Gå til innhold

Hvor kjøper dere bilder?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg flyttet relativt nylig inn i ny leilighet, og mangler veggpynt. Jeg har ett bilde på veggen, og har plass til mange flere. Problemet er at jeg ikke helt vet hvor jeg skal se etter dem! Har ikke råd til ekte kunst, og vil heller ikke ha disse typiske "Sand"- og "Aulie"-bildene som selges på Bohus (-ene og alene fordi jeg ikke tåler trynet på hverken ham eller henne..). Ikea er omtrent bannlyst her i huset. "Alle" har bilder derfra..

Hvor handler dere rimelige bilder? Med rimelige mener jeg med maxpris på 2000kr.

Endret av Bomullstrusa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar bildene selv og skriver ut på fotopapir, slenger i ei ramme og henger den på veggen. Har kjøpt skilter fra Kremmerhuset og eit billig "maleri" fra Europris.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

det er mye spennende og originalt om du ser f.eks på epla eller etsy!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

www.kulegaver.no har en del bilder.

Anonym poster: 28ea21d37b6b54cbd005d1a39002dcb8

Skrevet

Flere? F.eks. hvor du fysisk kan gå å se på dem, ikke via nettbutikk.

Skrevet

På loppis, hos bestemor eller gjenbruksbutikker.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis maxprisen er ca 2000 får du jo kunst på gallerier :) Hvis det skal være veldig stort koster det jo mer, men det fins mange anerkjente kunstnere som selger litografier til under 2000, i helt grei "ha på stueveggen-størrelse" :) Ta en tur på et galleri, fortell hva du er på jakt etter og kanskje finner du noe :) Vet ikke om mange andre plasser som selger reproduksjoner e.l som ikke er Aune eller Sand. Har du sett på allposters.no? der er vel litt :)

Anonym poster: 60ae34d4283e5a39f4fc84eeeb9cb149

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...