Gå til innhold

Prøvedrømming

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

:strix: Huraaaaa Pyntestøv!!! Så kjempefint! Herlige nyheter å lese en lørdagsmorgen!!! Nå er vi vel i samme termingruppe også?  :hjerter_rundt: Gratulerer såååå mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig med alle disse positive testene for tida! :strix: Minner meg om følelsen jeg satt med selv for omtrent (nesten akkurat) to år siden... Det er så fint :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer! :hoppe:

Om bildet er for stort, bør du nok rydde i bilder du alt har lagt inn på forumet, siden du har en total kvote på brukeren din :) (Husker ikke om jeg har skrevet det før?) Det er litt som en minnekort eller harddisk, husker ikke hva den er på, men du kan administrere vedlegg eller noe sånt fra kontrollpanelet, mener jeg det er :)

Tusen takk :)

Det var du som fortalte meg dette tidligere. Skal sjekke dette ut nå, og eventuelt opprette meg photobucket-konto :)

Hurra for positiv cb! Selv om det er surt å svi av en digital uten å få valuta for pengene så har du jo uansett fått "dokumentert" økning i hcg siden cb ble positiv i dag!

Utrolig glad på dine vegne, håper jeg kommer etter om litt!

Ja, hcgen øker, men jeg er fortsatt særdeles bekymret. Ikke at det kommer som et sjokk akkurat :ler:

Håper den klamrer seg fast likevel, og at du følger etter i mai/juni-termingruppa :hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix: Huraaaaa Pyntestøv!!! Så kjempefint! Herlige nyheter å lese en lørdagsmorgen!!! Nå er vi vel i samme termingruppe også?  :hjerter_rundt: Gratulerer såååå mye!

27. april sier terminkalkulatoren, så jeg rekker akkurat å snike meg inn bakerst i rekka. Om denne klamrer seg fast, vel og merke :) (De kryssende froskelårene gjorde sitt gitt, du kan gjerne krysse dem litt mer :fnise: ).

Oioioi!! GRATULERER :strix:

Kryss er kryss!! :bolledeig:

Hurra!!

Så koselig med alle disse positive testene for tida! :strix: Minner meg om følelsen jeg satt med selv for omtrent (nesten akkurat) to år siden... Det er så fint :rodmer:

Gratulerer :)

Tuuuuusen takk alle sammen :danse:

Er stormende glad, veldig bekymret, samt sliten og hormonell. Det er en skikkelig gravidcocktail av følelser :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, måtte bla meg tilbake i dagboka (side 11) og plage meg selv med mine tidligere positive tester. Der var krysset sterkere, fikk positiv digital oooog en knallpositiv el-test sånn 11/12 dpo.

Her sitter jeg dagen før ikm med en noe blekere kryss og en el-test som ser akkurat til nød positiv ut. Skal ta bilder av begge.

Forstår jo rent logisk at egget har festet seg senere denne gangen, men føler likevel at hcgen stiger noe sakte? Burde jeg ikke hatt tilsvarende tester nå som jeg hadde sist rundt 11/12 dpo? :vetikke:. Kanskje er det fordi et hvert svangerskap er forskjellig, at kroppen har gjort dette før eller at rett og slett egget ikke utvikler seg som det skal?

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikm i morgen. Hadde el søndag for snart to uker siden:)

Ingen murring overhode. Husker jeg hadde det sist. Noe som minner om magesmerter bare, verkende korsrygg og hodepine. Småtrøtt. Håper symptomene snart kaster seg over meg:)

Hehe, vi er så sære. Ikkje vil vi ha for mykje plager, men litt symptom må vi ha! Eg har satt en ny test til gjæring, på morgonurinen som eg ikkje hadde fått tømt ut enno (gjort no da😂). Byrja å lure på om der faktisk kan stemme... Sist var det uvirkelig lenge, måtte minne meg på at sia eg ikkje hadde hatt mensen på x antal mnd så måtte eg vere gravid:P og så sov no eg meir eller mindre fram til veke 16 da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, vi er så sære. Ikkje vil vi ha for mykje plager, men litt symptom må vi ha! Eg har satt en ny test til gjæring, på morgonurinen som eg ikkje hadde fått tømt ut enno (gjort no da). Byrja å lure på om der faktisk kan stemme... Sist var det uvirkelig lenge, måtte minne meg på at sia eg ikkje hadde hatt mensen på x antal mnd så måtte eg vere gravid:P og så sov no eg meir eller mindre fram til veke 16 da...

Ja. Er allerede veldig trøtt og sliten. Hvordan skal dette gå med en propell av en toåring? :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ble noe galt. Prøver igjen. Er på mobil.

Dagens fangst:

post-62501-0-01993100-1439658034_thumb.p

Endret av Pyntestøv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe tvil om at de testene er positive!!  Gratulerer så mye Pyntestøv :strix: Og egget kan jo bruke opptil 10 dager på å feste seg har jeg lest, så mulig det festet seg sent, derfor ikke positiv på CB digital enda. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke noe tvil om at de testene er positive!!  Gratulerer så mye Pyntestøv :strix: Og egget kan jo bruke opptil 10 dager på å feste seg har jeg lest, så mulig det festet seg sent, derfor ikke positiv på CB digital enda. :)

Tuuusen, tusen takk :blomst:

Siden jeg fikk kryss på vanlig CB så tror jeg den digitale hadde slått ut i dag, hihi. Tror forsåvidt du har rett, dette egget har brukt litt tid på å feste seg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tuuusen, tusen takk :blomst:

Siden jeg fikk kryss på vanlig CB så tror jeg den digitale hadde slått ut i dag, hihi. Tror forsåvidt du har rett, dette egget har brukt litt tid på å feste seg :)

Tenker du å ta en ny digital test snart? Ganske sikker på at den kommer til å slå ut nå ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk også svakere tester senere denne gangen. Tok lengre tid før de ble sterkere, var så vidt man så de bli sterkere før over ikm... Og her sitter jeg med lille M ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, fikk helt likt resultat på CB i dag, ingen forskjell i streken. Det var nedslående.

Vet HCG fordobler seg hver 48 time (og ikke hvert døgn, som jeg trodde tidligere), men lell, den skal vel øke likevel fra dag til dag? Dette endte bare med å bli veldig skummelt. Vurderer å bestille legetime i morgen for hcg-prøve.

Jeg har hatt en liten følelse at det ikke er liv laga siden jeg fikk så sent positiv test, men i natt opplevde jeg noe jeg husker fra forrige gravididet: vondt å snu seg. Strekker i sidene/stikker til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...