Catie' Skrevet 24. juli 2012 #1 Skrevet 24. juli 2012 Du svarer på det brukeren over deg spurte om (type "hva er din/ditt favoritt...?") og så spør du et nytt spørsmål Jeg starter Hva er din favoritt tv-serie?
Gjest snoopy_93 Skrevet 24. juli 2012 #2 Skrevet 24. juli 2012 Du svarer på det brukeren over deg spurte om (type "hva er din/ditt favoritt...?") og så spør du et nytt spørsmål Jeg starter Hva er din favoritt tv-serie? Hotel Cæsar. Hva er din favoritt musikk sjanger?
Capt. Obvious Skrevet 24. juli 2012 #3 Skrevet 24. juli 2012 Du svarer på det brukeren over deg spurte om (type "hva er din/ditt favoritt...?") og så spør du et nytt spørsmål Jeg starter Hva er din favoritt tv-serie? For tiden? Det blir vel Game of Thrones tenker jeg. Hva er din favoritt brennmanet? Artsnavn kan skrives på latin eller Norsk.
Gjest Nyyx Skrevet 24. juli 2012 #4 Skrevet 24. juli 2012 Min favoritt er vel den som IKKE brenner meg, eeeh.... Hva er din favorittis?
yes2yes Skrevet 24. juli 2012 #5 Skrevet 24. juli 2012 Italiensk is med smak av vannmelon. Eller hjemmelaget vaniljeis. Hva er din favoritt øyenfarge?
Anglofil Skrevet 25. juli 2012 #8 Skrevet 25. juli 2012 Vegetarfajitas. Favorittband/-artist? Jewel/Frank Sinatra/Rammstein Favorittfarge?
yes2yes Skrevet 25. juli 2012 #9 Skrevet 25. juli 2012 Stort sett alle varianter av blå, men spesielt turkis og 'himmelblå'. Hva(hvilke?) er ditt favoritt-naboland blant Norges?
Catie' Skrevet 25. juli 2012 Forfatter #10 Skrevet 25. juli 2012 Sverige Har aldri vært der, har ingen spesiell tilknytning til det, men det er nå mitt favorittnaboland Hva er ditt favoritt måltid? (ikke hva det består av, men om det er frokost, lunsj, middag osv)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå