TheHairyToothfairy Skrevet 25. juli 2012 #321 Del Skrevet 25. juli 2012 Ikke jeg heller, men jeg deler det nå ut allikevel til de som.fortjener det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #322 Del Skrevet 25. juli 2012 Ikke jeg heller, men jeg deler det nå ut allikevel til de som.fortjener det. Vurdert å bytte jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juli 2012 #323 Del Skrevet 25. juli 2012 Er ikke så lett, men jeg holder på. Har for lengst akseptert st jeg egentlig alltid vil være stuck i staten. Men jeg legger veldig nye om og tenker satsw på.musikk og lastebil de neste årene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 25. juli 2012 #324 Del Skrevet 25. juli 2012 Så lenge de ikke har de grå frakkene og mjauer: reparere reparere i ett sett så.. Hele pompel og pilt serien gir meg mareritt.. De sniker seg rundt og hvisker "reparere, segregere, penetrere, massakrere....", og så stikker de snudene sammen og fniser. Jeg blev så redd at jeg gikk på jobb.... Flink du er! Syntes det er helt grusomt jeg.. Sædkake.. Pingle: http://cookingwithcum.com/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juli 2012 #325 Del Skrevet 25. juli 2012 Gia! Du må komme hit! Jeg er i mannehimmelen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #326 Del Skrevet 25. juli 2012 De sniker seg rundt og hvisker "reparere, segregere, penetrere, massakrere....", og så stikker de snudene sammen og fniser. Jeg blev så redd at jeg gikk på jobb.... Hehe katter er jo søte dyr, vanligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 25. juli 2012 #327 Del Skrevet 25. juli 2012 Gia! Du må komme hit! Jeg er i mannehimmelen! Hold ud. Jeg har ikke fri helt enda, men håber du sparer de bedste bidene til meg. Jeg kommer så fort jeg kan! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #328 Del Skrevet 25. juli 2012 Er ikke så lett, men jeg holder på. Har for lengst akseptert st jeg egentlig alltid vil være stuck i staten. Men jeg legger veldig nye om og tenker satsw på.musikk og lastebil de neste årene. Den nye Bjøro Håland? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #329 Del Skrevet 25. juli 2012 Tar kvelden, takk for selskapet, alle sammen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 25. juli 2012 #330 Del Skrevet 25. juli 2012 God natt, Deres Nåde! Ta med kokeboken og les lidt på sengekanten før du ber aftenbøn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juli 2012 #331 Del Skrevet 25. juli 2012 Gia, jeg holder fortet! Di, jeg har ikke helt Jim Reeves-stemmen men jeg har hvit hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 25. juli 2012 #332 Del Skrevet 25. juli 2012 Gunvald - du må vakna! Indianarane kjem!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juli 2012 #333 Del Skrevet 25. juli 2012 Da skal de jaggu meg få smake bly og fìk og deng! Vekke meg på den måten, hrmpff. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 25. juli 2012 #334 Del Skrevet 25. juli 2012 Da jager vi dem til skogs, og tar alle squawene til fange. Tango priority: Månestråle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 25. juli 2012 #335 Del Skrevet 25. juli 2012 Hahaha, cheese appointed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #336 Del Skrevet 25. juli 2012 God natt, Deres Nåde! Ta med kokeboken og les lidt på sengekanten før du ber aftenbøn! Da blir jeg baaare sulten.. God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #337 Del Skrevet 25. juli 2012 Gia, jeg holder fortet! Di, jeg har ikke helt Jim Reeves-stemmen men jeg har hvit hatt Hvit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Giacomo_P Skrevet 25. juli 2012 #338 Del Skrevet 25. juli 2012 Da blir jeg baaare sulten.. God natt! Ikke av den kokeboken jeg linket til ovenfor, tror jeg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #339 Del Skrevet 25. juli 2012 Da jager vi dem til skogs, og tar alle squawene til fange. Tango priority: Månestråle. Månestråle klarer dere ikke å fakke hehe, Heller ikke Sølvpilen og falk. Dessuten, native indians er mitt folk, så hold avstand! Igjen, takk for selskapet og godnatt! Ps. Oppfør dere.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lady Di Skrevet 25. juli 2012 #340 Del Skrevet 25. juli 2012 Ikke av den kokeboken jeg linket til ovenfor, tror jeg.... Ååå, jeg så ikke på den linken og det tror jeg at jeg skal være glad for...... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå