Gå til innhold

Hvor mye tjener du i året?  

1. 1. Hvor mye tjener du i året?

• 50 000-100 000
      8
    • 100 000-150 000
      7
    • 150 000-200 000
      3
    • 200 000-250 000
      11
    • 250 000-300 000
      24
    • 300 000-350 000
      17
    • 350 000-400 000
      9
    • 400 000-450 000
      6
    • Mer.....
      13

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bare litt nysgjerrig her, jfr. tråden om hvem som er mest/høyest utdannet her på KG...! :wink:

Hvor mye tjener du i året? Er det inkludert tillegg, fastlønn, bonus.....

Dina :P

Ups, ble visst litt mange alternativ, men jeg var så godt i gang...! :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:) Der har jeg stemt. Forøvrig må det bare nevnes at lang utdannelse ikke alltid har høy korrelasjon med høy lønn. :wink:
Gjest Madam Felle
Skrevet

Savner under 50 000 jeg da. :-?

Gjest Nicoline
Skrevet

Har nok ikke tro på at det er nesten like mange som tjener over 450.000,- som de andre tilsammen - det er nok noen som har vært inne her og "stemt" for "moro" skyld.

Siden gjester ikke får lov til å stemme, får jeg ikke deltatt !

Skrevet
Siden gjester ikke får lov til å stemme, får jeg ikke deltatt !

Registrer deg da vel! :wink:

Skrevet

Tjente 100 000 i fjor, er heltidsstudent med deltidsjobb.

Skrevet

Tjener ca 190.000 i året :evil: ... men det skal det bli andre buller med fra i år av, holder på å starte for meg selv istedet :kul:

Skrevet
:) Der har jeg stemt. Forøvrig må det bare nevnes at lang utdannelse ikke alltid har høy korrelasjon med høy lønn. :wink:

Det er så riktig så riktig! Litt derfor jeg var litt nysgjerrig på lønnsnivået her også, for det virket jo som om mange hadde/har lang utdannelse. :P

Dina

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker ennå, ettersom jeg r i et vikariat som går over i fast stilling etter en stund (håper jeg).

Har fått tips om at det er vanlig med 250-260000 for en slik stilling.

Har ingen utdannelse utenom videregående (alm.fag) og er godt fornøyd.

Gjest Embla s
Skrevet

:-? Hvis man også regner med rentene på studielånet og de mange år med tapt inntekt og pensjonspoeng, etc: :grine:

Skrevet

Det er så riktig så riktig! Litt derfor jeg var litt nysgjerrig på lønnsnivået her også, for det virket jo som om mange hadde/har lang utdannelse.

Dina

Men da ville jeg sammenlignet utdannelse og lønn. Hva med å spørre hvor lang utdannelse man har og hvilken lønn de nå har. Det hadde faktisk vært gøy å se.

Skrevet

Savner "under 50.000,-" jeg også.

(er student og tjener ca 25.000,- ved en LITEN deltidsjobb)

Gjest Zalomine
Skrevet

Kan svare på hva som er årslønnen for min jobb. Men jeg har jo bare kontrakt for 7 av årets 12 måender. Mulighet for forlengelse (jeg har jo allerede fått en 6 måneders forlengesle, opprinnelig hadde jeg kontrakt ut januar) men ingen garanti. Så... hva er rett å svare da da?

"Min årslønn" (om jeg jobber hele året altså) er ca 260.000. Jeg jobber i staten. Dette er minstelønn de kan gi meg med min utdannelse. Det er et lønnstrinn OVER det maksimale stillingen egentlig lønnes med. Så sånnsett kan jeg ikke klage...

Tillagt i ettertid:

Siden det ble snakk om utdannelse i forhold til lønn: jeg har 4 årig utdannelse etter vgs, men ikke noe ansenitet.

Skrevet

Videregående skole - yrkeslinje - tjener 220.000

Gjest Abelone
Skrevet

Treårig høgskole - 9 års ans., rundt 280 000 kr. pr. år brutto. :roll:

Skrevet
[

Men da ville jeg sammenlignet utdannelse og lønn. Hva med å spørre hvor lang utdannelse man har og hvilken lønn de nå har. Det hadde faktisk vært gøy å se.

Bra innspill care, det var vel egentlig det jeg tenkte på....

Jeg har ca. 2 års utdannelse etter gymnaset (men maaaasse praksis...), og tjener ca. 550 000 i året! Tror jeg valgte en bra utdannelse...! :ler::wink:

Dina

Gjest Nicoline
Skrevet

Jeg har 3-årig videregående Handel & Kontor - har i ettertid tatt endel videreutdanning ved høyskolen ved siden av jobben. Tjener 355.000,- kroner i året.

Skrevet

Bra innspill care, det var vel egentlig det jeg tenkte på....

Jeg har ca. 2 års utdannelse etter gymnaset (men maaaasse praksis...), og tjener ca. 550 000 i året! Tror jeg valgte en bra utdannelse...! :ler::wink:

Dina

Da har du valgt en god utdannelse ja. Håper det er givende. Jeg har en 6 års lang utdannelse og tjener 225 000 mindre året en deg. :)

Gjest Estrela
Skrevet

Hvilken utdannelse har du og hva jobber du med, Dina69? :wink:

Skrevet

Jeg har 5 års utdannelse etter videregående, 4 1/2 års erfaring og tjener ca. 400 000.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...