Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Tror ikke man klarer å holde den psykosen helt på avstand, og får man ikke testet går man bare og leter etter symptomer :nigo: Jeg har klart meg litt bedre denne perioden fordi jeg opplevde at sist PP ga masse symptomer uten at jeg var gravid, men likevel, i bilen i dag begynte hodet å spinne veldig, og magen vrengte seg i alle retninger. Skjønte ikke helt hvorfor jeg var så dypt inne i prøvetankene før jeg så at jeg hadde en EL-bil foran meg!!! :fnise: :fnise: :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eeeeeller holde deg i fire timer (drikk minimalt) og du har like konsentrert urin som morgenurin :duskedame:

 

Gira, jeg?

 

El-bilen var garantert et tegn :tommelopp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke man klarer å holde den psykosen helt på avstand, og får man ikke testet går man bare og leter etter symptomer :nigo: Jeg har klart meg litt bedre denne perioden fordi jeg opplevde at sist PP ga masse symptomer uten at jeg var gravid, men likevel, i bilen i dag begynte hodet å spinne veldig, og magen vrengte seg i alle retninger. Skjønte ikke helt hvorfor jeg var så dypt inne i prøvetankene før jeg så at jeg hadde en EL-bil foran meg!!! :fnise: :fnise: :fnise:

 

Svarte deg egentlig på det vi skriver om i din dagbok her.

 

I svime? Jeg? :hoho:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, la oss komme i samme terminklubb (altså, kan man få synkronmens så kan man vel bli synkrongravid?), det er en særdeles god plan! Er på syklusdag 10, så her ligger vi jo helt likt. Hvor lang syklus hadde du igjen?

Forrige var på 35 eller 36 dager, litt usikker på om det var spotting eller mens på dag 35. Forrige gang hadde jeg to sykluser på ca 40 dager før jeg plutselig hadde en på 28, så tror kroppen jobber med å korte ned lengden nå.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde EL på mandag Pyntestøv :) Så her er prøvepsykosen igang  :danse:

 

Tror ikke man klarer å holde den psykosen helt på avstand, og får man ikke testet går man bare og leter etter symptomer :nigo: Jeg har klart meg litt bedre denne perioden fordi jeg opplevde at sist PP ga masse symptomer uten at jeg var gravid, men likevel, i bilen i dag begynte hodet å spinne veldig, og magen vrengte seg i alle retninger. Skjønte ikke helt hvorfor jeg var så dypt inne i prøvetankene før jeg så at jeg hadde en EL-bil foran meg!!! :fnise: :fnise: :fnise:

 

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tok nesten litt for lang tid før jeg skjønte den EL-bil-vitsen :hoho: Kanskje jeg er kurert? :fnise:

 

Riktig god helg, Pyntestøv :sol:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha en fin helg pynte! Litt prøvepsykose gir jo bare spenning i hverdagen, det er når man egentlig kunne vært en verdig mottaker av elektrosjokkterapi at det begynner å bli på tide å stramme tøylene! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige var på 35 eller 36 dager, litt usikker på om det var spotting eller mens på dag 35. Forrige gang hadde jeg to sykluser på ca 40 dager før jeg plutselig hadde en på 28, så tror kroppen jobber med å korte ned lengden nå.

 

Greit med 40-dagers sykluser når man ikke er gravid. I en prøveperiode er det veldig kjedelig. Godt at kroppen har tatt til fornuft på dette tidspunktet :fnise:

 

Ønsker deg en herlig helg, Pyntestøv! :sol:

 

Håper du får en strålende helg du også kjære Nutta :kristin:

 

Hadde EL på mandag Pyntestøv :) Så her er prøvepsykosen igang  :danse:

 

 

:fnise:

 

Vet du, ser ut som jeg har el i løpet av søndag/mandag selv gitt, så da skal jeg tylle meg inn i et tykt lag med prøvepsykose og innbille meg at jeg tar det rolig og balansert :ler:

 

Det tok nesten litt for lang tid før jeg skjønte den EL-bil-vitsen :hoho: Kanskje jeg er kurert? :fnise:

 

Riktig god helg, Pyntestøv :sol:

 

Hahaha, da tror jeg du kan anse deg som friskmeldt :Hehe:

 

Gooood helg til deg også Siela :biggrin:

 

Ha en fin helg pynte! Litt prøvepsykose gir jo bare spenning i hverdagen, det er når man egentlig kunne vært en verdig mottaker av elektrosjokkterapi at det begynner å bli på tide å stramme tøylene! :fnise:

 

 

Altså, denne perioden skal jeg ta det helt piano. Ingen leting etter symptomer, ingen sniktesting, ingen googling av typen "vondt i venstre lårmuskel gravid" :plystre:

 

God helg pyntestøv!

 

Goood helg Tone! Håper den blir knallfin :)

 

--------------------

 

 

Breaking news!!

 

Jeg tok en eltest nå nettopp, på formiddagsurin. Egentlig så hadde jeg ikke forventet meg så mye, men følte jeg må ta en om dagen bare i tilfelle kroppen min skulle være så crazy og kaste på meg eggløsning uforberedt. Vel, den er tilnærmet positiv (altså så og si, men en bitenliten nyanse unna). Den blir nok med andre ord trolig helt positiv i morgen og da har jeg eggløsning i løpet av 12-36 timer. Sååå, atte... kroppen har faktisk gått rett inn i gammel syklus, som om jeg aldri var gravid. :bond::hoppendeglad:

 

Nå føler jeg endelig at jeg har kommet over forrige syklus fadese med å gjøre meg liksomgravid, og kan se fremover :danse: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Så bra! Gratulerer  :laugh: Da er det bare å kjøre på ;) Krysser for at det blir 2 blå på IKM :hjertesmil:

 

 

Så utrolig bra! Håper det går rette veien for deg denne gangen! :)

 

 

EL-tid:D Beste delen av syklusen!

 

 

:duskedame:

 

Tror dere ikke kroppen lurte meg a? :jolie:

 

Altså, tilnærmet positiv test lørdag formiddag, som aldri ble mer positiv og deretter ble veldig negativ med tilsvarende temperaturdropp i morges. Altså, den prøvde rett og slett å slippe egget tidlig, men klarte det ikke. Antar jeg.

 

Så nå er ikke jeg og kroppen min på talefot frem til den får bestemt seg for å slippe egget :grine:

 

Jeg håper det skjer i løpet av uka, og ikke om så alt for mange dager. På en side er det greit da jeg uansett ikke forventet el før til fredag, på den andre siden så er det ikke greit - jeg vil ha el NÅ!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg kroppen har det med å innfinne seg :kjefte: Går ikke an å holde på sånn!

Om noen nooooengang i fremtiden kommer til å spørre meg om min største tålmodighetsprøve vil jeg nok umiddelbart peke på prøve-perioden....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå synes jeg kroppen har det med å innfinne seg :kjefte: Går ikke an å holde på sånn!

Om noen nooooengang i fremtiden kommer til å spørre meg om min største tålmodighetsprøve vil jeg nok umiddelbart peke på prøve-perioden....

 

Jeg skulle gjerne likt å vist hvor man kan kjøpe denne tålmodigheten alle sier man skal smøre seg med??

 

:bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle gjerne likt å vist hvor man kan kjøpe denne tålmodigheten alle sier man skal smøre seg med??

:bond:

Det har ganske bra utvalg på polet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...