Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

jeg lurer på om dere vet om www.http://pinterest.com

Tjenesten har klart noe ingen har klart siden Facebook.

Dette er et nettsted jeg titter på i timeshvis.

Man må bli invitert, opprette en egen side, så er det bare å pinne i vei.

MASSE nydelige bilder. Så lager du selv album, og klikker andres bilder, liker du ett -klikk på repin på så legger det seg i ditt album.

Tar av som en farsott verden over...og siden dere på kg er innoative, hva synes dere? Hvem følger dere?????

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hæ er det ingen som hverken bruker eller vet hva dette er???

Endret av Wonders
Gjest Stille vann
Skrevet

Jeg er stadig inne på Pintrest. Klikker oftest på et søkeord f.eks. autumn, christmas, people osv. og så er det igang. Veldig mange flotte bilder. Får også mange ideer til interiør og matlaging der. Elsker Pintrest!

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker en god del - samler opp ting jeg liker for design, kunst og lignende. I bunn og grunn bokmerkesystem for min del - for å samle opp det jeg har kommet over.

Følger en del bekjente og de som jeg har tilfeldigvis kommet over som har interessant smak. Men man kan jo også bare browse i kategorier.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Jeg er innom ofte, følger ingen fordi jeg helt ærlig driter i hva folk synes er interessant, jeg browser heller kategoriene jeg og pinner ting jeg synes er interessante :)

• Liker 1
Skrevet

Bruker det, følger noen brukere og browser kategorier, men vanligvis repinner jeg ikke. Jeg pinner ting jeg selv finner på nett, samlet i album for interesseområdene mine.

• Liker 1
  • 5 måneder senere...
Skrevet

Bruker det, følger noen brukere og browser kategorier, men vanligvis repinner jeg ikke. Jeg pinner ting jeg selv finner på nett, samlet i album for interesseområdene mine.

Når jeg ser noe jeg liker på nettet er det aldri mulighet for pinning, bare deling på face, twitter, linkedin. Er det bare blogger man kan pinne fra? Og youtube?

• Liker 1
Skrevet

Når jeg ser noe jeg liker på nettet er det aldri mulighet for pinning, bare deling på face, twitter, linkedin. Er det bare blogger man kan pinne fra? Og youtube?

Jeg bruker Pin It-widgeten, som ligger som et bokmerke i browseren uansett hvor jeg er.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Pin It-widgeten, som ligger som et bokmerke i browseren uansett hvor jeg er.

da må jeg sjekke ut dette.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er visst helt dum... Hvorfor har jeg ikke tool bar på pc-en? Eller har det bare at jeg ikke klarer å finne den...? :sjenert:

Og jeg skjønner heller ikke hvordan jeg kan få pin it-widgeten på iphonen min... :sjenert:

• Liker 1
Skrevet

:blomst: :blomst: :blomst: :blomst:

jeg klarte det: TAKK!

• Liker 1
Skrevet

Et lite spørsmal bare.

Får dere lagra bilder på telefonen fra pinterest?

Når jeg trykker på save to camera roll, får jeg bare opp feilmelding hvor det står at de ikke har tilgang til bildene mine, og at dette kan fikses på innstillingene i programmet. Men jeg finner ingenting i innstillingene...?

Jeg tror jeg fikk lagra bilder mår jeg først lasta ned programmet, men plutselig så fungerer det ikke mer.

• Liker 1
  • 1 måned senere...
Skrevet

Et lite spørsmal bare.

Får dere lagra bilder på telefonen fra pinterest?

Når jeg trykker på save to camera roll, får jeg bare opp feilmelding hvor det står at de ikke har tilgang til bildene mine, og at dette kan fikses på innstillingene i programmet. Men jeg finner ingenting i innstillingene...?

Jeg tror jeg fikk lagra bilder mår jeg først lasta ned programmet, men plutselig så fungerer det ikke mer.

ja jeg får lagret i en egen automatisk opprettet folder. Samme som bilder fra Viber, WhatsApp, Bluetooth osv... Jeg har smartphone.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...