Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg skal gå på Hil til høsten, og lurer på om noen vet om det er høstferie når man går på høyskole? Evt når?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hva med juleferie, når er den ifra?

Skrevet

På det universitetet jeg går på er det ikke noe høstferie. Du har selvfølgelig mulighet til å ta høstferie når du ønsker, siden mange studier ikke har obligatorisk oppmøte. Det er mulig å ta høstferie på tidspunkter hvor det er lite undervisning/forelesning. Juleferien starter når alle eksamener er ferdig for ditt kull. Det vil da variere fra et studium til et annet. Noen får juleferie 7. desember, mens andre får 18. desember osv. Skolestart etter jul bruker å være rundt den 4. og 11. januar. Håper du fikk den informasjonen du ønsket, og jeg beklager for eventuelle skrivefeil dette svaret måtte innholdet :)

Skrevet

Å, takk for at du tok deg tid! :D Hyggelig.

Skrevet

Det tror jeg varierer noe. Jeg gikk på høyskole og hadde både høstferie og vinterferie (og selvfølgelig juleferie, påskeferie og sommerferie), mens søsteren min som går på en annen høyskole ikke har høstferie og vinterferie. På universitet tror jeg ikke det er vanlig.

AnonymBruker
Skrevet

En del av det å gå på høyere utdanning er å ta ansvar for å finne ut sånt selv. Ingen kommer til å gi deg det i hånda.

Anonym poster: 5f2af228561256ffd2d4e0d3713c4284

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...