Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tips til noe jeg kan gjøre med de tørre tuppene mine? Det er ennå mulig å redde de hvis jeg får gitt de litt fukt! Noe oljer eller noe?

Og er det noen som har tips hvordan få flere vipper, eller kanskje lengre?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tinkerbell
Skrevet

Stimulashfusion vippeserum er helt fantastisk.

Hvis du stusser håret ditt et par cm så hjelper det egentlig bedre enn alt annet. Men har du prøvd moroccanoil? Oljen har vært veldig snill mot mine tørre tupper.

Skrevet

Jeg kan ikke klippe det, for jeg sparer. Nå man sparer skal man klippe håret maks 2 ganger i året, så blir ikke en stuss før jul.

Nei, har ikke prøvd moroccanoil, skal gjøre det takk :)

Er det serumet dyrt? Hvor får jeg kjøpt det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke klippe det, for jeg sparer. Nå man sparer skal man klippe håret maks 2 ganger i året, så blir ikke en stuss før jul.

Det er ganske teit, når jeg sparte så måtte jeg klippe nesten alt jeg hadde spart fordi det var så inmarri slitt.. Det er mye bedre å klippe ca en gang i mnd og ta det lille som har blitt slitt enn å ta det en gang i året. for da må du ta alt..

Anonym poster: 3ee2d9c8c8ea9d34274f8da84fdf3931

• Liker 1
Skrevet

Nei, jeg har fått streng beskjed om å ikke stusse det en gang i måneden, for da stagnerer hårveksten. :) Og det er ikke noe som er særlig slitt, det er bare tørt. Det er ikke noen splitta tupper eller noe sånt, og om man steller bra med håret så får man ikke så slitte tupper at man må ta alt.

• Liker 1
Gjest Tinkerbell
Skrevet (endret)

Aha.. tenkte hvis det var veldig slitt, men jeg skjønner hva du mener :-) Maroccanoil hjalp meg veldig, jeg pleier å ta det i tuppene og litt oppover etter at jeg har dusjet, når håret forsatt er en mellomting av vått og tørt.

Ja, den er litt stiv i pris, den kostet 1000,-

Men jeg fikk mye lengre og fyldigere vipper, så den var på en måte verdt det. Det holder å bruke den en gang.

Endret av Tinkerbell
Skrevet

Åh, det serumet har jeg nok ikke råd til nå da. :( Men skal prøve moraccanoil! Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg har fått streng beskjed om å ikke stusse det en gang i måneden, for da stagnerer hårveksten. :) Og det er ikke noe som er særlig slitt, det er bare tørt. Det er ikke noen splitta tupper eller noe sånt, og om man steller bra med håret så får man ikke så slitte tupper at man må ta alt.

Hvem i alle dager har sagt det? Hvor mange ganger må jeg hyle ut at man kan ikke stimulere hårrøttene til å vokse verken mer eller mindre ved å barbere eller klippe. Tror du hårroten vet at du har vært borti tuppene med en saks? NEI!

Sparer du til langt hår skal du stusse noen ganger i løpet av året, ellers ender du bare med å måtte klippe av deg alt igjen fordi det er så slitt.

https://www.google.n...lient=firefox-a

Anonym poster: 7a46ab468b7268e05a379b7b600cae80

• Liker 4
Skrevet

Ikke på den måten at hårroten blir stimulert da, men når du stadig stusser deg så klipper du jo av alt som har vokst ut!

Teskje: Da får man ikke lenger hår fordi man klipper det av hele tiden, ja, da stagnerer hårveksten.

Forøvrig er det flere proffesjonelle som har sagt det.

Skrevet

HårVEKSTEN stagnerer jo ikke da. Håret vokser, men blir ikke lengere om man klipper av like mye som det har vokst;-) det sier seg jo selv..

Skrevet

Før så brukte jeg vaselin på vipper og bryn etter jeg hadde fjernet sminke om kvelden. Aner ikke hvorfor det funka, men brynene ble fyldigere og samme med vippene.

Vet ikke hvorfor jeg har slutta med det, men nå skal jeg jammen meg begynne med det igjen =D

Bruker også maroccanoil til hele håret (pga extensions som fort blir tørt), selvom jeg har veldig slitt hår så fikk jeg beskjed fra frisøren at det ser veldig sunt ut. Dette etter jeg startet med oljen.

Jeg bruker også kuren de har, denne er ganske dyr da, men trenger ikke å bruke den så ofte og jeg har heller ikke trengt å vaske håret like ofte som jeg gjorde før. Fordi håret mitt holder seg fuktig istede for å at det ser fett ut :)

• 7 måneder senere...
AnonymBruker
Skrevet

Stimulashfusion er et veldig dårlig vippeserum. Jeg brukte det, og det funket ikke i det hele tatt på meg. Nå bruker jeg et vippeserum fra Xlash, og er veldig fornøyd! Det er faktisk også ganske så billig til å være vippeserum.

Anonym poster: b2a14e062bfb3dcd20d3864aed9d9217

Skrevet

Jeg har lest mye rart om serum, så det tør jeg ikke bruke. Er ikke nok forskning på det, og om det var så bra hadde det jo vært mulig å kjøpe andre steder enn på nettet. Har lest om vaselin og castor oil, så jeg hadde prøvd det først :-)

Angående håret så ville jeg investert i både sjampo, balsam, hårkur og hårolje. Selv bruker jeg moisture repair sjampo og blasam, oil treatment og en proteinkur og en fuktighetskur fra Moroccanoil. Har langt hår og alltid fått komplimenter for det, men synes det er flere fra fremmede etter at jeg begynte å bruke de produktene. Klipper bort alt det slitte hver gang jeg er hos frisøren :-) Hvis du bare vil ha olje er moroccanoil, agadir argan oil, samt biosilk gode oljer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...