Gå til innhold

Prøvedrømming

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer så mye! :strix:

Kan tenke meg at det blir deilig!

Samtidig kjenner jeg at jeg får litt angst, for du ble jo spådd å få ny jobb i oktober her inne tidligere i år mens jeg ble spådd flerlinger... :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, gratulerer! :hoppendeglad: Så utrolig deilig :)

Gratulerer så mye med jobb! :)

Gratulerer med ny jobb :)

Gratulerer med jobb!! :)

Tuuusen takk alle sammen. En stor lettelse for meg og ikke minst min overarbeidet mann, som har tatt hele husholdningen siden vi flyttet i sommer.

Gratulerer så mye! :strix:

Kan tenke meg at det blir deilig!

Samtidig kjenner jeg at jeg får litt angst, for du ble jo spådd å få ny jobb i oktober her inne tidligere i år mens jeg ble spådd flerlinger... :bond:

Ja, det var veldig spesifikt. Har jeg en jente i magen da mon tro? :bond:

Blir glad uansett, så lenge dette svangerskapet går bra. Ny bekymring: ikke noe særlig stikninger i dag (nesten ingenting faktisk), men derimot vondt i ligamentbånd og en ganske kontinuerlig vondtfølelse i nedre mageområdet/hofter.

Altså, å være gravid er noe jeg er god på å takle rolig og sindig, ikke et snev nevrotisk. :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk alle sammen. En stor lettelse for meg og ikke minst min overarbeidet mann, som har tatt hele husholdningen siden vi flyttet i sommer.

Ja, det var veldig spesifikt. Har jeg en jente i magen da mon tro? :bond:

Blir glad uansett, så lenge dette svangerskapet går bra. Ny bekymring: ikke noe særlig stikninger i dag (nesten ingenting faktisk), men derimot vondt i ligamentbånd og en ganske kontinuerlig vondtfølelse i nedre mageområdet/hofter.

Altså, å være gravid er noe jeg er god på å takle rolig og sindig, ikke et snev nevrotisk. :hoho:

Altså, jeg har nå lett meg tilbake til "spådommen" du fikk, og der står det at du skulle få jobben i oktober/november. Og nå er det september. Ergo så blir det IKKE flerlinger på meg! Så det så!

:bond::fnise:

Ifht stikninger så husker jeg at jeg hadde det helt i starten av graviditeten, men at det gav seg etter en bitteliten uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg har nå lett meg tilbake til "spådommen" du fikk, og der står det at du skulle få jobben i oktober/november. Og nå er det september. Ergo så blir det IKKE flerlinger på meg! Så det så!

:bond::fnise:

Ifht stikninger så husker jeg at jeg hadde det helt i starten av graviditeten, men at det gav seg etter en bitteliten uke.

Men, jeg begynner jo ikke i ny jobb før i oktober, så teknisk sett så er vel spådommen rett? Med andre ord skal du ha tvillinger, det er bare å gå på nettet og gjøre research på tvillingvogn asap! Og kjøpe en ny bil kanskje?

I går før jeg la meg hadde jeg skikkelig murringer, så det ene avløser visst det andre. Våknet kl. 04:45 (!) av at jeg måtte tisse, og det var jo sykt irriterende siden jeg da ikke klarte å sovne igjen før jeg skulle stå opp halv seks. Så da halvsov jeg på hele togturen (jeg er så tett i nesa at jeg har en svak erindring om noe snorking også :rodme:), noe som gjør meg mer trøtt enn våken.... kaaaaffee :kaffekopp:

Skulle til å si at det blir deilig å sove ut i helga, men nei. Mannen drar med sitt klassetrinn og de hvite bussene og blir borte i 9 dager, før han er fire dager hjemme og stikker på jakt resten av høstferien (digg å være lærer forstår jeg). Så jeg lurer på hvor jeg kan hente medaljen for perfekt kone? (Ok, så kommer mamma og hjelper meg i nesten en uke og søstra mi skal også komme noen dager når mannen er på jakt, men lell a gitt).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart, men i dag har jeg bare en god følelse. Kanskje fordi jeg har hatt noen vonde stikninger og hadde mensmurringer før leggetid i går (ok, det er helt sikkert derfor), men ting skjer jo tydeligvis i magen min.

:strix:

Jeg er 4+5 i dag og tiden går som alltid dritfort i starten :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med ny jobb! :) Hvilket felt er det du jobber med?

HR/rekruttering nå, men skal jobbe mer med karriereveiledning og arbeidsinkludering nå. Jeg tror det blir en veldig interessant jobb:)

Gratulerer

Tuuuusen takk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, beklager om det ser ut som om jeg skriver setninger uten hverken punktum eller smilefjes :) men sitter på mobil og tror kanskje ikke alle ser emojiene jeg bruker :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Pyntestøv!

Dovendyr1: Emojiene du bruker er kun synlige fra mobil, om du vil bruke smileys som synes på forumet uansett plattform anbefaler jeg å lære deg noen av kodene for dem  :jepp:

Folk har lagt inn litt oversikter i denne tråden, om du vil kikke på det :) 

Smileys?:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Haha, beklager om det ser ut som om jeg skriver setninger uten hverken punktum eller smilefjes :) men sitter på mobil og tror kanskje ikke alle ser emojiene jeg bruker :P

De syntes når jeg leser fra mobilen, men blir i sort/hvitt på forumet når jeg sitter på pcen :)

Gratulerer med ny jobb  :blomst:  :blomst:

Tusen takk skal du ha :skya::nigo:

Så spennende, Pyntestøv!

Dovendyr1: Emojiene du bruker er kun synlige fra mobil, om du vil bruke smileys som synes på forumet uansett plattform anbefaler jeg å lære deg noen av kodene for dem   :jepp:

Folk har lagt inn litt oversikter i denne tråden, om du vil kikke på det :)

Smileys? :P

Takk takk Tekola :klem:

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende, Pyntestøv!

Dovendyr1: Emojiene du bruker er kun synlige fra mobil, om du vil bruke smileys som synes på forumet uansett plattform anbefaler jeg å lære deg noen av kodene for dem :jepp:

Folk har lagt inn litt oversikter i denne tråden, om du vil kikke på det :)Smileys?:P

Skal sjekke ut :) Takk for tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er jeg 5+0 og går inn i min sjette svangerskapsuke. Var utrolig trøtt i går og brystene har begynt å verke. Føler meg også sliten i underlivet og er veldig oppblåst til tider,samt snufsete. Har kjent det en del i ligamentbåndene i går, ingenting så langt i dag. Går opp og ned i humøret. Kort lunte. Felte noen tårer til en Cb fertilitetsmonitorreklame på YouTube i går og har i dag lest om habituell abort og overbevist om at jeg kommer til å miste da jeg ikke får vondt i ligamentbåndene ved enkelte bevegelser (som jeg fikk i går).

Tar ikke flere tester. Skal på UL neste mandag når jeg er 6+1. Klarer ikke helt å tro jeg skal få se et bankende hjerte, men håper. Glemmer av og til at jeg er gravid da, noe som er en bragd i seg selv (er vel i grunnen ekstra rørete og glemsom om dagen). I går spiste jeg to knekkebrød med salami før en liten stemme begynte å skrike rimelig høyt STOOOP. Ikke så flink å være gravid. Enten tenker jeg at jeg mister, søker opp habituell abort for deretter å spise salami og drikke cola uten å tenke over koffeinrestriksjon.

Men, enn så lenge er jeg gravid og prøver å nyte det også. Har kjent på litt kvalmebyger, som heldigvis er kortvarige. Jeg bytter jo jobb om to uker så jeg kan ikke akkurat komme rekende med en sykemelding, så kvalme er faktisk det siste symptomet jeg ønsker velkommen.

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går helt sikkert fint :) 

Husker at jeg også "glemte" det av og til :P Heldigvis er jo ikke salami farlig med mindre du faktisk blir syk (som er en ørliten promille sannsynlighet for) og det er vel ikke sååå mye koffein i cola? Det er vel mer i kaffe tror jeg??  :vetikke:

Håper du slipper kvalme, hvertfall nå helt i begynnelsen :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...