Gå til innhold

Prøvedrømming


Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Off- pendling er så kipt. Pendler sjølv, litt over tre timar per dag. Ser heldigvis lyset i enden av tunnelen då eg byrjar i ny jobb 1. September. 5. September reise vi på ferie i ei veke, og i oktober satsar eg på å seie frå at eg er gravid😝 fantastisk ny medarbeidar dei har fått seg😂

Vonar du snart får mulegheita til det same!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Off- pendling er så kipt. Pendler sjølv, litt over tre timar per dag. Ser heldigvis lyset i enden av tunnelen då eg byrjar i ny jobb 1. September. 5. September reise vi på ferie i ei veke, og i oktober satsar eg på å seie frå at eg er gravid fantastisk ny medarbeidar dei har fått seg

Vonar du snart får mulegheita til det same!

Huff. Ser ikke ut som det går den veien for øyeblikket med ny jobb, men godt å høre at jeg ikke er alene i å potensielt gi en ny jobb en kjip beskjed. Takk for tilliten, jeg skal vise meg verdig når jeg er tilbake fra permisjon :hoho:

Her er eneste "symptomene" noe som minner om urinveisinfeksjon (hadde det sist gang også) og smerter down under. Begge deler kan ha andre forklaringer, så heller i grunnen mer mot at det dessverre må bli en pp til. Noe jeg ikke akkurat er gira på siden jeg ikke kan skryte på meg store mengder tålmodighet eller en avslappet holdning til dette prøveprosjektet :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo. Ingen symptomer. Hatt mye vondt i hodet i helga, men er bra igjen i dag så rett og slett skuffende lite å rapportere om.

 

Tester på fredag, men mest fordi jeg må grunnet alkohol. Holder ikke akkurat pusten i spenning.

 

Hilsen Alltid Optimistiske Meg.

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 dpo. Ingen symptomer. Hatt mye vondt i hodet i helga, men er bra igjen i dag så rett og slett skuffende lite å rapportere om.

Tester på fredag, men mest fordi jeg må grunnet alkohol. Holder ikke akkurat pusten i spenning.

Hilsen Alltid Optimistiske Meg.

:hoho:

Aldri godt å vite med dei sædcellene, plutseleg leve dei meir enn lenge nok;)

Korleis er syklusen din? Er det IKM på laurdag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aldri godt å vite med dei sædcellene, plutseleg leve dei meir enn lenge nok;)

Korleis er syklusen din? Er det IKM på laurdag?

 

IKM er søndag i følge min womanapp.

 

Jeg håper de har overlevd med tanke på dårlig timing av el, men det er nok her roten til min pessimisme ligger. I tillegg til å være symptomfri, selvsagt.

 

Håper det er bedre klaff for deg DMS. Når er planen å teste? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM er søndag i følge min womanapp.

Jeg håper de har overlevd med tanke på dårlig timing av el, men det er nok her roten til min pessimisme ligger. I tillegg til å være symptomfri, selvsagt.

Håper det er bedre klaff for deg DMS. Når er planen å teste? :)

Planen er laurdag, då er eg 12 dpo. Forventar mensen på mandagen, men den kan tidt holde seg vekk ei 18 mnd tid😆. Dog, (TMI) sist fekk eg den fire veker etter renselsen var over så det er lite truleg, okke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Planen er laurdag, då er eg 12 dpo. Forventar mensen på mandagen, men den kan tidt holde seg vekk ei 18 mnd tid. Dog, (TMI) sist fekk eg den fire veker etter renselsen var over så det er lite truleg, okke som.

 

Den er kjip ja. Fikk vel mensen tilbake etter 2-3 måneder selv og var rimelig skuffet for å si det mildt :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Ikke for å være kjip, men jeg misunner dere som fikk mensen tilbake, jeg da. :sjenert:

Nå har det gått 18 måneder siden fødsel og jeg venter fortsatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å være kjip, men jeg misunner dere som fikk mensen tilbake, jeg da. :sjenert:

Nå har det gått 18 måneder siden fødsel og jeg venter fortsatt...

 

Neida, du er ikke kjip. Jeg hadde syntes det samme selv. Det er kjipt med alt som ikke går helt "etter planen", om det er så å slippe mensen grunnet amming eller å ikke få den når familieforøkelse skal planlegges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

Neida, du er ikke kjip. Jeg hadde syntes det samme selv. Det er kjipt med alt som ikke går helt "etter planen", om det er så å slippe mensen grunnet amming eller å ikke få den når familieforøkelse skal planlegges.

 

Nemlig. Jeg synes det er en stor utfordring å akseptere at jeg ikke kan gjøre noe med kroppen. Alt annet i livet kan liksom øves på eller man kan lese seg opp til det og lære seg det, men dette med prøving og sånt må de fleste av oss bare overlate til kroppen å finne ut av selv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nemlig. Jeg synes det er en stor utfordring å akseptere at jeg ikke kan gjøre noe med kroppen. Alt annet i livet kan liksom øves på eller man kan lese seg opp til det og lære seg det, men dette med prøving og sånt må de fleste av oss bare overlate til kroppen å finne ut av selv. :)

 

Jeg har store problemer med å godta at min indre Monica ikke kan få fritt spillerom i prøveperioden. Det hadde vært perfekt å bli gravid denne prøveperioden, og dette burde kroppen min forså og rette seg etter :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grastusta

Jeg har store problemer med å godta at min indre Monica ikke kan få fritt spillerom i prøveperioden. Det hadde vært perfekt å bli gravid denne prøveperioden, og dette burde kroppen min forså og rette seg etter  :Hehe:

 

JA! NEMLIG!

 

...og hadde jeg visst at jeg kunne styrt det, og at svangerskapet kom til å forløpe like problemfritt som sist, skulle jeg gjerne blitt gravid i oktober. Da rekker jeg å fullføre skoleåret og få elevene min gjennom eksamen før jeg skal ut i permisjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA! NEMLIG!

 

...og hadde jeg visst at jeg kunne styrt det, og at svangerskapet kom til å forløpe like problemfritt som sist, skulle jeg gjerne blitt gravid i oktober. Da rekker jeg å fullføre skoleåret og få elevene min gjennom eksamen før jeg skal ut i permisjon :)

 

Det kan jo være kroppen faktisk hører på deg og dermed utsetter mensen litt til, som en vennlig gest (hvem liker egentlig mensen?). Det er nå i hvert fall lov å håpe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har store problemer med å godta at min indre Monica ikke kan få fritt spillerom i prøveperioden. Det hadde vært perfekt å bli gravid denne prøveperioden, og dette burde kroppen min forså og rette seg etter  :Hehe:

:ler: Dette skal jeg krysse fingrene for! Jeg kunne gått i fanetog for at den indre Monicaen vår skulle fått litt større spillerom!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Dette skal jeg krysse fingrene for! Jeg kunne gått i fanetog for at den indre Monicaen vår skulle fått litt større spillerom!

 

Tenk deg hvor flott verden hadde vært da? :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars resten av verda seie eg då😉 men syns at mensen burde holde seg vekk når ein ikkje skal bli gravid og dukke opp 1 gang før ein er gravid på nytt😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars resten av verda seie eg då men syns at mensen burde holde seg vekk når ein ikkje skal bli gravid og dukke opp 1 gang før ein er gravid på nytt

Dette er verdt et fakkeltog merker jeg :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...