AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 noen som vet hvordan jeg kan finne en kode som funker? Eller hvor på dvd emballasjen koden står? Det kommer opp " skriv inn koden på baksiden av bruksanvisningen eller på dvd emballasjen". Jeg har den, men finner ikke ut hvor koden står. Setter pris på svar Anonym poster: b4e72994558bbbd6f7493db706aee717
-Jiinxs- Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Ikke for å høres ut som en idiot men, hvor vanskelig kan det være å se på baksiden av bruksanvsiningen. Og om den faktis ikke står der så gå tilbake til der du kjøpte spillet og krev et ny utgave.
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #3 Skrevet 25. juli 2012 Ikke for å høres ut som en idiot men, hvor vanskelig kan det være å se på baksiden av bruksanvsiningen. Og om den faktis ikke står der så gå tilbake til der du kjøpte spillet og krev et ny utgave. Har mistet bruksanvisningen, men det står at koden og skal stå på baksiden av cd coveret, men den finner jeg ikke Anonym poster: 5ccc2b77bf27ca103fbcec31f9841ee1
-Jiinxs- Skrevet 25. juli 2012 #4 Skrevet 25. juli 2012 Har mistet bruksanvisningen, men det står at koden og skal stå på baksiden av cd coveret, men den finner jeg ikke Anonym poster: 5ccc2b77bf27ca103fbcec31f9841ee1 Sier ikke at det er feil, men høres lite sansynlig at en koden skal stå bakpå coveret. Siden da kunne alle bare tatt en titt når de følte for det. (tenker på fysisk kopi i en butikk). Så om du har vært så uheldig å mistet bruksanvisningen så ser jeg ingen andre utvei å kjøpe spillet på nytt. Tviler på at de du kjøpte spillet hos er villig til å gi deg en ny kopi av spillet. Men man vet jo aldri.
Longgone Skrevet 25. juli 2012 #5 Skrevet 25. juli 2012 Prøv å google det, da skal det komme opp en kode du kan bruke.
Guybrush Skrevet 25. juli 2012 #6 Skrevet 25. juli 2012 Koden står stort sett på baksiden av bruksanvisning slik som du nevner i innlegg 1. Det bruker være et bredt hvitt felt nederst på baksiden hvor det er trykket en unik kode på ca 10-20 siffer/bokstaver. Har du kastet bort denne har du igrunn kastet bort spillet kan du si. Og koder du finner på nett vil fungere en viss periode før de blir sperret. Da vil du i værste fall oppleve at du ikke kan oppdatere spillet lengre, det legges inn en sperre slik at det ikke vil fungere lengre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå