Gå til innhold

Erfaringer med vippeserum?

Vikki11

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Tinkerbell

Stimulashfusion er det eneste vippeserumet jeg har prøvd. Jeg ble overrasket over resultatet, den funket som bare det. Eneste ulempen er at den har en ganske stiv pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
AnonymBruker

Jeg har også prøvd Stimulashfusion, og det funket ikke i det hele tatt på meg. Nå bruker jeg Xlash, og er veldig fornøyd!

Anonym poster: 87be44bb0795253411ae755a611ebbde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også prøvd Stimulashfusion, og det funket ikke i det hele tatt på meg. Nå bruker jeg Xlash, og er veldig fornøyd!

Anonym poster: 87be44bb0795253411ae755a611ebbde

idot slutt med reklame for xlash
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adriane

Jeg brukte tidligere StimulashFushion, som fungerte noe helt vanvittig bra! Det var nesten skummelt, hehe. Når jeg ville kjøpe ny, hadde Parfymelle sluttet å føre den, visstnok pga at mange fikk reaksjoner på den. Så de hadde tatt inn en som visst er mildere enn Stimulash, og det er Elisabeth Arden Prevage, så da kjøpte jeg den. Den fungerer den også, men ikke i nærheten av like effektivt som Stimulash Fusion (iallfall ikke på mine vipper). Men, det jeg legger merke til, er at med Stimulash ble huden ved vipperoten mørkere etterhvert. Dette skjer ikke med Prevage. Så alt i alt er jeg mest fornøyd med Prevage, selv om det tok lengre tid før jeg så resultater med den. Prismessig ligger de ganske likt. Begge er dyre, men de er også drøye :) Personlig syns jeg det har vært vel verdt pengene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...