AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #1 Skrevet 25. juli 2012 3.gang og nå er det igang igjen. Flere som ser på? Anonym poster: 4d508ab3c8c44785bd299c503fbda3e6
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2012 #2 Skrevet 25. juli 2012 Måtte jo se på... de tvillingene var heslige, håper de går ut snart! Anonym poster: 93cd4b1b42531e6f4b7568d41a026bc0
spørsmålstegnet Skrevet 30. juli 2012 #3 Skrevet 30. juli 2012 Jeg fulgte litt med i begynnelsen av BP 2 (amerikanske vel og merke). (Jeg spoiler ikke) Jeg tar det ikke seriøst, så jeg har allerede sett hvordan det hele ender. Nå synes jeg det virker litt vel suspekt. Tror egentlig at noen av deltakerne kun er med i begynnelsen for å skape en rød trå og mest mulig drama, og blir på en måte frivillig sendt hjem fordi de må (pga jobb eller annet). Hele greia med Vienna må jo være planlagt. At en sånn dame kan gå videre og manupilere seg frem, samtidig som alle har gjennomskua henne i den tidligere sesongen hun var med i. Og at Jack skal lissom gi fredningen til hu, for å få et minutt til å få avsluttet på en god måte. Han er 32 år gammel og oppførerer seg som en forvirra guttunge som prøver å være alle kvinners drøm. Det må jo være spill for galleriet? Det at Amies eller hva han heter trekker seg fordi han plutselig ble forelska i hu som ble stemt ut. Hvor lenge var han forelsket? 1 og enhalv dag? Og han med tatoveringen, som skal beskytte Vienna, samtidig som han finner seg i utrolig mye dritt fra hu. Regner med det fortsatt går ikveld, siden det er mandag? Har ikke sett på en stund.. Skal ikke legge skjul på at det er underholdning, men for meg blir det litt vel forutsigbart.
AnonymBruker Skrevet 30. juli 2012 #4 Skrevet 30. juli 2012 hehe. veldig bestilt at han fyren skulle spille "every rose has its torn" til det vaklende kjæresteparet på tv nå Anonym poster: d7ac4ec6fb51112395d98d3de738bcd7
LineGourmet Skrevet 31. juli 2012 #5 Skrevet 31. juli 2012 kan noen si meg om det var jake eller casey som gikk ut i går? Hadde på opptak og selvsagt programmet var satt opp med 5 min for kort tid
spørsmålstegnet Skrevet 3. august 2012 #6 Skrevet 3. august 2012 kan noen si meg om det var jake eller casey som gikk ut i går? Hadde på opptak og selvsagt programmet var satt opp med 5 min for kort tid Det er B-pad 2 som går på tv nå.. Ikke som tittelen til denne tråden sier Det er egentlig ikke bekreftet. Jeg vet svaret ettersom jeg har spoilet hele serien på wikipedia. Men du kan få lov til å tolke det som du vil. Programlederen forteller at det er det jevneste utstemningen i BP's historie. Synes den er ganske merkelig, for det må jo ha vært en stemme som har vært avgjørende den forrige sesongen.. Uansett, helt på slutten klipper det intenst for å få dramatikk. Alle er spente og nervøse. Så sier programlederen: "Kasey". også slutter det.
LineGourmet Skrevet 3. august 2012 #7 Skrevet 3. august 2012 Ja, man kan jo lure på hvor mye "reality" disse showene egentlig er... Men jeg lar meg underholde jeg Takk for info, fornøyd med svaret
spørsmålstegnet Skrevet 3. august 2012 #8 Skrevet 3. august 2012 Ja, man kan jo lure på hvor mye "reality" disse showene egentlig er... Men jeg lar meg underholde jeg Takk for info, fornøyd med svaret En ting jeg reagerte veldig på var når Jack kom inn i huset for første gang. Han var vel den siste som kom inn, og Vienna (exen) håpet at han ikke skulle komme.. Inn kom han, og den nye typen til Vianna, Kasey (som skal beskytte hun) hadde hørt så mye dritt om han, at han ville slå han i munnen. Da Jack kom inn reagerte han når han håndhilste på Kasey, og sa "åja, det er du som er den nye typen". Han må jo ha visst hvordan den nye typen så ut. Virker veldig skuespill hele greia. Men som du sier, så er det helt ok underholdning
_*selma*_ Skrevet 7. august 2012 #9 Skrevet 7. august 2012 ser på det jeg også. synes det er litt underholdende gleder meg til kasey og vienna går ut. men en ting jeg må nevne, jeg er så lei av hun dama hver gang like før et program starter, som går på den linen, hun med det oransje håret, jeg blir gaaaaaaaal! sorry måtte bare nevne det
LineGourmet Skrevet 8. august 2012 #10 Skrevet 8. august 2012 Ja, man kan jo lure på hvor mye "reality" disse showene egentlig er... Men jeg lar meg underholde jeg Takk for info, fornøyd med svaret Jeg misforsto jeg - trodde det var casey som gikk ut - men han fikk jo rose og ikke jake Merkelig at ikke disse brødhuene ikke skjønner at de må stemme ut vienna og casey? Selma: Du må sette på opptak og spole over dustete reklame og orange damer
MissStiles Skrevet 8. august 2012 #11 Skrevet 8. august 2012 Tror noen av dere ser på Bachelor 2 på TV? Mens det står Bachelor 3 som man kan laste ned fra nettet.
Gjest Uanonymbruker Skrevet 8. august 2012 #12 Skrevet 8. august 2012 Det her er BP3 tråden, hvorfor snakker dere om toeren?? enig om de tvillingene forresten, og hun "prinsessen" irriterer på meg makk!
esk1 Skrevet 9. august 2012 #13 Skrevet 9. august 2012 Noen som har sett episode 3? Jeg finner den ikke på nett....
LineGourmet Skrevet 9. august 2012 #14 Skrevet 9. august 2012 Kan dere legge ut link hvor man kan se 3'ern?
MissStiles Skrevet 9. august 2012 #15 Skrevet 9. august 2012 Kan dere legge ut link hvor man kan se 3'ern? Jeg fant, jeg fant! Send meg en PM om noen vil ha link.
j23 Skrevet 13. september 2012 #17 Skrevet 13. september 2012 Noen som har sett finalen? Jeg har sett finalen! Det er bare å glede seg, mye som skjer!
Gjesten Skrevet 13. september 2012 #18 Skrevet 13. september 2012 Noen som har sett finalen? Jeg har sett finalen! Men jeg anbefaler å spole noen sekunder hver gang de tar pause, for de spoiler noe enormt i de "dette skjer senere"-klippene.
Citrus Skrevet 14. september 2012 #19 Skrevet 14. september 2012 Ikke overraskende akkurat, men likevel hurra for god avslutning:)!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå