Gå til innhold

Ladys Tjalletråd

Gjest Katten.

Anbefalte innlegg

Sølvpilen og Falk er på vår side. Vi har bestukket dem med ildvann og bling-bling.

Gunvald og jeg er dessverre ude av stand til å oppføre oss, og jeg har lyst på ost.

Vil noen ha kokosboller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Månestråle klarer dere ikke å fakke hehe, Heller ikke Sølvpilen og falk. Dessuten, native indians er mitt folk, så hold avstand! Igjen, takk for selskapet og godnatt!

Ps. Oppfør dere..

For å sitere en god, gammel sang

"i take whatever I want, and baby - I want you".

Denne stifinneren har stor ære i å ha funnet alle sine mål.

Oppføre meg, der sliter jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ånei, blir det enda en skravletråd med haugevis av korte innlegg, slik at man aldri i verden har sjans til å rekke å lese alt? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da prøver jeg å endre på trenden ved å skrive et lengre innlegg med litt mer innhold, det vil si hva jeg har gjort i dag.

Har matet småkryp, spist veggismat ettersom jeg har en veggisdag, skjemt bort rottene og tatt en tur inn til byen for å møte noen venner for øl/vin og småprat på Politikeren. Kom hjem for litt siden.

Hadde på meg et veldig stilig antrekk som blant annet innebar et par nye sko, liknende de her bare i rød-korallfarge. Følte meg veldig kul og lekker inntil det hadde gått noen timer og føttene begynte å verke litt. Ble bare verre og verre, og da jeg skulle hjem måtte jeg gå deler av turen barføtt fordi det gjorde så inni helvetes vondt. Var til og med vondt da jeg satt på toget helt stille, uten noe press på føttene!

God damnit. Dumme andeføtter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bandit

Da prøver jeg å endre på trenden ved å skrive et lengre innlegg med litt mer innhold, det vil si hva jeg har gjort i dag.

Har matet småkryp, spist veggismat ettersom jeg har en veggisdag, skjemt bort rottene og tatt en tur inn til byen for å møte noen venner for øl/vin og småprat på Politikeren. Kom hjem for litt siden.

Hadde på meg et veldig stilig antrekk som blant annet innebar et par nye sko, liknende de her bare i rød-korallfarge. Følte meg veldig kul og lekker inntil det hadde gått noen timer og føttene begynte å verke litt. Ble bare verre og verre, og da jeg skulle hjem måtte jeg gå deler av turen barføtt fordi det gjorde så inni helvetes vondt. Var til og med vondt da jeg satt på toget helt stille, uten noe press på føttene!

God damnit. Dumme andeføtter.

Stakkars Tonjeføtter! Før på litt arnica jevnt fordelt over dagen, så kan du komme hit for en fotmassasje i morgen. :)

Ellers hørtes det ut som en veldig koselig dag! :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Tonjeføtter! Før på litt arnica jevnt fordelt over dagen, så kan du komme hit for en fotmassasje i morgen. :)

Ellers hørtes det ut som en veldig koselig dag! :hoppendeglad:

Hva er arnica?

Føttene mine har det bedre i dag heldigvis. Litt hovne fortsatt, men det går fint bare jeg går med mine vanlige sko (les: gode og romslige Converse). Men jeg sier så klart aldri nei takk til fotmassasje!

Og så over til noe helt annet - det er så fint vær i dag at jeg nesten dør på meg! Varmt, lite vind og soooool. Hadde egentlig planer om å bare hvile i dag, men jeg kan nesten ikke la være å dra på stranda når været er som nå. Tenker å ta meg en tur i kveld, når vannet er varmest og det er litt mindre trengsel. Og utover kvelden forsvinner alle småbarna, noe som vil si at jeg kan få prøvd det kule vann-hoppeslottet som ligger ved stranda uten å måtte ta hensyn til små barn. Yay!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knallvær! Var.mye folk på stranden ved kjevik. Jeg var fristet til å ta en stopp der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Har dere ikke annet å gjøre på? Husj, ut med dere! Og legg igjen pc, iphone whatever. Jeg vil sove i fred i dag.. :sovne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei.

Tøyseguri. Da legger jeg meg på solsengen på terrassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady Di

Tøyseguri. Da legger jeg meg på solsengen på terrassen.

Gjør det, og så tar du med deg babycallen.. Bare sånn i tilfelle jeg trenger noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...