AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 Hei! Jeg trenger tips til hudkrem og ansiktsrens, peeling, serum og antiageprodukter. Huden min er fuktfattig (veldig tørr, men også ujevnheter, kviser og mye sorte prikker). Sliter også med at jeg lett får utslett, huden min er altså ganske sensitiv.. Så langt jeg har forstått bør produktene helst være uten: lanolin, mineraloljer, alkohol, isopropyl myristate Har også forstått at ingredienser som disse gjerne bør være med: betakaroten glykolsyre peptider a-vitamin vitamin c (askorbinsyre) Skulle også gjerne hatt en solkrem til ansiktet som passer til huden min! Tusen takk for all hjelp! Anonym poster: 2b3432279b3da172ce861ea21703f409
venus_ Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Jeg har akkurat samme hud som deg. De produktene jeg bruker er: Rens: Decleor Cleansing Water og Decleor Cleansing Foam (Skum på kvelden og cleansing water på morgenen siden jeg ikke gidder noe annet da ) Krem dag: Matis Delicate Moisturising cream (har også nettopp kjøpt Matis Reponse Jeunesse Hydra-Protective Emulsion som jeg skal prøve) Krem natt: Decleor Aroma Night Regenerating Beauty Cream eller Decleor Night Balm Ylang Ylang Serum fukt: Matis Reponse Jeunesse Optimal Moisturising Serum (bruker den før krem hver kveld) Serum for uren hud: Matis Reponse Purete Intensive Purifying Serum og Md Formulations continious renewal serum (disse bruker jeg ikke for tiden, men skal starte opp igjen når sommeren er over) Skrubb: Md Formulations Face and Body scrub (bruker denne ca 2 ganger i uka, tar den da på ansiktet og lar den være på noen minutter før jeg skrubber forsiktig på nese/hake/panne, resten av ansiktet tåler ikke noe skrubbing) Maske fukt: Hydra Floral moisturising mask (denne bruker jeg 1-2 ganger i uken, tar den på på kvelden, lar den virke, masserer inn restene og lar den være på over natta) Maske for uren hud: Md formulations vit-a-plus clearing complex mask (Denne har jeg ikke vært så flink til å bruke enda, men tanken er å bruke den minst 1 gang i uka. Denne kan også brukes som sos-produkt)
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2012 #3 Skrevet 26. juli 2012 Wow, tusen hjertelig takk for utfyllende svar, supert! Anonym poster: 2b3432279b3da172ce861ea21703f409
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå