Vikki11 Skrevet 24. juli 2012 #1 Del Skrevet 24. juli 2012 Noen som har prøvd dette vippeserumet: http://www.letsdeal.no/deal/7708727/ eller noen andre, som fungerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tinkerbell Skrevet 24. juli 2012 #2 Del Skrevet 24. juli 2012 Stimulashfusion er det eneste vippeserumet jeg har prøvd. Jeg ble overrasket over resultatet, den funket som bare det. Eneste ulempen er at den har en ganske stiv pris. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2013 #3 Del Skrevet 22. mars 2013 Jeg har også prøvd Stimulashfusion, og det funket ikke i det hele tatt på meg. Nå bruker jeg Xlash, og er veldig fornøyd! Anonym poster: 87be44bb0795253411ae755a611ebbde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muffin26 Skrevet 23. mars 2013 #4 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg har også prøvd Stimulashfusion, og det funket ikke i det hele tatt på meg. Nå bruker jeg Xlash, og er veldig fornøyd! Anonym poster: 87be44bb0795253411ae755a611ebbde idot slutt med reklame for xlash Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adriane Skrevet 23. mars 2013 #5 Del Skrevet 23. mars 2013 Jeg brukte tidligere StimulashFushion, som fungerte noe helt vanvittig bra! Det var nesten skummelt, hehe. Når jeg ville kjøpe ny, hadde Parfymelle sluttet å føre den, visstnok pga at mange fikk reaksjoner på den. Så de hadde tatt inn en som visst er mildere enn Stimulash, og det er Elisabeth Arden Prevage, så da kjøpte jeg den. Den fungerer den også, men ikke i nærheten av like effektivt som Stimulash Fusion (iallfall ikke på mine vipper). Men, det jeg legger merke til, er at med Stimulash ble huden ved vipperoten mørkere etterhvert. Dette skjer ikke med Prevage. Så alt i alt er jeg mest fornøyd med Prevage, selv om det tok lengre tid før jeg så resultater med den. Prismessig ligger de ganske likt. Begge er dyre, men de er også drøye Personlig syns jeg det har vært vel verdt pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå