Nuttapia Skrevet 28. september 2015 #1101 Del Skrevet 28. september 2015 Gratulerer med ny jobb, Pyntestøv! Har dere hatt ei fin helg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 28. september 2015 Forfatter #1102 Del Skrevet 28. september 2015 Gratulerer med ny jobb, Pyntestøv! Har dere hatt ei fin helg? Tusen takk Helga har vært preget av tretthet. Veldig trøtt og slapp om dagen, så har lagt meg tidlig hver kveld. Ellers har den vært rolig og fin. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 28. september 2015 #1103 Del Skrevet 28. september 2015 Høres ut som en bra jobb. Det er viktig å trives med arbeidsdagen. Man er jo tross alt på jobb 1/3 av hverdagen sånn ca så Gratulerer med vel overståtte 5 uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 29. september 2015 Forfatter #1104 Del Skrevet 29. september 2015 Høres ut som en bra jobb. Det er viktig å trives med arbeidsdagen. Man er jo tross alt på jobb 1/3 av hverdagen sånn ca så Gratulerer med vel overståtte 5 uker Takk, jeg tror det blir en bra jobb, men mange interessante arbeidsoppgaver. Tusen takk. 5+2 i dag og tiden bare flyyyr altså.... eller ikke Men, nå er jeg 6 dager lenger på vei enn hva jeg ble sist og det er jo en liten seier i seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 29. september 2015 #1105 Del Skrevet 29. september 2015 Alle fremskritt er bra! Krysser fingrene for dere fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 29. september 2015 Forfatter #1106 Del Skrevet 29. september 2015 Alle fremskritt er bra! Krysser fingrene for dere fremover! Trenger kryssing så tusen takk. Går opp og ned hva jeg tror. Kjenner i varierende grad at noe skjer "der nede", og syns symptomene mine er som tidevannet - kommer og går. Er i dag veldig trøtt, slapp, tiltaksløs og har en kjip hodepine. Mest lyst til å dra hjem, men det kan jeg ikke. Er jo bare gravid. 6 dager til UL nå. Har vært litt frem og tilbake på om jeg skal ta en CB digital med ukesindikator eller bare vente til UL. Har enda ikke landet på hva jeg ønsker. Den vil nok roe meg ned om jeg ser 3+, samtidig som jeg vil få en bekreftelse på at det ikke går veien om den ikke viser 3+, og mannen er bortreist frem til lørdag. Har min mor hjemme hos meg som kan trøste for så vidt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 29. september 2015 #1107 Del Skrevet 29. september 2015 Jeg krysser også fingrene alt jeg klarer fremover! Dette kommer til å gå veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. september 2015 Forfatter #1108 Del Skrevet 30. september 2015 Jeg krysser også fingrene alt jeg klarer fremover! Dette kommer til å gå veien Krysse froskelår! Det er det eneste som fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. september 2015 Forfatter #1109 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) 5+3, syns noen symptomer blekner og noen blir sterkere: Jeg tisser ofte nå og i natt våknet jeg to ganger av at jeg var så tissetrengt. Ømme bryster og til dels brystvorter Trøtt, legger meg i halvnitiden hver kveld nå Vond korsrygg, verker av og på rundt hoftebeina Forstoppelse eller løs mage Mye oppblåst Varierende symptomer: Ligamentsmerter ved bevegelse, enkelt dager ille og andre dager kjenner jeg ingenting Stikninger, kommer og går. En dag masse, en annen dag kjenner jeg knapt Hodepine, kommer og går som tidevannet Murringer - det kan komme plutselig en dag og gjøre skikkelig vondt, og så kjenner jeg det ikke på flere dager. Sist var på mandag i om lag 20 sekunder. Trodde jeg holdt på å få mensen og løp på do. I går følte jeg meg selvsikker, hadde mange symptomer og kjente tydelig noe skjedde "der nede". Oppdaget til og med at jeg hadde lekket melk. Det har jeg ikke gjort siden jeg ammet. I dag kjenner jeg knapt noe, annet enn et økende behov for å løpe på do og ømmere bryster. 6.5 uke til med dette, før jeg er i den sikre sonen Håper jeg når frem dit. Endret 30. september 2015 av Pyntestøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 30. september 2015 #1110 Del Skrevet 30. september 2015 Krysse froskelår! Det er det eneste som fungerer Froskelårene ligger i kryss!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. september 2015 #1111 Del Skrevet 30. september 2015 Froskelårene ligger i kryss!! Det er ikke ofte det er pent å be noen krysse låra! Usj, det er kjipt å være nygravid og stressa, for symptomene kommer og går så veldig! Man skulle kunnet spole frem til daglige bevegelser når man er gravid for andre gang eller mer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 30. september 2015 Forfatter #1112 Del Skrevet 30. september 2015 Det er ikke ofte det er pent å be noen krysse låra! Usj, det er kjipt å være nygravid og stressa, for symptomene kommer og går så veldig! Man skulle kunnet spole frem til daglige bevegelser når man er gravid for andre gang eller mer Og de daglige bevegelse, vel, de stressa meg også. Har han bevegd seg litt lite i dag? Når kjente jeg noe sist? Hvorfor beveger han seg ikke når jeg drikker saft?? HAN ER DØØØØD. Det var vel ca. meg annenhver dag mellom uke 25 - 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 30. september 2015 #1113 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Og de daglige bevegelse, vel, de stressa meg også. Har han bevegd seg litt lite i dag? Når kjente jeg noe sist? Hvorfor beveger han seg ikke når jeg drikker saft?? HAN ER DØØØØD. Det var vel ca. meg annenhver dag mellom uke 25 - 41 Du får bare la være å få flere unger før du får et panel på kroppen du kan sjekke! (Ikke for det, altså, jeg var der sjæl til tider ) Endret 30. september 2015 av Tekola Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #1114 Del Skrevet 1. oktober 2015 Du får bare la være å få flere unger før du får et panel på kroppen du kan sjekke! (Ikke for det, altså, jeg var der sjæl til tider ) Hahaha, jeg syns dette er noe du bør ta patent på! Eventuelt bare være evig tilkoblet det fæle riebeltet og drasse rundt på den måleren. Den registrerte vel også hjertelyd og bevegelse, gjorde den ikke? Jeg trooooor jeg vil stresse mer ned etter tidlig ultralyd, og jeg hører at mine venninner sier at de første 12 ukene var like jævlige med andremann, men så vippet de 12 uker og plutselig hadde de ikke lenger kontroll på hvor langt de var på vei. Satser på det skjer her også, for slik jeg har det nå er i overkant slitsomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 1. oktober 2015 #1115 Del Skrevet 1. oktober 2015 Hahaha, jeg syns dette er noe du bør ta patent på! Eventuelt bare være evig tilkoblet det fæle riebeltet og drasse rundt på den måleren. Den registrerte vel også hjertelyd og bevegelse, gjorde den ikke? Jeg trooooor jeg vil stresse mer ned etter tidlig ultralyd, og jeg hører at mine venninner sier at de første 12 ukene var like jævlige med andremann, men så vippet de 12 uker og plutselig hadde de ikke lenger kontroll på hvor langt de var på vei. Satser på det skjer her også, for slik jeg har det nå er i overkant slitsomt. Bare permanent flytte inn i godstolen de har på mange sykehus i rommet med den maskina, og så bare få montert hjul på den, så det blir en rullestol du alltid kan sitte i, veeeldig praktisk! Jeg stressa i hvert fall ned etter å ha sett en liten, sprellende... ting rundt uke 7/8, og måtte slå opp på mobilen eller ticker her inne for å se hvor langt jeg var på vei Håper det slår til for deg og! Og så er det jo himla lett å si at det ikke er noe man får gjort noe fra eller til uansett, men det er neimen ikke enkelt å overbevise seg selv om det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 1. oktober 2015 Forfatter #1116 Del Skrevet 1. oktober 2015 Bare permanent flytte inn i godstolen de har på mange sykehus i rommet med den maskina, og så bare få montert hjul på den, så det blir en rullestol du alltid kan sitte i, veeeldig praktisk! Jeg stressa i hvert fall ned etter å ha sett en liten, sprellende... ting rundt uke 7/8, og måtte slå opp på mobilen eller ticker her inne for å se hvor langt jeg var på vei Håper det slår til for deg og! Og så er det jo himla lett å si at det ikke er noe man får gjort noe fra eller til uansett, men det er neimen ikke enkelt å overbevise seg selv om det! Ja, innimellom gir det meg trøst at jeg får gjort lite frem eller til, annet enn å følge kostholdsrådene og ellers bare leve normalt. Andre ganger får jeg et sinnsvakt kontrollbehov og har lyst til å kjøpe mitt egne, private ultralydapparat Tiden fra uke 4 til uke 12 lever etter en egen tidoppfattelse. 12 uker? Det er jo 15 november, 1.5 måned til. Altså, det tilsvarer en hel evighets evigheter og så litt mer. Snork. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sille4 Skrevet 4. oktober 2015 #1117 Del Skrevet 4. oktober 2015 (endret) Gratulerer så mye med en liten spire ooog ny jobb, Pyntestøv! Endret 4. oktober 2015 av Sille4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #1118 Del Skrevet 4. oktober 2015 Gratulerer så mye med en liten spire ooog ny jobb, Pyntestøv! Tusen, tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 4. oktober 2015 Forfatter #1119 Del Skrevet 4. oktober 2015 Da er jeg 6 uker. Tør ikke juble før ultralyd på tirsdag. Fullstendig ødelagt i dag. Sliten etter for lite søvn (må ha nærmere 9 timer nå) da vi hadde overnattingsbesøk. Går mye rundt og føler meg uggen, men ikke direkte kvalm. Føler meg egentlig veldig fyllesyk uten å ha drukket alkohol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 4. oktober 2015 #1120 Del Skrevet 4. oktober 2015 Oi, 6 uker allerede! Går unna (for meg i hvert fall;)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå