Gjest Grastusta Skrevet 16. september 2015 #1001 Del Skrevet 16. september 2015 Hurra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 16. september 2015 Forfatter #1002 Del Skrevet 16. september 2015 Hvor har du kjøpt testene du bruker? Den du ser avbildet er fra tostreker.no. De er defintivt bedre enn de jeg har fra ebay som viser halvparten så sterk strek. Har hatt mange bra fra ebay før forøvrig, men de jeg har nå er ikke noe særlig. Merket er One Step, men tror de er fake. Burde kanskje skjønt lunta når de var så hinsides billig, hehe. Det er definitivt en strek der. Jeg tør hvertfall å si gratulerer! Ja, jeg håper jubelen kan slippes løs etter hvert :hug: Tenk om vi begge to kan få et lite maibarn Det hadde vært perfekt. Jeg tør ikke helt å tro på det, men jeg håper Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 16. september 2015 Forfatter #1003 Del Skrevet 16. september 2015 Hurra! Håper du kan rope hurra om noen dager også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 16. september 2015 #1004 Del Skrevet 16. september 2015 Ikke mer tappetafsing på meg, for jeg misforstod den jo totalt Du fikk aldri en helt positiv test og du har testet både morgen og kveld rundt antall el? Da tipper jeg den er forsinket, noe som var best i forhold til akjseinnleggelse? Fikk positiv test i dag! Så nå er aksjer lagt inn og the waiting game kan begynne! Når skal du teste igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleMy1989 Skrevet 16. september 2015 #1005 Del Skrevet 16. september 2015 Wooow! Gratulerer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 16. september 2015 #1006 Del Skrevet 16. september 2015 Gratulerer, så spennende! Dette går bra! Krysser alt jeg har for deg og lille ❤ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter #1007 Del Skrevet 17. september 2015 Tusen takk jenter, men jeg holder fortsatt pusten etter dagens test. Nå er det lov å være dønn ærlig her. Den første testen er tatt 9 dpo, kl. 22, etter jeg hadde holdt meg fire timer (og ikke drukket noe). Den andre er fra i morges, 11 dpo. Våknet i natt at jeg måtte sykt på do, men kneip igjen: Våt test (tatt etter 10 min): Tørr test (tatt etter 2 timer): Eneste som er verdt å ta med i betraktning. Test tatt 9 dpo brukte mye lenger tid på å bli sterk. Den i dag kom streken etter 2-3 min og var tydelig 8-10 min, da jeg tok bilde. Det er kanskje dumt å forvente veldig sterke tester bare 11 dpo, og det er ikke sikkert noe er galt, men med forrige syklus friskt i minne så klarer jeg ikke å senke skuldrene og tenke positivt. Dog, det skal sies - jeg har mer symptomer. Jeg har en voldsom hodepine i dag, jeg våkner på nettene av at jeg må tisse og har mye knivstikksmerter i underlivet. Føler meg øm i hele magen. Ingen murringer siden 9 dpo eller vonde strekksmerter i lysken om jeg snur meg brått siden i går morges, så det går på vektskåla over det som er negativt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 17. september 2015 #1008 Del Skrevet 17. september 2015 (endret) Jeg mener at den nyeste testen er sterkest på begge bilder. Det kombinert med at den nyeste testen ble positiv mye raskere enn den første synes jeg du kan notere som positivt. Det at du ikke er lenger enn 11 dpo forklarer jo også at testen ikke har blitt sterkere enda. I forrige svangerskap testet jeg også positivt så tidlig som 9 dpo, og testene ble ikke merkbart sterkere før etter en liten uke. Jeg har trua! Jeg har forøvrig fortsatt positiv el-test, og i dag tidlig var den skikkelig knallsterk. Hadde håpet at den var negativ igjen i dag sånn at aksjeinnlegget i går var nok, men nå bør vi vel kanskje til pers i kveld igjen? Og i kveld er det mulig at mannen skal bort, så da får vi muligens ikke lagt inn aksjer. Vet jo i teorien at gårsdagens aksjer burde holde, men har på følelsen av at vi burde pøka på i dag også. Blæh altså, skulle gjerne gått inn i dpo-land vel vitende om at vi hadde lagt inn nok aksjer Hva tror du? Er aksjene i går godt nok? Endret 17. september 2015 av Frøken Vims Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 17. september 2015 #1009 Del Skrevet 17. september 2015 Enig med Frøken Vims, testen er mye sterkere og at streken kom så fort tyder på hcg-stigning. Dette går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter #1010 Del Skrevet 17. september 2015 Skal svare dere etterpå, men hva tror dere om denne? Tatt nå, holdt meg i overkant av fire timer (men, drukket en svær kopp kaffe). Kan sammenligne med den jeg tok 13 dpo her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter #1011 Del Skrevet 17. september 2015 Den streken er jo egentlig veldig fin, men den er svakere når jeg så på testen 2 etter jeg tok den. Da har på en måte fargen samlet seg mer på den ene siden. Noen som har opplevd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 17. september 2015 #1012 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg tror (eller, jeg vet) at den viser at det er på tide å slippe jubelen løs. Skjønner det er vanskelig etter forrige gang, men jeg tror at dette går veien Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 17. september 2015 Forfatter #1013 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg mener at den nyeste testen er sterkest på begge bilder. Det kombinert med at den nyeste testen ble positiv mye raskere enn den første synes jeg du kan notere som positivt. Det at du ikke er lenger enn 11 dpo forklarer jo også at testen ikke har blitt sterkere enda. I forrige svangerskap testet jeg også positivt så tidlig som 9 dpo, og testene ble ikke merkbart sterkere før etter en liten uke. Jeg har trua! Jeg har forøvrig fortsatt positiv el-test, og i dag tidlig var den skikkelig knallsterk. Hadde håpet at den var negativ igjen i dag sånn at aksjeinnlegget i går var nok, men nå bør vi vel kanskje til pers i kveld igjen? Og i kveld er det mulig at mannen skal bort, så da får vi muligens ikke lagt inn aksjer. Vet jo i teorien at gårsdagens aksjer burde holde, men har på følelsen av at vi burde pøka på i dag også. Blæh altså, skulle gjerne gått inn i dpo-land vel vitende om at vi hadde lagt inn nok aksjer Hva tror du? Er aksjene i går godt nok? Vi snakket jo litt om det privat, men sier det her også: mine el-tester er alltid positive to dager på rad. Jeg er et bevis på at to dager holder og jeg tror 2-3 dager før eggløsning er veldig bra. Om dere får sneket inn litt aksjer før han drar ut/kommer hjem så er dere nærmest sikret full pott Enig med Frøken Vims, testen er mye sterkere og at streken kom så fort tyder på hcg-stigning. Dette går bra Jeg tror (eller, jeg vet) at den viser at det er på tide å slippe jubelen løs. Skjønner det er vanskelig etter forrige gang, men jeg tror at dette går veien Jeg håper det går veien, men slipper jubelen løs om søndagens CB pluss er sterkere ----------------------------------- Hatt en del magevondt, føler meg stinn og vond i magen til tider, kommer og går. Veldig oppblåst. Knivstikk i underlivet, og tung i hodet. Ble fryktelig svimmel da jeg reiste meg for brått i sted. Tissatrengt. Da fikk jeg svar fra lege: Progesteron: 77 Hcg: 20 Den ble tatt tidlig 10 dpo. Lav hcg, men et sted må man jo starte. Forklarer i hvert fal svake tester. Den er da i tilfelle 40 i morgen og en CB digital skal i minstefall slå ut på hcg på 50 (men kan slå ut på mindre også). Spørs om jeg bør ta den på lørdag i stedet eller søndag? Vurderer å ta en blodprøve på fredag før jobb, men da får jeg ikke svar før mandag. Hva ville du ha gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaffemor Skrevet 17. september 2015 #1014 Del Skrevet 17. september 2015 Wow! Jeg drister meg til å si gratulerer Du har sterkere tester 11 dpo enn jeg hadde 13 dpo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
toneeee_ Skrevet 17. september 2015 #1015 Del Skrevet 17. september 2015 Jeg syns du skal vente til søndag, samt høre på hva du selv har sagt, at styrken på testene ikke trenger å gi noen som helst pekepinn på kvaliteten på svangerskapet, da fargestoff og sensibilitet i testene kan variere veldig. Du har fine streker! Jeg hadde tatt en digital CB søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 18. september 2015 Forfatter #1016 Del Skrevet 18. september 2015 Wow! Jeg drister meg til å si gratulerer Du har sterkere tester 11 dpo enn jeg hadde 13 dpo Jeg syns du skal vente til søndag, samt høre på hva du selv har sagt, at styrken på testene ikke trenger å gi noen som helst pekepinn på kvaliteten på svangerskapet, da fargestoff og sensibilitet i testene kan variere veldig. Du har fine streker! Jeg hadde tatt en digital CB søndag Takk til dere begge. For kloke ord og gratulasjoner. CB digital ble nok svidd av i dag og den viste gravid. Tar en CB kryss på søndag, da har det gått tre dager og den bør være noe sterkere i fargen. Er den det så legger jeg testing på hylla og nyter å være gravid Symptomer så langt: Sliten følelse i magen, spesielt når jeg beveger meg mye. Kjennes ut som jeg har trent veldig mye sit-ups. Veldig øm og stikninger av og på rundt hoftebeina/tidvis mage Vondt i korsrygg og tidvis halebein Sover dårlig på nettene, våkner mye. Sov bra før jeg ble gravid, kanskje bare bekymringer som vekker meg? Tidvis knivstikk i selve underlivet, ikke kjent dette så langt i dag, men mye i går Jeg hadde en del ligamentsmerter/strekk ved rask bevegelse og mensmurringer rundt 9/10 dpo. Bør jeg være bekymret over at jeg ikke har kjent det siden da? Er 12 dpo i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
A4-livet Skrevet 18. september 2015 #1017 Del Skrevet 18. september 2015 Nei, det er jo sånn som kommer og går så ikke noe jeg ville bekymret meg over Men jeg må si én ting; herregud, så fruktbar du er! Del litt med oss andre a! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 18. september 2015 #1018 Del Skrevet 18. september 2015 Takk til dere begge. For kloke ord og gratulasjoner. CB digital ble nok svidd av i dag og den viste gravid. Tar en CB kryss på søndag, da har det gått tre dager og den bør være noe sterkere i fargen. Er den det så legger jeg testing på hylla og nyter å være gravid Symptomer så langt: Sliten følelse i magen, spesielt når jeg beveger meg mye. Kjennes ut som jeg har trent veldig mye sit-ups. Veldig øm og stikninger av og på rundt hoftebeina/tidvis mage Vondt i korsrygg og tidvis halebein Sover dårlig på nettene, våkner mye. Sov bra før jeg ble gravid, kanskje bare bekymringer som vekker meg? Tidvis knivstikk i selve underlivet, ikke kjent dette så langt i dag, men mye i går Jeg hadde en del ligamentsmerter/strekk ved rask bevegelse og mensmurringer rundt 9/10 dpo. Bør jeg være bekymret over at jeg ikke har kjent det siden da? Er 12 dpo i dag. Jeg ville ikke bekymret meg. Livmoren har jo knapt begynt å vokse, så fravær av ligamentsmerter ville jeg ikke bekymret meg for. Henger meg på A4-livet; jeg vil også gjerne ha litt av din fruktbarhet! Vi fikk forøvrig lagt inn en aksjehandel i går også Vi måtte snike det inn før mannen skulle reise i går kveld, og la oss bare si det sånn at det var et absolutt bunnpunkt hva gjelder sex gjennom hele forholdet vårt Holdt på å le oss ihjel gjennom hele den svært korte akten pga. den ekstremt lite tennende settingen. Se det for deg; kidden har fått låne iPaden i stua mens vi kjører på i etasjen over. Var bare så vidt vi kom i mål, fornøyd med utført jobb, men enige om at dette var virkelig et bunnpunkt Jaja, bare det får jobben gjort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 18. september 2015 #1019 Del Skrevet 18. september 2015 (endret) Du har bra sterke steker da, mine var ikke så sterke før etter ikm. Og at digital var positiv også er et godt tegn, min viste ikke gravid 13 dpo første graviditet. Men forstår godt at du er nervøs mtp hva som skjedde sist. Men dette går veien, det tror jeg virkelig! Og det at symptomer kommer og går er veldig normalt og særlig også at to svangerskap er ulike. Min søster var så dårlig første graviditet, men denne merker hun ingenting såhø hun var veldig redd for at det skulle gå galt. Men det gjorde det ikke 😊 Håper du klarer å ha en fin helg selv om du sikkert har mye tanker i hodet! Endret 18. september 2015 av Dyregod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blomst12 Skrevet 18. september 2015 #1020 Del Skrevet 18. september 2015 Syns og du har sterke streker! Dette går nok veien etter min sa var jeg overraskende rolig det påfølgende svangerskapet! Merkelig, men tenkte vel at jeg umulig kunne være så uheldig to ganger på rad! Dette går nok veien for deg og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå