Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Det har ganske bra utvalg på polet! :ler:

 

:kvalm:

 

Det kan kanskje hende at jeg kanskje fikk bittelitt for mye av det i helga. Kanskje :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: 
Jeg savner vin. Godt jeg kan drikke vekk menssmerter og sorger til helga :hjertesmil: Man ser litt mer fremt til dette glasset, når man ikke bare kan gå å ta seg et glass hver dag! :fnise:

 

:vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: 

Jeg savner vin. Godt jeg kan drikke vekk menssmerter og sorger til helga :hjertesmil: Man ser litt mer fremt til dette glasset, når man ikke bare kan gå å ta seg et glass hver dag! :fnise:

 

:vin:

 

Etter denne helga så har jeg og vin inngått et midlertidig uvennskap, som jeg håper skal strekke seg sånn ca over 9 måneder :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter denne helga så har jeg og vin inngått et midlertidig uvennskap, som jeg håper skal strekke seg sånn ca over 9 måneder :ler:

Hehe, like greit å ta i litt sånn at du uansett ikke kommer til å savne vin på en stund! :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vin ....  :cry3:

 

 

Ost og viiiin :hjerte: *savn savn savn*

 

Dere kan gjerne få den osten og vinen av meg, om jeg kan få deres :gravid: <-- babykul :fnise:

 

 

-----------------------------

 

Går og venter på el, siden den lurte meg i helga.

 

Testene har vært hånlig negative, men i dag har tempen begynt å stige litt og el-slimet ankom i går, så da begynner jeg å øyne et håp. Vi legger inn aksjer annenhver dag nå, så den el-testingen er mest for å mate mitt indre kontrollbehov (hei Monica).

 

Jeg har en følelse på at testen kan bli positiv på fredag, så vurderer å kjøpe inn en flaske vin og satse på at det blir den siste (ser ut som jeg har fortrengt lørdagens alkoholinntak allerede :hoho:).

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kan gjerne få den osten og vinen av meg, om jeg kan få deres :gravid: <-- babykul :fnise:

-----------------------------

Går og venter på el, siden den lurte meg i helga.

Testene har vært hånlig negative, men i dag har tempen begynt å stige litt og el-slimet ankom i går, så da begynner jeg å øyne et håp. Vi legger inn aksjer annenhver dag nå, så den el-testingen er mest for å mate mitt indre kontrollbehov (hei Monica).

Jeg har en følelse på at testen kan bli positiv på fredag, så vurderer å kjøpe inn en flaske vin og satse på at det blir den siste (ser ut som jeg har fortrengt lørdagens alkoholinntak allerede :hoho:).

Merkelig hvor fort man fortrenger alkoholinntaket altså! =P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La meg presisere, jeg er ikke gravid. Likevel gjør kroppen min det ytterste for å gi meg liksomsymptomer.

 

I går måtte jeg legge meg kl. 21 fordi jeg var så trøtt og hadde hodepine. I dag har jeg veldig vondt i korsryggen, og føler meg sliten og tung i hodet. Alt dette opplevde jeg forrige måned da jeg var gravid (den korte stunden jeg var det)

 

Men, jeg vet dessverre at jeg ikke er gravid. Jeg fikk aldri helt positiv test forrige helg, har fått el-slim først nå de siste dagene og tempen droppet etter forrige helg og har holdt seg stabilt lav (36,2). Så, hva enn kroppen driver med så er det definitivt lureri! :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å se en rød tråd i forbindelse med prøvepsykosen selv :fnise: Nemlig innbilt svangerskap! Det er ganske så dårlig av kroppen å til stadighet spille oss slike puss! :kjefte:

 

Som vi diskuterte inne på en annen dagbok skriver jeg helt og holdent under på at det beste hadde vært om man fikk ett enkelt og konkret symptom som skilte seg fullstendig ut når det kom til svangerskap. Som for eksempel en grønn tå :jepp: Ellers må jeg bare ønske deg masse masse lykke til. Håper det klaffer for dere nå :strix: :strix: :strix: <---- babystøv all the way :hjertesmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner å se en rød tråd i forbindelse med prøvepsykosen selv :fnise: Nemlig innbilt svangerskap! Det er ganske så dårlig av kroppen å til stadighet spille oss slike puss! :kjefte:

 

Som vi diskuterte inne på en annen dagbok skriver jeg helt og holdent under på at det beste hadde vært om man fikk ett enkelt og konkret symptom som skilte seg fullstendig ut når det kom til svangerskap. Som for eksempel en grønn tå :jepp: Ellers må jeg bare ønske deg masse masse lykke til. Håper det klaffer for dere nå :strix: :strix: :strix: <---- babystøv all the way :hjertesmil:

 

Innbilt svangerskap er svangerskap av verste sort   :rasende:  :scorpis:

 

Håper babystøvet slår tilbake på deg, for jeg gleder meg til du laster opp bilde av en positiv test. Skal vi si i morgen? :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hadde vært noe synes jeg! ;)

 

Fint å følge så mange solskinnshistorier på KG. Det holder motet oppe selv om man selvsagt vil være en del av statistikken som lykkes selv ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jakten på den forvunnede el er startet. Altså, ærlig talt kroppen min, nå er det på tide å gi meg den.

 

For at kroppen min skal følge ny syklus (og jeg regner første blødningsdag som dag 1) så burde jeg få eggløsning i morgen eller senest søndag, men temperaturen har de siste to dagene holder seg stabil på 36,2-36,3 (og den var oppe på 36,7 1-2 dager før jeg trodde EL kom forrige helg). Håper på plutselig temperaturhopp og positiv test i morgen, for nå er jeg utålmodig og lei. Det jeg bekymrer meg for er at kroppen har prøvd å gi meg el, mislykkes og dette er en ikke-syklus. Mensen kommer til vanlig tid og jeg hadde ikke engang en real sjans :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen Pynte :hug:

 

Å, den kroppen altså :glare:... Men jeg tipper du får EL, den temperaturstigningen du hadde her om dagen kan jo være forårsaket av helt andre ting enn progesteron, kanskje du hadde en bitteliten virusinfeksjon som prøvde seg men måtte gi tapt?  :vetikke::Nikke: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åå jeg vet så alt for godt hvordan det føles å jakte på den forbanna eggløsningen!! Blææ! sender litt babystøv og EL støv! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

God morgen Pynte :hug:

 

Å, den kroppen altså :glare:... Men jeg tipper du får EL, den temperaturstigningen du hadde her om dagen kan jo være forårsaket av helt andre ting enn progesteron, kanskje du hadde en bitteliten virusinfeksjon som prøvde seg men måtte gi tapt?  :vetikke::Nikke:

 

 

Åå jeg vet så alt for godt hvordan det føles å jakte på den forbanna eggløsningen!! Blææ! sender litt babystøv og EL støv! <3

 

Tror vel innerst inne at eggløsning nok kommer i løpet av helga, for har jo masse elslim (beklager TIM). Satser på det er siste gang jeg leter etter el for denne gang :fnise:

 

Tone: Nei, jeg tror tempstigningen var grunnet et feilaktig eggslipp, hehe. Grunnen til at jeg vet det er at eggløsningstesten var så og si positiv (men, ikke helt). Den så ut slik den pleier å gjøre rett før den blir helt positivt. Det har aldri skjedd før at jeg ikke har fått eggløsning etter en slik test, og kombinert med tempstigningen så tror jeg kroppen jobbet hardt, men egget var vel ikke moden nok. Får se om kroppen klarer det i helgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vel innerst inne at eggløsning nok kommer i løpet av helga, for har jo masse elslim (beklager TIM). Satser på det er siste gang jeg leter etter el for denne gang :fnise:

 

Tone: Nei, jeg tror tempstigningen var grunnet et feilaktig eggslipp, hehe. Grunnen til at jeg vet det er at eggløsningstesten var så og si positiv (men, ikke helt). Den så ut slik den pleier å gjøre rett før den blir helt positivt. Det har aldri skjedd før at jeg ikke har fått eggløsning etter en slik test, og kombinert med tempstigningen så tror jeg kroppen jobbet hardt, men egget var vel ikke moden nok. Får se om kroppen klarer det i helgen :)

Skjønner! Da sier jeg: HEIA KROPPEN! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! Da sier jeg: HEIA KROPPEN! :duskedame:

Heiingen din fungerte for fikk nettopp positiv eggløsningstest. Knallpositiv også!! Wuhuuuuuu :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiingen din fungerte for fikk nettopp positiv eggløsningstest. Knallpositiv også!! Wuhuuuuuu :hoppendeglad:

 

JIPPIIIIIII :bolledeig:  Rett i seng med dere :fnise:  :fnise: :fnise:  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...