Gå til innhold

EL test positiv + mellomblødninger (bilde)

Anbefalte innlegg

Gjest airam90
Skrevet (endret)

Hei :)

Håper dere kan hjelpe meg med en liten ting.

Jeg har hatt en miniblødning siden 22 juli og hadde IKM den 23juli.

Sluttet på p-ring 23 juni og fikk mensen 24 juni etter under 1 års bruk.

Lurte heletiden på om dette kunne være en mens, eller bare en mellomblødning.

Har hatt masse stikkende smerter i eggstokkene og tenkte jeg bare skulle ta en EL test. Den var positiv! Det betyr at jeg har eggeløsning nå? Eller at jeg får det snart? Skjønner ikke helt greia! Men sex må vi hvertfall ha!!

Tok en graviditetstest bare for å utelukke det.

Alt tatt på morgenurin.

Og så, selv om jeg blør litt er det vel likestor sjans for å få dette egget befruktet?

Dette blir vår 2pp :D

Var egentlig redd jeg ikke skulle få eggeløsning denne måneden pga dette rare greiene med den lille blødningen da jeg er vant til de sykeste blødningene og smertene under mensen.

Hmmm..

http://i49.tinypic.com/241s0m1.jpg

Hva tror dere?

Endret av airam90
Videoannonse
Annonse
Gjest Sol Jenta
Skrevet

Jeg tror jeg hadde kjørt på jeg ;-)

Gjest airam90
Skrevet

Jeg tror jeg hadde kjørt på jeg ;-)

Vi hadde oss igår vi, og etterpå fikk jeg skikkelig mensen. Virket som kroppen trengte et lite "dytt" for å komme igang med mensen siden jeg bare hadde hatt svaake blødninger fra IKM.

Men jeg har fått like positiv EL test idag som igår.

Da lurer jeg på, er syklusen min blitt så tullete etter p-ring stopp at jeg får el og mensen samtidig??

For testen kan vel ikke være falsk på 5 stk? Tok 2 tidlig igår, og to stk seint igårkveld og en da jeg våknet idag. Alle er positive!! Tydelige også.

Blir helt forvirret jeg... tydeligvis ingen som har opplevd dette før da jeg ikke får så mange svar fra dere :P

Gjest airam90
Skrevet

Tror egentlig det er mensen som slå ut på de derre EL testene jeg.

Enten er syklusen virkelig ute å kjører.

Eller så er det mensen som slår ut på dem. Tydeligvis veldig lite info å finne både her inne og på google. Så vanskelig å finne ut om man faktisk kan ha EL og TR samtidig.

Ser hvertfall at det er mange damer som får EL test positiv 1-2 dager før eller under mensen som ikke er gravide.

Men grunnen er jo et stort spørsmålstegn.

Får se da, om mensen kommer om 14 dager eller om jeg får el om noen dager når mensen er ferdig :)

Håper helst på positiv test da :D

Gjest Sol Jenta
Skrevet

Jeg har ikke peiling, derfor jeg ikke svarte ;-) har aldri hørt om eller opplevd lignende. Men tror ikke det går ann å ha mens og EL samtidig(uten at jeg skal være FOR sikker) har jo hørt om folk som blir gravide under mens også :-) uansett så håper jeg du har en liten baby i magen snart :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...