Pyntestøv Skrevet 22. september 2015 Forfatter #1061 Del Skrevet 22. september 2015 Frøken Google ass Planlegger å vente med testing til mandag morgen. Sånn bortsett fra at jeg er utålmodig så er jeg overraskende rolig. Tror egentlig innerst inne at jeg ikke skjønner helt hva det er vi driver med Har ikke trua i det hele tatt heller, så det er sikkert derfor jeg er såpass rolig. Faktisk så er det nesten så jeg håper det ikke klaffer denne mnd. Du skjønner det at jeg har en flaske bedre fransk vin stående ett eller annet sted i flyttelasset i kjelleren som jeg skulle knekke i helgen, men tror du ikke flasken er søkk borte? Og hvis det klaffer nå så blir det jo ikke noe vin på over et år Meningsløst å ha en god vin stående i skapet for å håne meg et helt år. Som du sikkert skjønner så er jeg dårlig på å lagre vin. Mistenker at dette kun er en beskyttelsesstrategi sånn at jeg ikke blir så himla skuffa hvis det ikke klaffer. Siden det klaffet på første forsøk sist så "forventer" jeg jo i underbevisstheten at det gjør det denne gangen også. Jeg VET jo at det sannsynligvis tar litt lenger tid, men fornuften stiller jo ganske langt bak i rekka når det kommer til prøving generelt. Dette ble mye skravling Hvordan er formen din i dag? Vin er en særdeles god forsvarsmekanisme jeg kan kjenne meg igjen i Her har vi anlagt vinkjeller vi stadig vekk har vært å plukket i. Å lagre vin er særdeles vanskelig når man sjeldent er så forutanende at vi går på innkjøp av polvin. Jeg liker skravling, skravl i vei. Syns det er gøy at du nå er inne i prøvefasen, selv om jeg på ingen måter unner andre å gå igjennom å miste og så mistenke at det skjer for andre gang. Bare stressende og vanskelig å forholde seg til Så jeg trenger adspredelser OI oi her skjer det mye! Gratulerer med spire!!!! Så fantastisk! Du må jo være fruktbarhetsgudinnen du Tusen takk, håper jeg fortsatt jubler etter å ha snakket med legekontor og fått svar på blodprøven. Så spent og redd at jeg er kvalm og ufokusert på jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. september 2015 Forfatter #1062 Del Skrevet 22. september 2015 Vurderer å ringe legekontoret nå for svar på blodprøve. Er bare stressa, redd og ufokusert på jobb nå. Mener de får svar etter 11. Dog, jeg vet ikke hvordan jeg reagerer på et kjipt svar. Kanskje det er lettere å forholde seg til, negativt eller bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. september 2015 Forfatter #1063 Del Skrevet 22. september 2015 Jeg ringte..... 302. Det skal fordoble seg ca. hver 48 time, noe raskere i starten kan mange oppleve, så jeg tror vi kan konkludere med at det er bra innafor? Hadde hcg på 20 for fem dager siden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. september 2015 Forfatter #1064 Del Skrevet 22. september 2015 (endret) Jeg prøvde en kalkulator og den sa mine verdier doblet seg hver 31.5 time. Da plottet jeg inn dag og tidspunkt på dagen for blodprøvetaking. Ser at normalen er doblingstid mellom 31-48 timer i starten (frem til et visst punkt, da øker doblingstiden ofte oppmot 72 timer), så da ligger jeg vel bra an? Jeg velger å tro det. Nå skal jeg ikke tenke mer på tester eller hcg. Bare slå meg til ro med at jeg er gravid og alt er bra (bank i bordet). PS: Kan noen fortelle meg at jeg er helt dust som enda tenker på de testene som ble litt svakere på søndagsmorgen, for den ble jo faktisk sterkere igjen noen timer senere og da i tillegg mye sterkere enn testene fra lørdag? Endret 22. september 2015 av Pyntestøv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 22. september 2015 #1065 Del Skrevet 22. september 2015 Slå deg til ro og slapp av så godt du kan, herfra og fremover er det det beste du kan gjøre for deg og dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. september 2015 Forfatter #1066 Del Skrevet 22. september 2015 Slå deg til ro og slapp av så godt du kan, herfra og fremover er det det beste du kan gjøre for deg og dere! Ja, jeg skal prøve å puste med magen nå og tenke positivt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjela Skrevet 22. september 2015 #1067 Del Skrevet 22. september 2015 Åh hurra! Nå må det være lov å slippe jubelen løs synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. september 2015 Forfatter #1068 Del Skrevet 22. september 2015 Åh hurra! Nå må det være lov å slippe jubelen løs synes jeg! Ja, nå jubles det og alle symptomene jeg kjenner tør jeg nå virkelig å tro på. Gravid er jeg gitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille_frosk Skrevet 22. september 2015 #1069 Del Skrevet 22. september 2015 Du er gravid på ordentlig sant, som min lillesøster pleide å si da hun var liten! Nå kan du puste litt mer med magen og senke skuldrene så langt det lar seg gjøre, for dette kommer til å gå veien! Juhuuuu!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 22. september 2015 #1070 Del Skrevet 22. september 2015 Tenk at du er gravid, det blir stas med en lillesøster/-bror Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 22. september 2015 Forfatter #1071 Del Skrevet 22. september 2015 Du er gravid på ordentlig sant, som min lillesøster pleide å si da hun var liten! Nå kan du puste litt mer med magen og senke skuldrene så langt det lar seg gjøre, for dette kommer til å gå veien! Juhuuuu!!! Ja, nå er jeg faktisk sånn kjempemasse gravid Ser i hvert fall gravid ut. Altså, denne gravidoppblåsheten kan du få billig av meg ass. Tenk at du er gravid, det blir stas med en lillesøster/-bror Ja, tenk på det Både veldig fin tanke og veldig, veldig skremmende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 23. september 2015 Forfatter #1072 Del Skrevet 23. september 2015 Altså, dustekropp. Hadde masse vonde stikninger/knivstikk i går og følte det konstant var noe på gang, i dag - nesten ingenting og svakere. Jeg velger å tro at det kommer til å være sånn fremover og at det kommer og går siden livmoren ikke akkurat strekker konstant på seg døgnet rundt, men kan flere fortelle meg at den fornuftige stemmen har rett? At jeg vil kjenne varierende fra dag til dag? Sist gang hadde jeg nemlig ømme bryster med en gang og brukte det som en bekreftelse på graviditet. Det har jeg ikke denne gangen, merkelig nok, så da kjenner jeg på andre symptomer og når de veksler så kjenner jeg det knyter seg litt ekstra i magen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 23. september 2015 #1073 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg hadde så å si ingen symptomer i det hele tatt, men var veldig gravid likevel. Som du sier, det kommer og går litt og det trenger absolutt ikke være likt fra svangerskap til svangerskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 23. september 2015 Forfatter #1074 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg hadde så å si ingen symptomer i det hele tatt, men var veldig gravid likevel. Som du sier, det kommer og går litt og det trenger absolutt ikke være likt fra svangerskap til svangerskap. Du har nok veldig rett, og jeg kjente jo veldig mye i går så kan vel ikke forvente samme intensitet hver dag. Godt å se at vi er flere uten så fryktelig mange symptomer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 23. september 2015 Forfatter #1075 Del Skrevet 23. september 2015 Altså.... masse vonde stikninger kan rapporteres inn nå (det kom etter lunsj), og jeg er så tung i hodet at jeg har mest lyst til å grave meg ned og sove frem til uke 12. Sliten, energiløs, trøtt, daff og umotivert på jobb. Jeg husker med ett hvordan jeg hadde det sist Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 23. september 2015 #1076 Del Skrevet 23. september 2015 Det er veldig vanlig med svingende symptomer. Jeg husker hver gang jeg sa at jeg hadde fravær av kvalme kom den tilbake dagen etter... Så turte nesten ikke å si noe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nuttapia Skrevet 23. september 2015 #1077 Del Skrevet 23. september 2015 Jeg er så glad for deg, Pyntestøv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 24. september 2015 Forfatter #1078 Del Skrevet 24. september 2015 Det er veldig vanlig med svingende symptomer. Jeg husker hver gang jeg sa at jeg hadde fravær av kvalme kom den tilbake dagen etter... Så turte nesten ikke å si noe Ja, det kommer og går. Jeg klagde jo tidligere på at jeg manglet ligamentsmerter, men nå gjør det vondt om jeg gjør en feil bevegelse. I går var jeg helt utkjørt og sov sikkert til sammen 10 timer i løpet av døgnet, men i dag føler jeg meg litt piggere. Tipper det vil gå opp og ned det også. Den var helt lammende i går den trettheten, så deilig å ikke ha det like ille i dag (selv om jeg ikke akkurat føler jeg sprudler over av energi). Jeg er så glad for deg, Pyntestøv! Tusen takk Nutta!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 24. september 2015 Forfatter #1079 Del Skrevet 24. september 2015 Nå fikk jeg akkurat jobbtilbud og jeg har takket ja. Ikke mer pendling fra 12. oktober..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 24. september 2015 #1080 Del Skrevet 24. september 2015 Oi, oi, oi! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå