Gå til innhold

Prøvedrømming

Pyntestøv

Anbefalte innlegg

Funfact: liebfraumilch er laget av restene etter at all annen vin er produsert, det vil si ikke bare "restedruer" men også allerede brukte druer! Så pøser de på med sukker til slutt. Mmmmmmmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Black Tower?! :hakeslepp: Det var i hvert fall en favoritt blant nybegynner-drikkerne. Altså, hvem drikker sånn i voksen alder?! :sjokk: *pust pes* (Gjelder forøvrig de andre du nevner der og sikkert. Bare Black Tower som sto ut siden jeg drakk det selv :plystre: ) Slike søte viner spyr jeg av :spy:

Jeg mener å huske at Black Tower også var litt sur for en nybegynnergane. Mener jeg gikk over fra tysk skvip til Black Tower når jeg var sånn 21-23 år. Jeg våknet opp fra min mørke periode en gang midten i tyveårene og har aldri sett meg tilbake :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funfact: liebfraumilch er laget av restene etter at all annen vin er produsert, det vil si ikke bare "restedruer" men også allerede brukte druer! Så pøser de på med sukker til slutt. Mmmmmmmm...

:hakeslepp:  :haar:  :spy:

En liten del av meg døde. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min kjære sjarmerte meg i senk med en helaften med hjemmelaget mat og en kald flaske Black Tower når vi datet for snart 15 år siden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Urk, etter å ha vært på Black tower-fylla en gang blir jeg bare kvalm av denne diskusjonen :spy:   :skratte:

:ler:

Min kjære sjarmerte meg i senk med en helaften med hjemmelaget mat og en kald flaske Black Tower når vi datet for snart 15 år siden :ler:

Black Tower altså, jeg ser det er mange som har levet i synden :ler:

15 år side Frøken Vims :sjokkert:  Du slår alle venneparene i min gjeng, som jeg syns har vært sammen i eeeevigheter (9 år). Jeg er imponert! Hva er nøkkelen til suksess, foruten om en flaske Black Tower? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grastusta

:blomst:

Har lest her en stund, men kan jo gi meg til kjenne.

Drakk meg full for første gang på Martini Asti. Kjenner jeg blir uggen bare av å skrive navnet. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blomst:

Har lest her en stund, men kan jo gi meg til kjenne.

Drakk meg full for første gang på Martini Asti. Kjenner jeg blir uggen bare av å skrive navnet. :P

Levde for Martini Asti da jeg var sånn 16-17 år (fra bygd, så vi startet tidlig).  Kvalmefornemmelsene kommer når jeg skriver følgende ord: 96 og appelsinjuice :eeeh:  :skaal:  :kvalm:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levde for Martini Asti da jeg var sånn 16-17 år (fra bygd, så vi startet tidlig).  Kvalmefornemmelsene kommer når jeg skriver følgende ord: 96 og appelsinjuice :eeeh:  :skaal:  :kvalm:

:hoho: :hoho: 96 og appelsinjuice - eller Gøysaft med champagnesmak. GRUSOMT!! :kvalm: At vi orket??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: :hoho: 96 og appelsinjuice - eller Gøysaft med champagnesmak. GRUSOMT!! :kvalm: At vi orket??

Vi prøvde til og med med hushodningssaft, men da gikk grensa. Det gikk bare ikke ned, utrolig nok :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Black Tower altså, jeg ser det er mange som har levet i synden :ler:

15 år side Frøken Vims :sjokkert:  Du slår alle venneparene i min gjeng, som jeg syns har vært sammen i eeeevigheter (9 år). Jeg er imponert! Hva er nøkkelen til suksess, foruten om en flaske Black Tower? :fnise:

Snaaart 15 år da, traff hverandre i 2001.

Nøkkelen til suksess er definitivt mye Black Tower :fnise: Samt at han var utrolig heldig og fant seg en knakende bra dame! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snaaart 15 år da, traff hverandre i 2001.

Nøkkelen til suksess er definitivt mye Black Tower :fnise: Samt at han var utrolig heldig og fant seg en knakende bra dame! :nigo:

Skal passe på å påpeke det for mannen min når han kommer hjem : nøkkelen til vår suksess er at han var heldig og fant nettopp meg. Er enig, må være det som til syvende og sist holder oss sammen :ler:

Beklager min teflon, kombinert med sil, hjerne, men altså... utsatte dere prøvingen enda lengre, eller er det full firsprang nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

96 og appelsinjuice :spy: For ikke å nevne 96 og Urge :kvalm:  (fra bygda her også ja :ler:)

For ikke å glemme Peach Canei og Hooch :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

96 og appelsinjuice :spy: For ikke å nevne 96 og Urge :kvalm:  (fra bygda her også ja :ler:)

For ikke å glemme Peach Canei og Hooch :tommelopp:

Peache Canei og Hooch ja, og winecooler (eller hva det nå het, et skam for alkoholindustrien). Vi drakk alt.

Jeg vet ikke om denne historien er sann, men ble fortalt i et bryllup i helga om en familie som arrangerte barnebursdag og kjøpte inn hooch (var jo så fine brusfarge)..... :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martini Asti og Peach Canei her.. Og uten blandevann ble det sprit med varmt vann og sukker..!! :spy:

Herlighet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal passe på å påpeke det for mannen min når han kommer hjem : nøkkelen til vår suksess er at han var heldig og fant nettopp meg. Er enig, må være det som til syvende og sist holder oss sammen :ler:

Beklager min teflon, kombinert med sil, hjerne, men altså... utsatte dere prøvingen enda lengre, eller er det full firsprang nå?

Har utsatt det litt ja :( Skal sette i gang så snart vi er inne i ny bolig og kan senke skuldrene litt. Stakkars mannen trenger å gjøre en ting om gangen, blir litt mye og både pusse opp og la være å hoppe av i svingen må skjønne! :rolleyes::filer:

Endret av Frøken Vims
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Martini Asti og Peach Canei her.. Og uten blandevann ble det sprit med varmt vann og sukker..!! :spy:

Herlighet!

Oioioi, det var et triks jeg ikke kjente til. Kanskje likesågreit?  :kvalm:

Har utsatt det litt ja :( Skal sette i gang så snart vi er inne i ny bolig og kan senke skuldrene litt. Stakkars mannen trenger å gjøre en ting om gangen, blir litt mye og både pusse opp og la være å hoppe av i svingen må skjønne! :rolleyes::filer:

Forresten, er det ikke snart på tide å legge ut bilder av den nye boligen på sosiale medier? Gjerne med slike før/etter-bilder. Ok? :danse:  :biggrin: Er det lenge til dere flytter inn nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, det var et triks jeg ikke kjente til. Kanskje likesågreit?  :kvalm:

Forresten, er det ikke snart på tide å legge ut bilder av den nye boligen på sosiale medier? Gjerne med slike før/etter-bilder. Ok? :danse:  :biggrin: Er det lenge til dere flytter inn nå?

Vi flytter inn i løpet av august. Mangler bare litt lister og innvendige dører, samt at rørleggeren kommer og kobler på vannet, så kan vi flytte inn. Som alt annet tar også dette lenger tid enn det høres ut som at det skal gjøre, men nå begynner det virkelig å nærme seg! :hoppe:

Jeg gjenopplive bloggen min her inne og slenge ut noen bilder hvis du vil! Har ikke så mange bilder liggende, men jeg har noen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi flytter inn i løpet av august. Mangler bare litt lister og innvendige dører, samt at rørleggeren kommer og kobler på vannet, så kan vi flytte inn. Som alt annet tar også dette lenger tid enn det høres ut som at det skal gjøre, men nå begynner det virkelig å nærme seg! :hoppe:

Jeg gjenopplive bloggen min her inne og slenge ut noen bilder hvis du vil! Har ikke så mange bilder liggende, men jeg har noen :)

Jaaaaa!!!!!! :danse:  :skya:  :hoppe:  :danser:   :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...