Gå til innhold

jeansmerker med bra kvalitet

Anbefalte innlegg

Gjest gulfugl
Skrevet

Er lei av dongeribukser som blir løse og tynne i stretchstoffet etter noen få vasker, og som plutselig er alt for store og løse i livet osv.

Hvor kan jeg finne jeans av god kvalitet? Bør jeg kjøpe dem litt for små i så fall?

Ser etter skinny jeans som ikke er høye i livet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta en tur på Carlings og be om hjelp der. Der har de et godt utvalg av forskjellige merker og modeller. :)

Er det stretch i ei bukse så sier "tommelfingerregelen" at du skal kjøpe den minste størrelsen du får på deg. Kjøper du noe større så blir buksa for stor etter noen timers bruk og en vask.

Gjest puffy
Skrevet

Jeg vil veeeeldig anbefale Acne sine jeans! Det er omtrent de eneste jeansene jeg bruker. Beste passformen, fineste buksene og mange forskjellige modeller! Ellers er jeg veldig glad i Current Elliot sine jeans også. Har også et par fra Bik Bok som er veldig greie :)

• Liker 1
Gjest gulfugl
Skrevet

Takk for svar!

Av buksene jeg har fra bik bok har de svarte skinny jeansene holdt seg bra, mens de stretchy dongeribuksene har blitt skikkelig slappe synes jeg :( Kanskje de bare ikke passer til kroppen min. Synes liksom de har lett for å gli ned når jeg går, selv om de ikke er for store i livet.

Skrevet

Liker selv godt Acne og Nudie.

Gjest BabyBlue
Skrevet

Cheap monday, current elliot, acne, Levis curve ID.... : )

Skrevet

Enig med alle tre som anbefaler Acne. De er helt fantastiske. Litt dyre kanskje, men det er de verdt :)

Skrevet

Diesel!! Finner du en modell som passer, har du bukse i mange år. Ja, de er dyre, men det er absolutt de buksene som har levd lengst hos meg. Forresten har jeg kjøpt flesteparten av dem på halvprissalg :)

Skrevet

Jeg syns Nudie-buksene holder absolutt lengst. Levis Curve ID er supergode, men blir for meg fort slitt på innsiden av låret... Nå bor jeg nesten i dem, så det kan hende det er derfor de blir så fort slitt da :ler:

• Liker 1
Skrevet

Levis <3 Du kan også bli målt i butikken så finner de en bukse som passer til kroppen din :)

AnonymBruker
Skrevet

Guess liker jeg veldig godt. Min har blitt slitt, men mister aldri fasongen.

Anonym poster: 6c61330a4a7811398233386c27acd060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...