NancyB. Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Visste ikkje at det fantes ein eigen Batman-kino eingong, eg. Men eg skal på den nye Batman-filmen i dag, iallefall. Gledar meg masse! Har veldig høge forventningar, men det skal mykje til for å slå The Dark Knight. Tom Hardy og Gary Oldman i same film.... Hirrhirr. 1
Gjest Wanderlust Skrevet 11. august 2012 #3 Skrevet 11. august 2012 Søren at du kaller det Batman-kino... Sorry. Jeg digga The Dark Knight Rises! På mange måter syns jeg den var bedre enn The Dark Knight. Jeg satt på kanten av kinosetet under hele filmen og klarte ikke slappe av. Slutten var helt fantastisk selv om jeg satt der i sjokk og sa "...nei? ...nei nei nei nei!". Jeg syns det skrek både fortsettelse og endelig avslutning, og jeg ble helt forvirra. Det er nok mest sannsynlig det siste, dessverre. Christopher Nolan er en superhelt i mine øyne, FOR noen utrolige filmer han lager! 1
Mann 42 Skrevet 11. august 2012 #4 Skrevet 11. august 2012 Søren at du kaller det Batman-kino... Sorry. Jeg digga The Dark Knight Rises! På mange måter syns jeg den var bedre enn The Dark Knight. Jeg satt på kanten av kinosetet under hele filmen og klarte ikke slappe av. Slutten var helt fantastisk selv om jeg satt der i sjokk og sa "...nei? ...nei nei nei nei!". Jeg syns det skrek både fortsettelse og endelig avslutning, og jeg ble helt forvirra. Det er nok mest sannsynlig det siste, dessverre. Christopher Nolan er en superhelt i mine øyne, FOR noen utrolige filmer han lager! Det var en konge film. Det var mye bra å si om filmene til Tim Burton. Tegneseriefeelingen, bla med arkitekturen i Gotham, og de sære skurkene, var en ganske morsom touch. Men det kan ikke måle seg med realismen i Nolans filmer. 1
Gjest Wanderlust Skrevet 11. august 2012 #5 Skrevet 11. august 2012 Det var en konge film. Det var mye bra å si om filmene til Tim Burton. Tegneseriefeelingen, bla med arkitekturen i Gotham, og de sære skurkene, var en ganske morsom touch. Men det kan ikke måle seg med realismen i Nolans filmer. Jeg er helt enig! Det spørs om noen tør å lage flere Batman-filmer nå. Lista er satt skyhøyt. 1
Gjest Bond Skrevet 11. august 2012 #6 Skrevet 11. august 2012 (endret) Tjah - jeg synes at den var ikke sammenlignbart til den siste. Den var bra, men ikke virkelig minneverdig. Jeg tror jeg slet mest med troverdigheten til hovedsjefen av slemme folk (sier ikke hvem for å ikke spoile). Og det var en del muligheter der som var helt underbrukt. Og det ble for mange liksom-twists som ikke helt passet i den type film. Og jeg synes slutten var helteit. Vet ikke - kanskje jeg hadde for høye forveninger etter siste filmen som jeg syntes var helt fabelaktig. Men underholdende og bra - selvfølgelig. Er bare at ingenting som kan helt sammenlignes med det rå galskapet som Ledger hadde som Joker - jeg husker jeg fikk helt frysninger av ham. I denne filmen må jeg faktisk si at overraskende nok var det Hathaway som Catwoman som egentlig var en av høydepunktene, selv om jeg i utgangspunkt var ganske skeptisk at hun skulle ta den rollen. Men hun hadde akkurat riktig balanse av desperasjon og flørt. En annen ting jeg begynner å bli lei av er nåtidens filmmusikk - alle skal være så tøffe og bråkete nå om dagen, og den fryverkeri-type pam-pam-pam som hovedtema i så mange filmer i det siste har begynt å kjede meg litt. Endret 11. august 2012 av Bond
Gjest chariot Skrevet 15. august 2012 #7 Skrevet 15. august 2012 Ja, jeg har sett "The dark knight rises". Syns ikke den var så veldig bra. Også sååååååååå lang, tok jo aldri slutt. "in my opinion"
Gjest Carla H. Skrevet 15. august 2012 #8 Skrevet 15. august 2012 Jeg såg batman begins engang på et fly og sovnet sånn halvveis. Har ikke sett de andre i den trilogien. Ble litt traumatisert over hvor kjedelig den første var. Jeg likte de tidligere batman filmene litt p.g.a. det mann 42 sier. Uansett, batman-kinoen...det var nå en rar måte å ordlegge seg på
MissStiles Skrevet 15. august 2012 #9 Skrevet 15. august 2012 Jeg synes denne var bedre enn den forrige!! Veldig bra film!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå