Gå til innhold

Bryllupsfotograf

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Er det noen som har en fotograf å anbefale i Bergen?

Ønsker litt kule/utradisjonelle bilder, men bildekvaliteten må jo også være veldig god.

Kom over photo by Varga (http://www.photobyvarga.no/) på nett, og synes bildene ser bra ut, men min forlovede var ikke like begeistret... :(

Og hvor mye bør jeg regne med å måtte betale ca?

Vet at det selvsagt kommer an på hvor lenge jeg skal ha fotograf, om det skal tas bilder under vielse, middag og fest osv...

Tar imot kule ideer til bilder med takk også!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

blogg.mettalie.com tar veldig fine bilder!

AnonymBruker
Skrevet

Vi brukte Silje Holte og er veldig fornøyd med bildene vi fikk. Hadde det veldig gøy under fotograferingen også :) Virket som hun var med på det meste, vi kom med forslag på møtet vi hadde med henne ca en uke før bryllupet, men det kan sikkert gjøres når man bestiller også.

Ellers har jeg sett stilige bilder fra k&k fotoatelier og Per Lundgren foto (en liten stund siden var det et brudepar som tok noen bilder i ballbingen på ikea, mener det var per lundgren)

Anonym poster: 8437a88920de2f99a2a5982b2a99bdd8

Skrevet

Det viktigste er å sjekke fotografens stil for å sjekke om hun/han tar bilder som dere liker, og dere trenger ikke begrense dere til Bergen, mange frilansere reiser gjerne litt for et oppdrag.

Pris: Kommer veldig an på hvor lenge dere skal ha og hva dere får for pengene. Du kan få gratis fotografering flere steder mot at du bestiller alle bilder hos de, noen tar betalt for fotografering og du må bestille bilder hos de, og tilslutt så har vi de som tar godt betalt for fotograferingen men du får cd med alle bildene til fritt bruk. Erfaringsmessig kommer man sjelden under 5000,- uansett hva man velger.

Skrevet (endret)

Kjenner ei som går på fotofagskolen i Trondheim som trolig kunne tatt på seg jobben. Spørs hvor åpen du er for å satse på noen som ikke har tonnevis med erfaring ennå, dog. Mulig hun er litt lettere på prisen sammenlignet med ferdigutdannede fotografer, uten at jeg skal si det med hundre prosent sikkerhet.

Hun er hjemme i Bergen nå i sommer, så om dere skulle ha giftet dere snart kunne du kanskje tittet på bildene hennes og tenkt litt på det. Kanskje hun hadde hatt anledning til å komme hjem fra Trondheim senere også, om det ikke er nå i sommer.

Bildene hennes finner du her: http://photomotion.blogg.no/

Endret av Klatt
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...