Leopanter Skrevet 6. august 2015 #621 Del Skrevet 6. august 2015 Åh, dårlig alkohol, det er noe jeg kan! Hva med sånn grønn Mickey Finn? Åh, du søte (altfor søte) ungdomstid... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 6. august 2015 Forfatter #622 Del Skrevet 6. august 2015 Åh, dårlig alkohol, det er noe jeg kan! Hva med sånn grønn Mickey Finn? Åh, du søte (altfor søte) ungdomstid... Mickey Finn? Altså, her er det faktisk noe alkoholifiserte ungdomstidsmeg har gått glipp av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leopanter Skrevet 6. august 2015 #623 Del Skrevet 6. august 2015 Mickey Finn? Altså, her er det faktisk noe alkoholifiserte ungdomstidsmeg har gått glipp av Ja, her har du virkelig gått glipp av en juvel Syregrønn, så sur at spyttproduksjonen begynner bare man tenker på den, og med så mye sukker at den er nærmere sirup enn drikkbar væske. Minner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 6. august 2015 #624 Del Skrevet 6. august 2015 Jaaaaa!!!!!! Beklager å måtte skuffe, men det er en maksstørrelse totalt på 123kb på bilder inne på bloggen, og nå gidder jeg rett og slett ikke å prøve flere ganger Det bloggopplegget til KG altså, det er IKKE brukervennlige greier! *kjefteogsmelle* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 6. august 2015 Forfatter #625 Del Skrevet 6. august 2015 Ja, her har du virkelig gått glipp av en juvel Syregrønn, så sur at spyttproduksjonen begynner bare man tenker på den, og med så mye sukker at den er nærmere sirup enn drikkbar væske. Minner Min indre fjortis gråter en skvett. Det høres ut som noe jeg kunne ha drukket med hjertens lyst på enhver fest Beklager å måtte skuffe, men det er en maksstørrelse totalt på 123kb på bilder inne på bloggen, og nå gidder jeg rett og slett ikke å prøve flere ganger Det bloggopplegget til KG altså, det er IKKE brukervennlige greier! *kjefteogsmelle* Send meg på face? Min nysgjerrighet er blitt til en fysisk størrelse jeg kan ta på. Jeg kaller den Per. Per er utålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 6. august 2015 #626 Del Skrevet 6. august 2015 Min indre fjortis gråter en skvett. Det høres ut som noe jeg kunne ha drukket med hjertens lyst på enhver fest Send meg på face? Min nysgjerrighet er blitt til en fysisk størrelse jeg kan ta på. Jeg kaller den Per. Per er utålmodig. Best å ikke irritere på seg Per! Sender straks! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. august 2015 #627 Del Skrevet 6. august 2015 Rød Mickey Finn og burn Bildebegrendningen er per konto, så du kan slette bilder du har lagt inn tidligere og få mer plass Eller laste opp på Photobucket ellee lignende og lime inn på kg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 6. august 2015 Forfatter #628 Del Skrevet 6. august 2015 Rød Mickey Finn og burn Bildebegrendningen er per konto, så du kan slette bilder du har lagt inn tidligere og få mer plass Eller laste opp på Photobucket ellee lignende og lime inn på kg Dette var greit å vite. Men, nå ble det "avansert" her. Hva gjør photobucket rent konkret? Forminsker bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. august 2015 #629 Del Skrevet 6. august 2015 Photobucket gir deg tilgang på bildene på nett, og så kan du legge inn bildene her med bildenettadressen, på samme måte som man kan legge inn andre bilder her. Enten ved å trykke på bildeikonet i verktøylinja eller ved å legge det i link direkte til bildet [/ img] (uten mellomrom) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. august 2015 #630 Del Skrevet 6. august 2015 Bruker man Photobucket er det lurt å se over delingsinnstillingene forresten, det er mulig å få album og bilder kun tilgjengelig for dem med link, men defaulten er public Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 6. august 2015 Forfatter #631 Del Skrevet 6. august 2015 Photobucket gir deg tilgang på bildene på nett, og så kan du legge inn bildene her med bildenettadressen, på samme måte som man kan legge inn andre bilder her. Enten ved å trykke på bildeikonet i verktøylinja eller ved å legge det i link direkte til bildet [/ img] (uten mellomrom) Bruker man Photobucket er det lurt å se over delingsinnstillingene forresten, det er mulig å få album og bilder kun tilgjengelig for dem med link, men defaulten er public Aha, da forstår jeg. Tusen takk for hjelpen Tekola, min tekniske guru!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 6. august 2015 #632 Del Skrevet 6. august 2015 Har vært her på forumet og internett generelt i noen år, så jeg har nå lært meg noen tips og triks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. august 2015 Forfatter #633 Del Skrevet 7. august 2015 6 dpo og veldig lite å meddele herifra. Fravær av symptomer (skulle kanskje bare mangle) og en ellers dårlig følelse. Ser ikke akkurat for meg at det klaffet denne gangen heller, men tanke på dårlig aksjeinnlegging rundt el-tidspunktet. Snart helg og nok en uke i pendlerland er overstått. Den jobben jeg hadde en sjans på i nærheten av dit jeg har flyttet blir trolig ikke noe av da de ikke har midler til stillingen likevel. Så leit, for det er utrolig vanskelig å søke på jobb her. Knivskarp kamp om de få, relevante arbeidsplassene og det meste går på nettverk. Føler meg sliten og lei i dag, rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 7. august 2015 #634 Del Skrevet 7. august 2015 6 dpo og veldig lite å meddele herifra. Fravær av symptomer (skulle kanskje bare mangle) og en ellers dårlig følelse. Ser ikke akkurat for meg at det klaffet denne gangen heller, men tanke på dårlig aksjeinnlegging rundt el-tidspunktet. Snart helg og nok en uke i pendlerland er overstått. Den jobben jeg hadde en sjans på i nærheten av dit jeg har flyttet blir trolig ikke noe av da de ikke har midler til stillingen likevel. Så leit, for det er utrolig vanskelig å søke på jobb her. Knivskarp kamp om de få, relevante arbeidsplassene og det meste går på nettverk. Føler meg sliten og lei i dag, rett og slett. Men hadde du hatt en god følelse om du faktisk hadde fått inn en haug med aksjer rundt el da? Når jeg ble gravid med rampen vår hadde vi sex en gang, to dager før el, så det er jo ikke mer som skal til. Kjipt at det ikke ble noe av den jobben Men mener at du ble spådd at du skulle få drømmejobben i oktober, stemmer ikke det? Så det er da det skjer! Vanligvis så tror jeg ikke på tarot og sånt, men hvis de spår noe positivt så må det jo være noe i det, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. august 2015 Forfatter #635 Del Skrevet 7. august 2015 Men hadde du hatt en god følelse om du faktisk hadde fått inn en haug med aksjer rundt el da? Når jeg ble gravid med rampen vår hadde vi sex en gang, to dager før el, så det er jo ikke mer som skal til. Kjipt at det ikke ble noe av den jobben Men mener at du ble spådd at du skulle få drømmejobben i oktober, stemmer ikke det? Så det er da det skjer! Vanligvis så tror jeg ikke på tarot og sånt, men hvis de spår noe positivt så må det jo være noe i det, ikke sant? Hehe, sant nok. Ville kanskje vært hakket mindre pessimistisk, men alt i alt så har jeg jo aldri troa og en gang må det jo klaffe? Jeg trodde dette var den jobben, så ble faktisk overrasket. Tarotkort - hva er det dere roter med?? Kan fortsatt være de får ordnet det slik at stillingen blir reddet, men jeg holder ikke akkurat pusten i spenning. På den positive siden - meldt 22 grader og strålende sol der jeg bor i helga!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 7. august 2015 #636 Del Skrevet 7. august 2015 Hehe, sant nok. Ville kanskje vært hakket mindre pessimistisk, men alt i alt så har jeg jo aldri troa og en gang må det jo klaffe? Jeg trodde dette var den jobben, så ble faktisk overrasket. Tarotkort - hva er det dere roter med?? Kan fortsatt være de får ordnet det slik at stillingen blir reddet, men jeg holder ikke akkurat pusten i spenning. På den positive siden - meldt 22 grader og strålende sol der jeg bor i helga!! Du får trøste deg med at før du vet ordet av det så ligger du på sofaen og peser fordi du ikke får puste bak den store magen! Strålende sol er ikke å forakte! Vi er så heldige å ha litt barnevakt i helgen, så da blir det kvalitetstid med malekosten Er sååååå lei av å pusse opp nå! Hvor langt har dere kommet med oppussingen deres? Og hvor mye skulle dere ta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. august 2015 Forfatter #637 Del Skrevet 7. august 2015 Du får trøste deg med at før du vet ordet av det så ligger du på sofaen og peser fordi du ikke får puste bak den store magen! Strålende sol er ikke å forakte! Vi er så heldige å ha litt barnevakt i helgen, så da blir det kvalitetstid med malekosten Er sååååå lei av å pusse opp nå! Hvor langt har dere kommet med oppussingen deres? Og hvor mye skulle dere ta? Vel, siden vi måtte flytte inn to måneder før vi planla så endte vi rett og slett med å bo i oppussingen. For å kunne orke det må vi gjøre det om til et flerårsprosjekt, og ta ett og ett rom av gangen. Vi, ok min mann, har snart malt ferdig kjellerstua, så her er øvrig plan: Umiddelbart fremover: * Elektrikerfirma skal inn og legge opp alt det elektriske (gammel). * Tvstue oppe skal få nytt, mye større vindu. Skal også skjære bort bueinnganger og av den grunn må vi legge nytt gulv. Stue skal også males og få spotter i tak. * Spisestue skal males og få spotter i tak. Gulvet er veldig fint og skal beholdes. * Kjøkken skal males, ellers fint. * Hele kjelleretasjen skal males og legges nytt gulv * Fire soverom skal males og vårt soverom skal få nytt garderobeskap. River den gamle løsningen som er der nå. Vi skal faktisk ha et håndverkerfirma inn som skal male alt for oss, fordi vi ikke rekker over. Fått anbefalt og en god pris. Neste sommer * Skal bygges ny, og større, terrasse enn vi har i dag (neste sommer) Om 2 år: * Sette opp frittstående garasje. Trolig også mure igjen eksisterende garasje, gjøre om til et hobbyrom, etc. Ca. 5 år: Fikse badet nede (vi har ett som er fint oppe) Så ja, om fem-seks år er alt perfekt.... haha. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken Vims Skrevet 7. august 2015 #638 Del Skrevet 7. august 2015 Dere har litt å henge fingrene i dere også ja For vår del gjenstår oppussing av vaskerom og kjeller når vi flytter inn, men det blir mindre omfattende enn resten. Vaskerommet er jo laget i den forstand at vi har pigget opp til sluk og avløp, men det gjenstår en del før det blir fint der for å si det sånn.. Har planer om å lage platting neste år vi også, men for øyeblikket får det bare være som det er ute. Gøy med mulighet for å lage hobbyrom da! Eller så kan det kanskje bli en snikkerbod for K etter hvert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. august 2015 Forfatter #639 Del Skrevet 7. august 2015 Dere har litt å henge fingrene i dere også ja For vår del gjenstår oppussing av vaskerom og kjeller når vi flytter inn, men det blir mindre omfattende enn resten. Vaskerommet er jo laget i den forstand at vi har pigget opp til sluk og avløp, men det gjenstår en del før det blir fint der for å si det sånn.. Har planer om å lage platting neste år vi også, men for øyeblikket får det bare være som det er ute. Gøy med mulighet for å lage hobbyrom da! Eller så kan det kanskje bli en snikkerbod for K etter hvert? Ja, er derfor vi får inn fagfolk siden det er for mye for oss når vi også bor i huset. Bor hos svigers i en to-ukerstid mens arbeidet pågår. De har et stort hus, med en hel etasje som ikke er i bruk, så det er i grunnen helt ålreit. Jeg drømmer om å mure opp en steinovn og en badestamp Angående garasjen så drømmer jeg om at det blir et malerom til meeeeeg (hvorjeg kan sitte og drikke vin mens jeg maler store oljemalerier som ingen vil ha), mens mannen drømmer nok om denne snekkerboden (som jeg vurderer å få plassert i den frittstående garasjen i stedet) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pyntestøv Skrevet 7. august 2015 Forfatter #640 Del Skrevet 7. august 2015 Jeg som ikke tror på sånt sliter veldig når jeg leser denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=623219?st=0 Jeg har faktisk opplevd en ting jeg kunne skrevet i den tråden, men har så langt bare bortforklart det med at hjernen spilte meg et puss. Lurer på om det gjelder alle i den tråden, eller om noen av historiene faktisk betyr at det finnes noe..... overnaturlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå