådan hai? Jeg tenker at han i det minste burde mangle en arm eller fot eller noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #415 Del Skrevet 26. juli 2012 Stemmer.. My bad! Mulig jeg er litt grinete på kristendommen fordi jeg også har hatt vikinger som pensum denne våren. Jeg er litt snurt over at de satte strek for fallostilbedelsen her til lands. Digre penisstatuer rundt omkring virker jo unektelig mer moro enn idealer som måtehold og dydighet. ....jamen, elskede vamp - det er jo mye festligere å være rampete når det ikke er lov. Du kan få komme hid og tilbede fallos når som helst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 26. juli 2012 #416 Del Skrevet 26. juli 2012 Men må han ikke ha blitt tygget litt for å komme inn i en sådan hai? Jeg tenker at han i det minste burde mangle en arm eller fot eller noe. Hvalhaien har ikke tender. Den spiser plankton. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #417 Del Skrevet 26. juli 2012 Hvalhaien har ikke tender. Den spiser plankton. Jaggu, så lærte jeg noe nytt i dag og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #418 Del Skrevet 26. juli 2012 Ja, pokker heller, vikinger er mye kulere enn en dau kar på et kors. Fallos, come to mama! Ja, men de var også litt stressete.. Hele dette opplegget med blodhevn virker litt masete. Om noen fornærmer sønnen til ei grandtante i femte potens, så må man ut og krige og styre og sånn.. Jeg er for lat til det. Også er jeg litt skeptisk innstilt til praksisen med å sette uønska barn ut i skogen som prevensjonsform. Det virker litt ugreit å snuble over babyer om man beveger seg ut på skogtur. Men for all del, fallosene var bra, dem tar vi! Jeg vurderer å sette opp en i hagen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 26. juli 2012 #419 Del Skrevet 26. juli 2012 ååååh, ja! Når jeg blir sur og gammal kjerring som denger nabounger, da skal jeg ikke ha gnomer i hagen, men kjempepeniser! You try it, you buy it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vampen Skrevet 26. juli 2012 #420 Del Skrevet 26. juli 2012 ....jamen, elskede vamp - det er jo mye festligere å være rampete når det ikke er lov. Du kan få komme hid og tilbede fallos når som helst! Hmh, det er et godt poeng. Det er tross alt artig å føle seg syndig. Mulig litt av gleden forsvinner om synden ikke lenger er syndig. Haha, og tusen hjertelig, det er meget vennelig av dem! Mulig jeg må lese meg opp på hva de egentlig gjorde med disse fallosene, før jeg kommer på besøk. Litt teit om jeg ikke finner ut hvordan jeg skal tilbe den liksom. Gir man den mat? Ofrer husdyr? Danser rundt den? Så mange spørsmål.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå