Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vil så gjerne ta en digital og ser nå den slår ut på 25 hcg, men jeg hadde visst ultrasensitive tester som slår ut på 10. Min gikk fra å nesten ikke til å slå ut i morges til virkelig å slå ut 5 timer senere, så antar hcgen har steget på de timene, men er den sterk nok for en digital, mon tro? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå har jeg litt gjenkjennelsesparanoia på KG, men skitt au, jeg vil vinne konkurransen!

Jeg meldte meg på en konkurranse som VOGA kjørte i sommer hvor man kan vinne møbler til en verdi av 20.000 kr, og så har jeg blitt trukket ut som en av 12 finalekandidater. Vinneren kåres gjennom avstemming, hvor den som får flest stemmer vinner.

Hvis noen av dere har lyst til å stemme på meg blir jeg veldig glad! Jeg er deltager nr 12 :)

http://www.voga.com/no/vinn-20-000-kr

Då har eg stemt:) lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil så gjerne ta en digital og ser nå den slår ut på 25 hcg, men jeg hadde visst ultrasensitive tester som slår ut på 10. Min gikk fra å nesten ikke til å slå ut i morges til virkelig å slå ut 5 timer senere, så antar hcgen har steget på de timene, men er den sterk nok for en digital, mon tro? :vetikke:

Skulle no tru den ville slå ut 13 dpo? Men innmari dyr test å bruke om det ikkje er nok hcg enno #sunnmøring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra!!!!! :) gratulerer så mye!!!! Og du som hadde slått det helt fra deg, tenk, denne gangen var det ingen innbilte symptomer.

Juhuuu!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha, som forventet.... "ikke gravid" på digital. Det er jo ikke rart, får svake streker på 10 hcg-tester, så jeg må nok vente to dager. Tar en ny digital på søndag.

 

Håper denne spiren klamrer seg godt fast, for tok så klart den siste billigstripsen da jeg fikk så kjipt resultat på den digitale. Kom en rosa strek, men virker mer svak enn den jeg tok i 11-tiden. Kan jo være tilfeldig ut fra mat og drikke (mindre konsentrert), men har prøvd å holde tilbake på væskeinntaket.

 

Vel, planen er en ny CB-test i morgen (sånn med kryss) og digital på lørdag (ukesindikator, har allerede kjøpt inn). Håper jeg ikke jublet for tidlig gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, som forventet.... "ikke gravid" på digital. Det er jo ikke rart, får svake streker på 10 hcg-tester, så jeg må nok vente to dager. Tar en ny digital på søndag.

Håper denne spiren klamrer seg godt fast, for tok så klart den siste billigstripsen da jeg fikk så kjipt resultat på den digitale. Kom en rosa strek, men virker mer svak enn den jeg tok i 11-tiden. Kan jo være tilfeldig ut fra mat og drikke (mindre konsentrert), men har prøvd å holde tilbake på væskeinntaket.

Vel, planen er en ny CB-test i morgen (sånn med kryss) og digital på lørdag (ukesindikator, har allerede kjøpt inn). Håper jeg ikke jublet for tidlig gitt.

Så nervepirrende! men det er jo ikke så rart den ikke slo ut når den kun har 25 i sensitivitet. Satser på blått fint kryss i morgen! :jepp: Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der 25hcg -testene er jo så frustrerende. De gjør jo at jeg egentlig ikke stoler på dem, også koster de skjorta!! Jeg venter fortsatt på mine strips fra Kina..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, nå har jeg litt gjenkjennelsesparanoia på KG, men skitt au, jeg vil vinne konkurransen!

Jeg meldte meg på en konkurranse som VOGA kjørte i sommer hvor man kan vinne møbler til en verdi av 20.000 kr, og så har jeg blitt trukket ut som en av 12 finalekandidater. Vinneren kåres gjennom avstemming, hvor den som får flest stemmer vinner.

Hvis noen av dere har lyst til å stemme på meg blir jeg veldig glad! Jeg er deltager nr 12 :)

http://www.voga.com/no/vinn-20-000-kr

Da har jeg stemt. Så spennende. Lykke til :nigo:

Ugh de dyre testene ass... skjønner det er frustrerende. Men om et par dager så lyser det nok gravid 1-2 uker mot deg :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så utrolig gøy!! :strix: For en fantastisk nyhet å få med seg når jeg endelig fikk sjekket KG etter en travel dag :) Jeg ser en strek jeg også. Håper du får et enda tydeligere svar i løpet av helga.

Hurra 🙌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååhhhh!! GRATULERER!!!! I KNEW IT!! :D :D :D *hunde hoppende kg smilefjes* (er på mobilen, så får de ikke opp ;) )

Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De der 25hcg -testene er jo så frustrerende. De gjør jo at jeg egentlig ikke stoler på dem, også koster de skjorta!! Jeg venter fortsatt på mine strips fra Kina..

Ja. Var rimelig irritert når den ikke slo ut for å si det mildt :kjefte:

Åh så utrolig gøy!! :strix: For en fantastisk nyhet å få med seg når jeg endelig fikk sjekket KG etter en travel dag :) Jeg ser en strek jeg også. Håper du får et enda tydeligere svar i løpet av helga.

Hurra 🙌

 

Fikk tydelig kryss på en litt mindre sensitiv test i dag så hcg-produksjon øker i hvert fall :) Tusen takk for heiing :)

Næmmen så utrolig gøy med positiv test!! Får helt sommerfugler i magen på dine vegne :)

  

Helt uvirkelig. Jeg hadde ingen tro. Så feil kan man ta :)

Ååååhhhh!! GRATULERER!!!! I KNEW IT!! :D :D :D *hunde hoppende kg smilefjes* (er på mobilen, så får de ikke opp ;) )

:hoppendeglad:

-----------------------

Etter den kjipe "ikke gravid" beskjeden fra CB digital i går så var jeg veldig spent på den vanlige CB i dag (den har samme sensitivitet som digital), og sannelig. Der kom det et kryss gitt. Tydelig kryss. Legger ved bilde. Neida. Får ikke lagt ved bilde. Påstår det er for stort. Har beskjært det til det minimale så jeg gir opp. Kan prøve igjen senere med et annet bilde.

Tar en digital i morgen og så skal jeg snart gi meg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då må ein seie det er offisielt, Pyntestøv. Gratulerer så mykje! Og det ser ut til at du hadde rett her også😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då må ein seie det er offisielt, Pyntestøv. Gratulerer så mykje! Og det ser ut til at du hadde rett her også

Er enda bekymret for om det glipper. Har mindre symptomer enn første gang og fikk positiv test senere enn sist gang. Men, jeg hadde vel vært bekymret uansett kjenner jeg meg selv rett :ler:

Men altså, du har fått positiv test du også?? Wow!! Så utrolig gøy. Hvor mange dpo er du igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er enda bekymret for om det glipper. Har mindre symptomer enn første gang og fikk positiv test senere enn sist gang. Men, jeg hadde vel vært bekymret uansett kjenner jeg meg selv rett :ler:

Men altså, du har fått positiv test du også?? Wow!! Så utrolig gøy. Hvor mange dpo er du igjen?

Sist klarte ikkje eg å verte ordentleg glad og ha trua på at det skulle gå før i veke 10. Det er berre sann vi er skapt trur eg. Har du mista før?

Eg er 12 dpo, og fekk to ordentlege strekar på ultrasensitiv test og skyggestrek på ein vanleg billigtest. Har ein CB som eg tek imorga tenke eg:)

Idag er vel IKM for deg?

Endret av DMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist klarte ikkje eg å verte ordentleg glad og ha trua på at det skulle gå før i veke 10. Det er berre sann vi er skapt trur eg. Har du mista før?

Eg er 12 dpo, og fekk to ordentlege strekar på ultrasensitiv test og skyggestrek på ein vanleg billigtest. Har ein CB som eg tek imorga tenke eg:)

Idag er vel IKM for deg?

Ikm i morgen. Hadde el søndag for snart to uker siden:)

Ingen murring overhode. Husker jeg hadde det sist. Noe som minner om magesmerter bare, verkende korsrygg og hodepine. Småtrøtt. Håper symptomene snart kaster seg over meg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! :hoppe:

 

Om bildet er for stort, bør du nok rydde i bilder du alt har lagt inn på forumet, siden du har en total kvote på brukeren din :) (Husker ikke om jeg har skrevet det før?) Det er litt som en minnekort eller harddisk, husker ikke hva den er på, men du kan administrere vedlegg eller noe sånt fra kontrollpanelet, mener jeg det er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra for positiv cb! Selv om det er surt å svi av en digital uten å få valuta for pengene så har du jo uansett fått "dokumentert" økning i hcg siden cb ble positiv i dag!

Utrolig glad på dine vegne, håper jeg kommer etter om litt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...